X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
העצה היעוצה כדי לשחרר את יונתן פולארד, גלעד שליט, עמי פופר, יגאל עמיר ועופר גמליאל וחבריהם היא: שחררו את כולם! סכנת הטילים ופרוץ המלחמה גדולה כיום פי מיליון מסכנת רציחתם של אלף יהודים בתוך כמה שנים על-ידי מחבלים רוצחים
▪  ▪  ▪
לשחרר! [צילום: AP]

התפרסם כי הרבנים הראשיים סירבו לבקשת החנינה של עמי פופר. מה עניין שמיטה לרבנים הראשיים. מאימתי הם גורמי חנינה. נכון, הם התירו לשרוף את בתי הכנסת בגוש קטיף ולהוציא מתים מקברם, ורק בחסדי ישמעאל ששרף בעצמו מועדי א-ל לא הומט הקלון ומזכרת העוון למרימים יד בישראל.
עם ישראל זקוק לרחמים גדולים היום. גדולים מתמיד! קלון פולארד נצלב ביריקה בפנים, יריקה מוצדקת של ארצות הברית בפני היהודים שדימו להיות לחדשים ובמשך כ"ד שנים הותירו את אחיהם צועק בבור. רק בשנה האחרונה הצטרפו לטרנד השחרור! בפעם הראשונה השנה שכח נתניהו לקחת את המכתב.
בכלא יושבים עוד כמה אסירים רוצחים פוליטיים יהודים שנים רבות מאוד. יגאל עמיר שהאקדח הקטלני לא דבק מעולם אל כפו. גור אריה האמל שחם לבבו תדיר ושרידי פרשת בת עין שכלפיהם אין לעולם רחמים. ביקורים? מאחורי זכוכית חסומה מול הילדים הגדלים. הם לא רצחו ערבים.
אבל אלפי הרוצחים של החמאס והפתח' והג'יהאד הנתונים במסיבת ניצחון נצחית, אוכלים ושותים וסובאים ושמחים. מזכרת עוון לחידלון הכבוד היהודי. פירות האתוס הבזוי של הסופרים הישראלים האנטישמיים שרצו כעת לאו"ם לקרוא לחרם על סוריה לאחר שקראו קודם לכן לחרם על ישראל. אפילו משפחת שליט שהייתה שבויה בקונספציה שלה, המשפחה המסכנה שהכל מתעללים בה, התפכחו עיניה. אין עם מי לדבר! התעללו בהם לא פחות משהתעללו בפולארד. והנה נפל אסימונה. היא תפסה שהרחמנות היהודית היא רק כלפי אויב להשביע את רוצחי חבל עזה. להעצים את החמאס, לדאוג לכלכלתו. לא לסיים מלחמה של עופרת נזילה ולהשאיר בזדון את ציר פילדלפי פתוח ולייבא מאות טילי גראד. לספק בטון, מלט וברזל ודלק לרקטות.
שלטון ועם לא שפוי ינהג בצורה לא שפויה! לכן זו העצה היעוצה כדי לשחרר את פולארד ואת שליט ואת עמי פופר ואת יגאל עמיר ואת עופר גמליאל וחבריהם: שחררו את כולם! סכנת הטילים ופרוץ המלחמה גדולה כיום פי מיליון מסכנת רציחתם של אלף יהודים בתוך כמה שנים ממחבלים רוצחים. יש להקדים את הרעה כדי להינצל ממנה כפי שהיה צריך לשרוף בכרמל כדי להקדים את השריפה הגדולה. קרחות היער היזומות היו מונעות אסון.
לפני כמה חודשים טלפן אלי מישהו מארצות הברית. תושב יורד, ותקע רעיון במוחי שאינו מניח לי. הוא אמר בעניין גלעד שליט: יש לשחרר את כל המחבלים, לרוקן את בתי הכלא לחלוטין, או לפחות להצהיר על זאת "בתנאי שייקחו את כולם לרצועת עזה". החמאס לא ירצה אותם כי הוא לא יוכל לקלוט אותם מפני שיהוו איום עליו. הוא יובך ביותר. כעת יש להביך את אובמה כחלק מהמערך המוסלמי. הסכנות שמאיימות כיום על ישראל בגלל אוסלו הן פי מיליון משחרור מחבלים רוצחים שיבואו לרצוח פעם נוספת.
ישראל יכולה להפתיע מאוד ולהכריז: בנסיבות שנוצרו, ישראל מגרשת את כל המחבלים לרצועה פרט לרוצחי משפחת פוגל, בתנאי שקודם לכן לאחר שחרור מספר שיוסכם יוחזר גלעד שליט שלם לביתו וגם פולארד! לא יוחזרו לביתם - ייפסק תהליך הגירוש וישראל תטיל עונש מוות על כל מחבל שניסה להרוג, או הרג, או שנמצא נשק בידו. כמו-כן, לא תירתע ישראל להשתמש בנשק בני הערובה על כל חטיפה עם ביצועה!
נוהל חניבעל יבוטל ויחל נוהל קניבל. במקביל יכריזו השלטונות: ישוחררו כל הכלואים היהודים על-רקע פוליטי או הסכמי אוסלו לאחר שחרור המחבלים. עם הסתיים התהליך ייוותר החוק בעניין עונש מוות למחבלים על-כנו כאילו לא שוחררו. החוק יישאר בעינו: עונש מוות למחבלים. יש דף חדש אדום מדם. תשובת המשקל לרחמים בזויים.
המלחמה תפרוץ כמו מאליה! לא ניתן למונעה אלא במחיר שמציינים אלוף פיקוד העורף שאין לו ראש, המהווה דוגמה אישית לעם שאין לו לא עורף ולא פנים, לא ראש, לא ידיים ולא רגליים, ושאול מופז, כמו מאיר דגן ושאר סוכני השמאל שפקדו על כוחות הביטחון בשנים הארוכות הללו. שנים חסרות בושה! שנות ממשלי וישי!

תאריך:  24/06/2011   |   עודכן:  24/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לשחרר את כל המחבלים!
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
כשביבי מבצע את חזון אורי אבנרי ל"ת
עולמנו קורס וחרב  |  24/06/11 14:26
2
הצעה מענינת! שווה לשקול!!! ל"ת
הניה  |  24/06/11 15:49
3
כבוד הרב שכחת דבר פעוט וחשוב
חוזה בכוכבים  |  24/06/11 15:59
 
- הסרוגים לא יפלו
trhre  |  24/06/11 18:55
 
- לחוזה
גדעון1  |  26/06/11 00:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל בר-און
מלמדים אותנו איך לקבל החלטות, אולם על גופים חזקים וגדולים המחליטים על חיינו (כן, רק נדמה לנו שזה אנחנו) לעצב מדיניות שתגרום לנו לא לחטוף חזק מדי, כואב מדי ועמוק מדי אם נקבל את ההחלטה ה"לא נכונה"
משה גביש
נוחי דנקנר, סטף ורטהימר, יצחק תשובה, גיל שוויד, לב לבייב, האחים עופר ואחרים - אוהב או לא אוהב?    בישראל אוהבים את מי שהצליח וביושר. לא אוהבים את מי שמנסה לדפוק אותנו או משתמש בכספו כדי לנקר את עינינו
איתמר לוין
במרחק של רבע שעה מאנדרטת הזיכרון ליהודי צרפת שגורשו מכאן לאושוויץ, ישראל היא מעצמת אוויר-חלל בינלאומית    גם מדינות שאינן מכירות בה מבחינה דיפלומטית, שולחות נציגים לתצוגה הישראלית    במקביל, מתפתחת תעשיית אוויר-חלל גם במדינות הסמוכות לנו ושלא בהכרח חשבנו עליהן בהקשר זה
ראובן לייב
מצוקת החניה ופקקי התנועה הולידו, כאלטרנטיבה, את פרויקט השכרת האופניים לתושבי תל אביב, אלא שהיענותם של אלה ממש אפסית    הכל בגלל היעדרם של נתיבי-רכיבה מיוחדים, שלא יהיה בהם כדי לסכן את שלומם, ובשל מחסור כרוני בתחנות-עגינה, בעיקר בשכונותיה הדרומיות של העיר
יהונתן דחוח-הלוי
תקוותו של המשטר לשרוד את הימים הקרובים באמצעות המקל (הדיכוי הצבאי) והגזר (הבטחות לדמוקרטיזציה) על-מנת ליצור בקיעים באופוזיציה במדיניות של הפרד ומשול ולתעלה להידברות. הוא צפוי לעמוד היום בפני אתגר נוסף בהפגנות, שזכו לתמיכתו הגלויה של השיח' יוסוף קרדאווי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il