X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
למה דווקא קוטג', ולא למשל מחירי הדלק המופרזים וחסרי ההיגיון? או מחירי הנדל"ן המנותקים מכל מציאות שקיימת? הרי ההיגיון הפשיסטי העומד מאחורי התנהלות מארגני מחאה זו כתוב בעמודים הראשונים של ספרי הלאומנות וההסתה. נתחיל במשהו קטן, עליו כולם יסכימו, ונמשיך אח"כ למעלה עד השלטון. רק פראייר ישתף פעולה עימם ועם הפרויקטים שהם משיקים
▪  ▪  ▪
מחאת הקוטג'. נתחיל במשהו עליו כולם מסכימים ונמשיך עד לשלטון [צילום: פלאש 90]

מישהו שאל אותי השבוע מדוע אין ארגון "סלון דבורה" מתבטא בנושא מחאת הקוטג'. מחאה בה מספר קבוצות בפייסבוק מתנגדות ונלחמות נגד מחיר הקוטג', היקר מעל הנורמה הבינלאומית, ע"פ מארגני המחאה. תשובתי האוטומטית נמצאת בעצם קיומו של הארגון בראשו אני עומד זה למעלה משנה. המלחמה או אם נגדיר זו בלשון פחות פשיסטית – ההתנגדות - שלנו מגיעה לא רק נגד מחירי הקוטג' או מוצר מגוחך כזה או אחר, מחאתנו מקיפה וגדולה הרבה יותר.
הציונות ביסודה הרעיוני, אינה מותירה דבר מלבד אי-צדק, פערים חברתיים, ולאומנות פשיסטית הכוללת סכסוכי דמים בלתי פוסקים. הנושא המרכזי אשר חייב להיות מונח בראש סדר היום אינו פחית קוטג' קטנה הפוגעת בכיס האישי, אלא גדול הוא שבעתיים: עשרות אלפי בני אדם קיפדו את חייהם, חלקם גרוע מכך – נכים, עיוורים, קטועי רגליים, מופלים חברתית, עניים ומנודים, בשל האג'נדה בשמה מתנהלת מדינת ישראל.
מבלי להיכנס כרגע לסיבות הפוליטיות בגינן פועלים מארגני מחאת הקוטג', הרי שהצביעות נשפכת מהם. אחת מקריאות מארגני המחאה, גם קוראת לשלול את אזרחותה של ח"כ חנין זועבי. מיהם בעצם אותם "מארגני מחאת קוטג'" אם לא פשיסטים בורגניים התופסים טרמפ פוליטי על גבינה מגוחכת?
והגועל והדרך בה הם "מוחאים", לא יכולה להותיר צל של ספק. למה דווקא קוטג', ולא למשל מחירי הדלק המופרזים וחסרי ההיגיון? או מחירי הנדל"ן המנותקים מכל מציאות שקיימת? שוב, אלו נתונים משמעותיים המעוררים חשד רב בגין המניעים הפוליטים בשמם פועלים פעילי הקוטג'.
הרי ההיגיון הפשיסטי העומד מאחורי התנהלות מארגני מחאה זו כתוב בעמודים הראשונים של ספרי הלאומנות וההסתה. נתחיל במשהו קטן, עליו כולם יסכימו, ונמשיך אח"כ למעלה עד השלטון. רק פראייר ישתף פעולה עימם ועם הפרויקטים שהם משיקים. מחאה חברתית יכולה להיות דבר מבורך ראוי וצודק, אך בחברה תקינה יש צורך לבדוק תמיד מיהם המארגנים, מהם המניעים, ולאן זה הולך.
נתון סטטיסטי היסטורי מוכיח כי גם הנאצים התחילו כמפלגת פועלים. אנשי האס-אה היו לא אחר מאשר אסירים מבתי הסוהר, וכן אזרחים מובטלים אשר שישמו לאחר מכך בריוני התנועה הנציונל סוציאליסטית.
מה שמוביל לשאול את השאלה הבאה: האם הימין הישראלי אשר היה מזוהה עד היום כקפיטליסט חזירי ואנטי סוציאליסטי מובהק, הופך כעת את עורו ומחליט לשחזר את ההיסטוריה במטרה למשוך את ההמון הנבער, כלה בעולים החדשים הלאומניים וכלה אסירי בתי הסוהר, בדרך לכיבוש השלטון והעלאת הרייך הציוני המתוקן?

הכותב הוא יו"ר ארגון סלון דבורה.
תאריך:  30/06/2011   |   עודכן:  30/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחאת הקוטג' והסכנה
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
לקחתי את עצתך
רוי  |  30/06/11 17:38
2
איזה כתבה מטומטמת
צדוק  |  30/06/11 18:38
3
מלל פסיכוטי ש לאדם חולה ל"ת
ניצן בן טיבוגה  |  30/06/11 21:19
4
יפה שהאתר נותן במה גם לפסיכופט
אבי געזונט  |  1/07/11 01:43
5
אתה כנראה צריך הסבר מיוחד
איש עצוב  |  1/07/11 09:56
6
טימטום מוחלט, וכשלון עורך  ל"ת
אחד העם  |  1/07/11 11:40
7
שאלה לקיריל הדר
ע. הנביא  |  1/07/11 17:15
8
פרינציפ אכלתי קוטג'
רמי009  |  3/07/11 00:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הרב ישראל רוזן
אני מציע לרדת מהר מן הבריקדות של הויכוח 'האם הדתיים משתלטים על צה"ל?'ולא להפוך עניין שולי זה למוקד מחלוקת חדשה בסוגית 'דת ומדינה', 'יהודית ודמוקרטית', 'זהותה היהודית של מדינת ישראל' וכד'. וחס ושלום להעלות את הטיעון האווילי: מי תורם יותר לצה"ל ולבתי העלמין?
ציפי לידר
בשולי החדשות: החמאס בעד גַלַ"צ    הגימיק לא לכבוד הכנסת    הרב ליאור - הצגת המחטף הכי טובה בעיר?    ומי הם זוללי דרעי לתיאבון?    נא להכיר: לקסיקון אפרתי    ולקינוח: צחוק גוב. על כל אלה ועוד ברשימה שלפניכם
יוסי שחר
לא היה נגרע מכבוד התורה ולא מכבוד הרב ליאור אם היה מזמין את צוות התשאול לביתו או לכל מקום אחר. המאבק בשובר השוויון הקיים במישור המשפטי המפלה ותיקונו לא יושג על-ידי שבירת כלליו. לא כל בירור הלכתי המפורסם ברבים מביא בהכרח גאולה לעולם
יובל לובנשטיין
איך קורה שדווקא המותג הכי ממותג והכי מוקפד בישראל נמכר כעת במארזים של שישייה במחיר של 3.33 שקל לבקבוק? זול באופן משמעותי משאר המשקאות על המדף? מחלבת טרה יכולה לעמוד בנזקים של מחאת הקוטג', אולם לחברת האם יהיה הרבה יותר קשה לעמוד מול מחאת צרכנים לא לקנות קוקה קולה מעבר למחיר של 3.5 שקלים
רואי בר שדה
למרות שעד כה הצליחה לדכא את ההפגנות בשטחה, האופוזיציה האירנית עוד לא אמרה את מילתה האחרונה, ו"אביב העמים הערבי", אותו שיבחה אירן, עלול להתגלות כבומרנג שיכה בה עצמה. כפי שההיסטוריה של האזור המחישה לנו לא פעם, המצהיר על עצמו כחזק, הוא לאו-דווקא חזק כפי שמצהיר. נראה שהאירועים האחרונים שהתרחשו במזרח התיכון והמכות שחטף משטר האייתולות רק ממחישים לנו, שנמר שואג יכול להיות גם נמר של נייר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il