X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ראובן ריבלין. משתמש באותן שתי מלים מצמררות - פריצות חוקתית ובדיוק לכתובתו של אותו חוק [פלאש 90]
ביקורת פוליטית אינה אנטישמיות
באמצעות מכונה משומנת של כל אמצעי התקשורת הצליחה ישראל לשכנע את דעת הקהל בארץ לראות בביקורת וגם בגילויי האיבה המתגברים לכתובתנו כגילוי חוזר ונשנה של האנטישמיות הישנה

ההבטחה שהייתה גלומה במהפכה הציונית ובהופעת מדינת ישראל - לשנות מן היסוד את הגורל היהודי לא נתממשה. ישראל מושכת אליה גילויי ביקורת פוליטית קשה מנשוא, שלמרבה הכאב הם גם מלווים באיבה קשה ושנאה הדומים לאלו שמשכו היהודים לאורך ההיסטוריה.
ישראל באמצעות מכונה משומנת של כל אמצעי התקשורת הצליחה לשכנע את דעת הקהל בישראל לראות בביקורת וגם בגילויי האיבה המתגברת לכתובתנו כגילוי חוזר ונשנה של האנטישמיות הישנה. לעיתים הניסיון הזה להציג כל ביקורת כגילוי של אנטישמיות יוצא ממש נלעג. והנה באלו הימים החמים של חודש יוני, באותה עת ללא תיאום, נשמעה ביקורת קשה באירופה ובארצות הברית כלפי מה שנקרא "פריצות חוקתית" לגבי חוק חדש בישראל. תגובת משרד החוץ הייתה שליפה מזלזלת מהמותן, כי מדובר באמירות אנטישמיות של שונאי ישראל.
בעוד משרד החוץ צועק אנטישמים עלינו, משתמש, יושב-ראש הכנסת בישראל, ראובן ריבלין, בדיוק באותן שתי מלים מצמררות - "פריצות חוקתית" ובדיוק לכתובתו של אותו חוק. כאן מוסכם שלא מדובר באנטישמי, אלא באדם שרוח בית"ר פועמת בכל נימי ליבו והוא בשר מבשרה של "תנועת החרות" בעבר ותנועת הליכוד כיום. למרבה הצער, מחנה השלום בישראל לא הצליח להנחיל לרוב רובו של העם בישראל, שאין הצדקה לראות באיבה, המתגברת כלפי ישראל כגילוי של האנטישמיות הישנה. מחנה השלום לא הצליח להנחיל בלבבות, שמדובר למעשה בביקורת קשה ונוקבת לנוכח גילויי התנהלות פוליטית, שרק היא מזינה באופן ישיר את האיבה כלפינו.
הזעם הביקורתי בעולם, שאין בו מאומה עם אנטישמיות, מתבסס על כך, שישראל אינה מתכחשת להיותה מפירה באופן בוטה עקרונות בסיסיים של מי שכבש שטח. מצד אחד היא כן שומרת על העיקרון, שהיא אינה מספחת לתחום מדינת ישראל את השטח שנכבש. מאידך-גיסא היא מפירה באופן בוטה את העיקרון, האומר שהיא אחראית לשלומה וביטחונה של האוכלוסיה שנכבשה, ושהיא מחויבת בקיום הסטטוס קוו המשפטי שקדם ל-1967. היא אינה רשאית לשנות אותו וליצור עובדות חדשות בשטח עד להשגת הסדר מדיני. אך, למרבה הצער, ישראל כן יוצרות עובדות חדשות טרם הסדר מדיני.
ישראל לא סיפחה את השטחים באופן חד-צדדי, כי היא אינה רוצה להעניק אזרחות מלאה לכל תושביהם. נוח לה שישנה אוכלוסיה גדולה ללא זכויות אזרח .לישראל יש עניין בשטחים ולא בתושבים החיים בהם. היא אינה רוצה להרפות מהשטחים , והיא אינה רוצה להחזיק בתושביהם . ישראל אינה רוצה שתקום מדינה פלשתינית, אך ראשיה נמנעים מלומר זאת ומסתפקים בשחרור אמירות פלקטיות שאין בהן מאומה.
לכן היא מבצעת בשטח מאז 1967 מה שאסור לה לעשות בו - הפקעת קרקעות, העלמת עין מגניבת קרקעות והקמת ישובים יהודים על קרקע פלשתינית . והחמור ביותר שמערכת החוק, ולצערי, גם בתי המשפט בישראל כולל בית המשפט העליון נתנו ידם למהלכים בלתי חוקיים אלו. נגד התופעות האלו מושמעת ביקורת חריפה בישראל ובעולם , אך אין בין הביקורת הקשה ובין אנטישמיות מאומה.
גם הניסיון של ישראל להבחין בין התנחלויות "ממלכתיות חוקיות" ובין עשרות התנחלויות "בלתי חוקיות" זוכה לגילויי ביקורת קשה בעולם. את ההבחנה הזו שוללים גם ישראלים רבים, שלא איבדו את אמות המידה של מה מותר ומה אסור שייעשה בשם שלטון החוק ולא התקרנפו . ביקורתם היא מתוך כאב, מתוך אהבה למדינת ישראל ולכל התושבים החיים בה.

תאריך:  18/07/2011   |   עודכן:  18/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ראובן ריבלין
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביקורת פוליטית אינה אנטישמיות
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
רוח ביתר ירושלים אחי, ותו לא ל"ת
איש עצוב  |  18/07/11 11:56
2
לאיש עצוב
איתן ק  |  18/07/11 13:14
3
לישראל יש עניין רק בשטחים
ידידיה  |  18/07/11 16:02
 
- בכל נסיעה שלי בכבישים,
חנה שרה-  |  18/07/11 20:34
4
לאיתן-נגעת בנקודה כואבת
החלמאי  |  18/07/11 18:07
5
הבעיה אינה בביקורת
אלישמע  |  18/07/11 19:25
 
- אלישמע, עליך נכתב ויפתח ה' את
אלי שמע  |  19/07/11 14:45
6
אולי ביקורת "פוליטית" איננה
חנה שרה-  |  18/07/11 19:36
7
אנטישמים מתוצרת כחולבן לא מבחי
קורןנאוה טבריה  |  19/07/11 04:41
8
לסמול נבל,כפוי טובה ולא חכם=יש
קורןנאוה טבריה  |  19/07/11 05:28
9
דמגוגיה בהתגלמותה
עמיקם  |  19/07/11 07:45
10
לסיע לאויב במלחמתו נגדנו
קלאודיה קול  |  19/07/11 09:53
11
עוד דמגוג בולשביק התומך באסלמו
נאצים ומעיז לטעון  |  19/07/11 09:57
12
איתן המשך להיות איתן ל"ת
יהודית רב  |  19/07/11 11:27
13
אבירי הכזב
אהרן מיטל  |  19/07/11 12:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס עמירן
"אני מרגיש כאילו... כן, כאילו כזה שבעיית הדיור היא כאילו לגמרי    חשוב שנבין, כאילו, שהמחיר כאילו כזה, כאילו    נכון שניתן יהיה, כאילו... כאילו בדיוק"
שולמית קיסרי
שר שמאמין בזכויות האזרח ולא רק בזכויות הטייקונים. אחד שלא דואג מי יממן אותו במהלך הבחירות לליכוד, הוא באמת, וממש, גורם לנו לשפשף את עינינו בתימהון, הוא אחד שממלא את תפקידו כשר התקשורת בנאמנות ומצליח בהחלטותיו הכה חריגות בנוף המקומי
פסח רויטמן
האבות המייסדים שלנו לא העלו בדעתם שישראלים יפעלו במשנה מרץ כדי לפגוע במדינה שהיא ביתם היחיד בתבל. לכן אין חוק ברור שיכול למנוע את פעילותם ההרסנית של עמותות אלו. היוזמה הפרלמנטרית היא הדרך היחידה לנסות ולאתר את המניעים המדויקים והאמיתיים של הפעילים ושל המדינות התורמות
עירית אבישר
אחרי רגיעה של קרוב לשנה, נראה כי אנו ניצבים בפתחה של סדרה נוספת של הסדרי חוב    מה גורם לכך שהגל מתחדש דווקא כעת, ובמה הוא שונה מקודמו    "גלובס" מסמן את החברות ששוק ההון חושש מיכולת פירעון החוב שלהן, ואת המניות ואגרות החוב שיש להיזהר מהן
שמוליק אלגרנטי
רשות המיסים היא ללא כל ספק רשות ממלכתית מן החשובות ביותר והיא פועלת במציאות בלתי אפשרית כמעט. יחד עם זאת לרשות המיסים יש כוח בחירה, אשר מסוגל לקבוע את מסלול פעולתו, וזאת חרף העובדה שלרשות אין שליטה מלאה על הנסיבות. אנו סבורים כי בכל הקשור לניצול כוח האדם המצוי אצלה, הכוח בידי הרשות להביא לשינוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il