|
תאריך:
|
18/07/2011
|
|
|
עודכן:
|
18/07/2011
|
ביקורת פוליטית אינה אנטישמיות |
|
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
יש לי אהבה לביתר ירושלים הישנה והחדשה . יש לי אהבה כואבת לאנשים שמקללים , ומייחל שיבואו ימים יפים שלא יקללו .
אבל אין קשר בין זה לבין העובדה שבאותו ערב , שמר ראובן ריבלין אומר בדיוק אותן מלים קשות על חוק בישראל - שללא כל תיאום איתו - היא גם כותרת בעיתונות זרה . לעבר האחד אנחנו אומרים אנטישמים ולגבי האחר אנחנו מבינים שהדברים נאמרו מנפש פצועה וכואבת של איש ביתר בכל רמ"ח אבריו . היה קשה לשמוע את ההרצאה המלומדת של מר דני איילון באנגלית מעולה על אנטישמיות ישנה החוזרת עלינו והכל מתבסס על אותו צמד מלים , שאמר גם ראובן ריבלין. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איתן ק |
|
|
3 |
|
|
לישראל יש עניין בשטחים , והיתה שמחה להיפטר מהתושבים הפלשתינאים החיים באותם השטחים.
לישראל יש מחויבות להקצנה הימנית , ההולכת ומתעצמת מיום ליום כדי להפוך למלל ריק מכל תוכן, כמו ההצהרה - "שתי מדינות לשני עמים" , שהושמעה על ידי ראש ממשלה באוניברסיטת בר אילן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ידידיה |
|
|
|
|
|
עירוניים ובינעירוניים, וזה, בערך, יום יום, אני חושבת על המנוולים, דוגמתך, המדברים על "שטחים" ועל "מגלומאניה". במדינה שלכם, גבולות אושוויץ, כבר אי אפשר לנוע מרוב צפיפות, ואתם מתים למסור עוד... מה נותר עוד למסירה?
ואם יש בעולם אמירה שטנית, מרושעת, מפליצה, הרי זו האמירה - שתי מדינות לשני העמים - לג'יהאד יש 56 מדינות ענק, שאין להם מושג מה לעשות בשטחיהן הענקיים. אלה הן הארצות שמהן הגיעו ה"פלשתינאים", שלאחר מלחמת תש"ח לא הורשו לחזור לבתיהם, כדי שעוכרי ישראל כמוך יוכלו להשתמש בהם כדי להכות ביהודים. ערב הסעודית יכולה להכיל אלף פעם את ה"עם הפלשתינאי" ולא ייוודע כי באו אל קרבה!!
האמירה הזו, שנאמרה על ידי הפושע, נתניהו, תעלה לו ביוקר. היא עולה ביוקר לשרון, וליתר דיוק, לעם ישראל.
אתה יודע מה המרחק בין ראש העין לאלקנה? הוא בכלל לא קיים! הם כמעט נושקים זה לזה. והמרחק מכפר סבא לקלקיליה? כנ"ל. מתי הסתכלת בפעם האחרונה על המפה, אם בכלל, אי פעם? כבר אמרו חז"ל, נמשלו ישראל לעפר ולכוכבים (הבטחות הקב"ה לאברהם - "ונתתי את זרעך כעפר הארץ" "ככוכבי השמים לרוב"), כשעולים, עולים עד השמים ועד הכוכבים, וכשיורדים, יורדים עד עפר - אתם כבר מתחת לעפר. רוע כזה אין עוד במלוא תבל! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חנה שרה- |
|
|
4 |
|
|
ועוד מעט יהיה אסור לדבר אחרת מהקו שמכתיב השלטון
ואחר כך יהיה אסור לחשוב-אחרת מהקו המוכתב
ואחר כך -מי שיעז לדבר-יוכרז אויב המדינה....
ובקשר לשטחים-החמדנות העבירה את כולם על דעתם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
החלמאי |
|
|
5 |
|
|
אלא בבוגדנות ,ההסתה והדמגוגיה של הפרופוגנדה של רדיקאלים ומזוכיסטים חולניים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלישמע |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
אנטישמיות, אבל, אתה אנטישמי, וזו לשון המעטה. לעם ישראל יש ביקורת ענקית על השמאל, אבל, איש אינו מחרים את תוצרת קבוצי השמאל (תעשייה במקום חקלאות על קרקעות אזרחי ישראל), איש אינו מגרש אותם מבתיהם ומנחלת אבותינו. למעשה, צריך היה להילחם בהם בכל מה שיש, כי זה האויב האמיתי של עם ישראל.
עם ישראל אינו צריך להעניק אזרחות למרצחים שישיבתם כאן, משמעותה, התנחלות בארץ, עד זריקת היהודים לים. כבר היום יושבים מרצחים על כ-80% של ארץ ישראל, וחובה מוסרית עליונה היא - לגרש אותם.
מזלנו ש"המדינה" לא סיפחה גם חלקים נוספים מארצנו למדינה הלא לגיטימית שלה. אבל, אותה "מדינה", שרואה ביהודים בוני הארץ אזרחים, רק כשזה משרת אותה, כמו, ריצתם ונפילתם ב"מערכות ישראל", מוציאה אותם אל מחוץ לחוק, כשזה מרצה מנוולים מן השורה הראשונה, כמו האדמו"ר מקלינסק. הוא מגעיל יותר מאבנרי. גם אבנרי מנסה לאחרונה את פאטנט לשון נופת צופים, אבל, הקלינסק שכלל אותה לכדי וירטואוזיות. אדם ספוג שנאה בכל הוויתו, שמשחק אותה עוזר דלים ומושיע שפלים.
אפס מוחלט! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חנה שרה- |
|
|
7 |
|
|
מבחינים בין אנטישמיות לבקורת פוליטית!גם מה שנחשב במדינות דמוקרטיות מתוקנות לבגידה=לדידם זו הבעת דיעה וחופש ביטוי!גם לא הייתי בונה על סמרטוטי הליכוד בלוף!!עצם העובדה שהסמול האנטישמי סלקטיבית קופץ על ריבלין החנף והמתרפס, בפני שמאלנים וערבים,כמוצאי שלל רב סימן שריבליו טועה ורע לדמוקרטיה וליהודים!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
אם הייתה מידה של כנות ויושר אינטלקטואלי בבקורתם של מושאי כתבתך הנבובה,אולי היינו מוצאים אותם בין מבקרי עוולות גדולות בהרבה המבוצעות על ידי מדינות בעולם-סוריה???סודן??.רק שההצמדות הכרונית הבלתי נתפשת, ל"עוולות" לכאורה שמבצעת ישראל ,בחבורת מהגרי העבודה שמחפשים הכרה מן העולם,מביאה כל בר דעת ממוצע למסקנה שהבקורת היא אכן אנטישמיות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמיקם |
|
|
10 |
|
|
זה מה שאתה עושה
אם זה לא אנטישמיות הרי זו טפשות מחרידה
מה יותר גרוע??? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קלאודיה קול |
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
13 |
|
|
הביקורת נגד ישראל מצטיינת בזעם ובלהט שכל ביקורות אחרות נעדרות. הביקורת נגד אפרטהייד הייתה חיוורת בהשוואה לביקורת נגד ישראל ועסקה בתופעה ולא בשרשרת הגנטית של תושבי דרום אפריקה הלבנים ובהיסטוריה הבריטית או ההולנדית שלהם. הביקורת נגד ישראל עוסקת בשלל של מושגים שהמבקרים לא מתרעמים עליהם במקומות אחרים. אין משט לסוריה או ללוב. כבר ב-1968, מוריס בלנשו, איש רוח ואחד המנהיגים של מרד הסטודנטים, הסתלק מתפקידו כיוון שהשמאל השמיץ שלא בצדק את ישראל. הוא העיר שהביקורת המזויפת נגד ישראל, אנטישמית או לא, שואפת לתוצאות זהות של אנטישמים מוצהרים.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהרן מיטל |
|
|
עמוס עמירן
"אני מרגיש כאילו... כן, כאילו כזה שבעיית הדיור היא כאילו לגמרי חשוב שנבין, כאילו, שהמחיר כאילו כזה, כאילו נכון שניתן יהיה, כאילו... כאילו בדיוק"
|
|
|
|
|
|
שולמית קיסרי
שר שמאמין בזכויות האזרח ולא רק בזכויות הטייקונים. אחד שלא דואג מי יממן אותו במהלך הבחירות לליכוד, הוא באמת, וממש, גורם לנו לשפשף את עינינו בתימהון, הוא אחד שממלא את תפקידו כשר התקשורת בנאמנות ומצליח בהחלטותיו הכה חריגות בנוף המקומי
|
|
|
|
|
|
פסח רויטמן
האבות המייסדים שלנו לא העלו בדעתם שישראלים יפעלו במשנה מרץ כדי לפגוע במדינה שהיא ביתם היחיד בתבל. לכן אין חוק ברור שיכול למנוע את פעילותם ההרסנית של עמותות אלו. היוזמה הפרלמנטרית היא הדרך היחידה לנסות ולאתר את המניעים המדויקים והאמיתיים של הפעילים ושל המדינות התורמות
|
|
|
|
|
|
עירית אבישר
אחרי רגיעה של קרוב לשנה, נראה כי אנו ניצבים בפתחה של סדרה נוספת של הסדרי חוב מה גורם לכך שהגל מתחדש דווקא כעת, ובמה הוא שונה מקודמו "גלובס" מסמן את החברות ששוק ההון חושש מיכולת פירעון החוב שלהן, ואת המניות ואגרות החוב שיש להיזהר מהן
|
|
|
|
|
|
שמוליק אלגרנטי
רשות המיסים היא ללא כל ספק רשות ממלכתית מן החשובות ביותר והיא פועלת במציאות בלתי אפשרית כמעט. יחד עם זאת לרשות המיסים יש כוח בחירה, אשר מסוגל לקבוע את מסלול פעולתו, וזאת חרף העובדה שלרשות אין שליטה מלאה על הנסיבות. אנו סבורים כי בכל הקשור לניצול כוח האדם המצוי אצלה, הכוח בידי הרשות להביא לשינוי
|
|
|