X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
השוואה בין ביטוחי בריאות שונים, חשוב שתיעשה מוקדם ככל הניתן, כדי ליהנות כבר בגיל צעיר מיתרונותיו המשמעותיים של ביטוח בריאות משלים וגם: מדוע כדאי לעשות ביטוח סיעודי בגיל מוקדם
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

קיים בשוק ביטוחי הבריאות מבחר רב מאוד של ביטוחי בריאות שונים, המציעים למבוטחיהם ליהנות משלל של כיסויים רפואיים חשובים, המהווים כשהשלמה לביטוח הבריאות הממלכתי. השוואת ביטוח בריאות היא השוואה חשובה במיוחד, שכן זו מאפשרת את התאמתו המדויקת של הביטוח המוצע למבוטח.
השוואה בין ביטוחי בריאות שונים, חשוב שתיעשה מוקדם ככל הניתן, כדי ליהנות כבר בגיל צעיר מיתרונותיו המשמעותיים של ביטוח בריאות משלים, הניתן על-ידי חברות הביטוח השונות או קופות החולים.
החל בשנת 1995 זכאי כל אזרח במדינה ליהנות מביטוח - ביטוח בריאות או ביטוח רפואי. השוואה בין ביטוחי הבריאות, המוצעים כהשלמה לביטוח הבריאות הממלכתי, המהווה ביטוח בריאות בסיסי במיוחד, מאפשרת למבוטחים לבחור טיפולים רפואיים או תרופות, כחלק מסל בריאות משלים ומגוון במיוחד.
השוואת ביטוח בריאות מציגה את תנאיהם של ביטוחי הבריאות השונים, את כיסוייהם השונים, ובכך מאפשרת בחירה מדויקת על-פי צרכים ידועים מראש או שיקולים שונים. השוואת ביטוח בריאות מבין חברות ביטוח בישראל היא כלי חשוב במיוחד המאפשר מבט כולל על עולם ביטוחי הבריאות השונים, הניתנים במסגרתן של חברות הביטוח או קופות החולים השונות. לעיתים קרובות משתמשים בשם ביטוח רפואי לשם תיאור ביטוח בריאות. הכוונה היא זהה - ביטוח בריאות.
בנוסף, עולם הביטוח הפרטי אינו עוסק רק בביטוחי בריאות אלא גם בביטוח סיעוד. ביטוח סיעודי הוא אחד הביטוחים היותר חשובים שיש, ולמרות זאת אנשים רבים אינם מודעים לביטוח זה אלא רק מתי שכבר מאוחר מדי. ביטוח סיעודי פרטי יעניק לך, או נכון יותר, למשפחתך, את השקט הכלכלי במצב בו המבוטח הופך מאדם רגיל ומתפקד לאדם סיעודי. מקרה הסיעוד יכול לקרות כתוצאה מתאונה, מצב בריאותי, גיל מתקדם, שבץ מוחי וכדומה.
כיום, הטיפול באדם סיעודי הוא יקר ביותר. טיפול ברמה טובה לחולה סיעודי יכול לעלות גם 20,000 שקל בחודש! סכום זה אינו אפשרי עבור הרוב המוחלט של האזרחים ולמטרה זו קיים הביטוח הסיעודי. הביטוח הסיעודי ישלם עבור הוצאות האשפוז והטיפול בהתאם לסכום הביטוח, תקופתו ופרמטרים רבים נוספים. אם מתחילים לעשות ביטוח סיעודי כבר בגיל מוקדם, אזי הפרמיה החודשית שהמבוטח משלם היא נמוכה יחסית ואינה מכבידה על המבוטח. עשיית ביטוח סיעודי בגיל מתקדם היא כבר עניין יקר שיכול לעלות מאות שקלים בחודש, הכל בהתאם למצבו ולגיל המבוטח.
מאחר שמדובר על ביטוח לכל החיים, מומלץ להשוות היטב ביטוחים סיעודיים בין חברות הביטוח ולקבל כמה הצעות טרם חתימה על הביטוח. הפרשים קטנים בפרמיה מתבטאים במשך עשרות שנים בעשרות אלפי שקלים.

תאריך:  04/08/2011   |   עודכן:  05/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
היתרונות בהשוואת ביטוח בריאות וביטוח סיעודי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק ג'קי אדרי
יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, כל ניסיון להוביל את המחאה בלי הנושאים הללו נועד מראש לכישלון, כישלון שיוביל אלפי עובדי-קבלן וחברות כוח-אדם לכבוש את ההסתדרות
אהרון שחר
מורה נבוכים לאזרח הקטן והגדול לצורך הבנת המחאה    בנוסף: איך עושים מהפכה חברתית אמיתית שתהווה ציון דרך בדרכה של המדינה והאנושות    חלק ג': תרבות השחיתות
עשהאל הלמן
בשדרות רוטשילד ההרמוניה חוגגת, כולם מוחים כולם צודקים. אך מה קורה כשמוחים האנשים שלא צודקים? התוצאה היא שבין רגע צדק איבד משקל והחברה הפכה שסועה. מי אמר חברתי ולא פוליטי ומי קבע מהו צדק?
ד"ר רון בריימן
מי שהשתלטו על גל המחאה הם מי שמובילים לשלום חזירי    מתי תהיה בישראל תקשורת עניינית, המבקרת ואף תוקפת את הממשלה לא רק משמאל אלא גם מימין?    כל עוד לא קיים מצב כזה, גם התקשורת מהווה כלי שרת המקדם את עניינם של אדריכלי השלום החזירי
יובל לובנשטיין
אם המצב החברתי-הכלכלי יימשך כמו שהוא כעת, אנו נראה הרבה קשיים בחודשים אוקטובר עד דצמבר ולא מעט סגירת עסקים סמוך לתקופה זו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il