X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מקום האוהלים הוא לא ברוטשילד אלא בהרי השומרון [צילום: פלאש 90]
מה, אני רוטשילד?
מה אתם מבקשים? שנתניהו ישנה את מדיניותו מ"שתי מדינות לשני עמים" להחלת ריבונות על יהודה והשומרון. חכו בסבלנות, אולי זה יבוא אחרי אלול. אחרי הקורס המזורז שיקבל הוא וכל עם ישראל כמו שמרגול קיבלה מהשמאל. לא תהיה ברירה לישראל אלא לכרות את שמאלם

טעות גדולה ורגילה היא ההזדנבות של אנשי ימין לתוך מאהלי האנשים הרשעים. סורו מהם! שאם לא כן סופכם כסופם!. ממש כמו לאחר מלחמת לבנון! אנו משתוקקים להיות חלק מהעם ולהתנחל בלבבות. זה לא יקרה עד שהעם יבוא אלינו להתנחל ממש בחבלי הארץ באזור ההר מחמת טילי האויב.
אין לחזר אחר שונאים! ואין לרדוף אותם באוהליהם. השנאה אינה שנאת חינם. גם את יוסף הצדיק לא שנאו חינם. הוא היה מוכשר יותר, יפה יותר, מפונק ואהוב יותר. "המלוך תמלוך עלינו אם משול תמשול בנו"? וכי מה יעשה יוסף יתחפש לממלכתי או לדמוקרט?
הסוציאליסטים הגדולים?, על עובדי קבלן שמעתם? בלי תנאים סוציאליים, בלי חופשות, בלי פנסיה. רק מהיד אל הפה. אומנם לתנאים של עובדים זרים דאגתם וזה יפה אבל אלה שמרוויחים פחות משכר המינימום אלה בדרך כלל עובדי קבלן. אחוז עצום של העובדים הללו הם הפרולטריון "שמגיע לו" בגוש דן. ומדוע שלא יהיה מס הכנסה רגיל על שכר דירה? ומדוע שמס זה לא יוקצה לדיור ציבורי. ומדוע שלא יהי מס על דירות ריקות?, אלה דברים שניתנים לפתרון קל אבל זה ממש לא הנושא כעת. לא הנושא שמאיים לכלות אותנו עכשו. נתניהו כבר יסתדר אתם גם בלעדינו אבל את המאבק שלנו בינתיים נטשנו. את המשמרת שלנו!.
מה אתם מבקשים? שנתניהו ישנה את מדיניותו מ"שתי מדינות לשני עמים" להחלת ריבונות על יהודה ושמרון. חכו בסבלנות אולי זה יבוא אחרי אלול. אחרי הקורס המזורז שיקבל הוא וכל עם ישראל כמו שמרגול קיבלה מהשמאל. לא תהיה ברירה לישראל אלא לכרות את שמאלם.
בינתיים הגדלת המסה של המפגינים בגוויותינו רק תעצים את גודל השבירה של נתניהו שמאלה עוד לפני לפני הזמן, עוד לפני ספטמבר. והוא ישבור רק שמאלה ואתם תקימו את מדינת ישמעאל. הלנצח יישב נתניהו? לא ולא. האם מובטח שלטון הימין שקורא לעצמו כיום ימין לא ולא. אחרי המלחמה הבאה יידעו הכל מי הוא ימין ומי הוא שמאל ומי אינו יודע להבחין בין ימינו לשמאלו.
לכן אילו היהודים, לפחות תושבי יהודה ושמרון היו גם בני אדם עם קצת כבוד עצמי היו מתחילים לתכנן ולבנות עכשו מרחבי מאהלים. אוהל לכל דורש בלי שכר דירה, בלי ארנונה. שכר הקמה ונקיון ומחיר המים. ללא מועצת יש"ע וללא 'אמנה'! הרי לכאורה ההקפאה בוטלה. אך די בתשע מאות דירות בהר חומה שנתניהו הפשיר כדי שבאיחוד האירופאי יביעו אכזבה עמוקה.
חשוב שיביעו אכזבה עוד יותר עמוקה. שיתייאשו ויכנעו. חשוב שנתניהו יידע שאין לו עורף פוליטי ככל שהוא אינו פותח ביוזמתו את הבנייה ביהודה ושומרון בתנופה גדולה ועצומה וכהתרסה!. כדי לשכנע אותו יש להתנגש איתו ולא לסייע לו כביכול לתמוך בקרן לישראל החדשה! להימנע מחוקי החרם, משינוי שיטת בחירת השופטים בבית המשפט, מחקירת ארגוני שמאל ומקורותיהם!
מדינה עברית, בניה חופשית. בכל רחבי יהודה ושומרון כל יהודי ייבנה במסגרת משוחררת מעול פקידי משרד הביטחון הוא משרד ראש הממשלה. משוחררת ממועצת יש"ע ולחצי 'אמנה' ומוועדי הישובים. משלטון החוק שלהם! מאהל גדול במגרון, מאהל רוטשילדי עד שלא יסולק בית המשפט העליון. מקום האהלים הוא לא ברוטשילד אלא בגבעות ובהרי השומרון. אוהל לכל דורש!

תאריך:  07/08/2011   |   עודכן:  08/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה, אני רוטשילד?
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
לבנבן! גיליתי לך את הנתיב האחד
פועה  |  7/08/11 14:50
 
- פועה המילדת
הלל ויס  |  7/08/11 16:56
 
- הלל אתה בכוון, אבל תתחיל בקטן!
פועה  |  7/08/11 18:20
 
- ז'בוטינסקי בכלל לא רצה דתיים
יהודי חרד  |  7/08/11 19:44
 
- נכון,גם ז'בו בז לחרדים-אבל לא
קורןנאוה טבריה  |  9/08/11 06:11
 
- תשובה לענין!! ל"ת
הניה  |  8/08/11 09:04
2
אוייבנו הערבים יטו העשיה ימינה
רחב מיריחו  |  7/08/11 15:44
3
נכון מאד. ל"ת
הניה  |  7/08/11 16:33
4
מה אגיד?
רוי  |  7/08/11 20:44
5
ויס,תגיד תודה בעד הוילה באלקנה ל"ת
מוכה משכנתא  |  7/08/11 22:41
 
- למי הוא צריך להגיד תודה?
חנה שרה-  |  8/08/11 00:05
 
- תאכל את הלב ושיהיה לך בתיאבון-
קורןנאוה טבריה  |  8/08/11 06:01
6
אתה גדול מהחיים-אני פשוט מתחבר
קורןנאוה טבריה  |  8/08/11 05:45
7
ז'בוטינסקי בתגובה לשלט:"אם טוב
קורןנאוה טבריה  |  9/08/11 06:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב נצר
לכאורה עומדות כלכלות המערב בפני פי-פחת של פשיטת רגל, אבל רושם זה נוצר בעיקר בגלל אי-ישומם של פתרונות אפקטיביים, פשוטים וזמיניםשל תוכניות וצעדים שהיו צריכים להינקט לטובת הבראת הכלכלה
אריקה קוברי
תקציר פרשות השבוע: לזרוק מב"ט; עקבים זה רצח; אנוכיות; מילה של אבא; בעל המאה; בלוז למרופטי המדים; עקרות בית נואשות; דרושים; הפרעות קשב; אוהל נשיאותי; מאהל המנוקנקים; קופונים; המלך עירום; ח(כ)מורים; חבילת הטבות; תמריצים; הזזת גבולות; סטיקר; הכל תלוי בטיב המילוי; מצוקת דיור; לקות; איחוד ומאוחד; כלב מי שנובח; התעללות; עלות ותועלת; פצצה חכמה; קניבליזם; דיור מוגן; שדרוג; מורה נבוכים; קרב מוחות; יש אלוהים; חוקי מנדל; גבר מת מהלך; אפרופו מרגול
אהרון שחר
"את המחאה הזו הממשלה לא תצליח להפסיק על-ידי איזה עצם שתזרוק, בוודאי לא על-ידי משא-ומתן כוחני כפי שהיא התרגלה למעוך עובדים חלשים כמו העובדים הסוציאלים"    הצעת הגשה לנאום חוצב להבות עבור מנהיגי המאבק
מתי דוד
המשבר הכלכלי והחברתי הקשה, בשתי מדינות הנתונות בשליטת מפלגות סוציאליסטיות, מוכיח פעם נוספת שאידיאולוגיה כלכלית זו לא ניתנת למימוש במציאות הגלובלית הקיימת בעולם. בכלכלה אין קפיצות וקיצורי דרך. כל שינוי כלכלי מתבצע בתהליכי זמן ארוכים. האמנם ישנם בתוכנו חוגים ומפלגות שמתגעגעים ומאמינים לאשליה של ממשלה סוציאליסטית נוסח יוון וספרד?
משה חסדאי
גלן בק, פרשן פוליטי וסופר פופולרי בארה"ב, מעריץ את העם שיושב בישראל. הוא פונה לישראלים וקורא להם ליישר כתפיים. לעמוד ישר. לדעתו עם ישראל יודע מי הוא. עם ישראל יודע מה הוא. עם ישראל יודע למה הוא מסוגל. עם ישראל יודע את האמת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il