X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אחדות ההפכים אפשרית רק מתוך הבדלה ברורה והתנערות מוחלטת וגורפת מכל אלה המבקשים את רעת עמנו. מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו. הסכנה החמורה ביותר באה לנו מהצבועים שבנו, העושים מעשה זמרי ומבקשים שכר כפנחס. רוממות החברתיות בגרונם וחרב פיפיות בידם להחריבנו בשנאת חינם וחיזוק אויבינו. הסכנה הפנימית היא הסכנה המוחשית והקטלנית ביותר
▪  ▪  ▪
עלינו להיפרד מקליקת רוטשילד. כוונותיהם אינן טהורות [צילום: פלאש 90]

הבחירה בין עולם חיצוני לעולם פנימי באה לידי ביטוי ביהדות בהבחנה בין עולם הזה לבין העולם הבא. העולם הבא הינו העולם ההולך ובא, הוא העולם הפנימי ההולך ומתהווה בעבור יחידי הסגולה הבוחרים בו. זה בא לידי ביטוי בברכה אותה מברכים תלמיד חכם, וזו הברכה בה הנני מברך את כל אלה שהזהות היהודית, ישראלית, כזו או אחרת, מעניינת אותם עד כדי כך שהם הופכים בה והופכים בה, לפעמים עד דלא ידע בין ארור המן לברוך מרדכי: שנזכה לראות עולמנו בחיינו.
המלחמה הניטשת בין העולם החיצוני לעולם הפנימי, היא אותה מלחמה חזקה, המוזכרת בספר 'מסילת ישרים', מאת רבי משה חיים לוצאטו, בפרק הראשון. ואכן המחבר עצמו היה מוקד למלחמת חורמה נוראה, הוא ושכמותו, אשר זכו לפרוץ דרך לעולמות הפנימיים, ולהביא את בשורתם אלינו. כך גם האר"י הקדוש והרב יהודה אשלג וכן הרב אברהם יצחק הכהן קוק.
מי שבוחר בעולם הפנימי, כגון אנשי רוח וסופרים ואמנים מכל קצוות הקשת החברתית בחברה הישראלית חשים בקיומו של כוח עליון ששומר על האינרציה וכוח היצירה שלהם, והיא הסייעתא דשמיא, שמאפשרת להם לדלג על ההרים ולקפץ על הגבעות, למרות היותם בבחינת איש תם ויושב אוהלים. אותו כוח מצוי ומסתתר ומציץ מבין החרכים, והינו מתגלה ברגעים של אין ברירה, או בהסתכלות לאחור, כשאתה בעצם משתומם איך הגעת בכלל לאן שהגעת. ואז במבט לאחור אתה רואה את אותו כוח עליון. זו היא ההשגחה הפרטית. בכל מקרה, האיש הפנימי היא איש שמצוי בעומק התת מודע הטרנס פרסונאלי והפרסונאלי כאחד, הוא איננו נחש עקלתון וצלופח ערמומי, כסופרים ואמנים מחרימים ומנדים ומלקקי פינכתם של מחבלים. איש רוח אמיתי איננו אויב עם ישראל ואויב יהודים ומתרחק מקבוצה החושבת שכל האמת היא רק אצלה. הוא שייך לאחדות ישראל ואהבת ישראל.
התודעה מתפתחת בהתאם לשלוחיו הנאמנים של אבינו שבשמים. כך, על-פי סוד הפדגוגיה הרוחנית, נשלחים אלינו ואל מחפשי הדרך בעם ובעולם, סיטואציות, ספרים, ומורי דרך לכל שלב ושלב. בכל אחד ממורי הדרך יש מרכיב ייחודי שאין באחרים. למשה רבינו וכן למשה המכונה הרמב"ם ולכל גדולי ישראל הידועים, יש ויש את להט החרב התודעתית. הם לימדונו את המהפך מהלוחם הלא מחושל ללוחם המחושל. מלוחם האש הרגשנית הבוגדנית ללוחם אש תמיד הנאמן לעמו. מלוחם עיוור מוכה בסנוורים ללוחם עם מודעות ערה. המעוניין ללמוד את אמנות הלוחם המחושל יכול ללמוד מהם רבות. ואז מיד ירצה ליצור עם גדולי עולם אלה, לברית לוחמי אור. הוא מרכין ראש בפני ענקי עולם אלה ובפני כל אלה שמסרו את נפשם על עמם, ועל דרך האמונה באלוהים הייחודית לעמם, ייחודית לתורת ישראל ולארץ ישראל.
וכאן אני מציע שני עקרונות על: גיבוי עצמי וגיבוש הגנה עצמית ותקיפת איומים על זהותנו וקיומנו.
העיקרון הראשון קשור לנחישות לתת לעצמנו כיהודי וכעם גיבוי עצמי מלא. לחדול מהלקאה עצמית ומסינדרום פטרישיה הרסט של הזדהות עם האויב. אנו חייבים להתנגד לרודנים ומאחזי עיניים מתוכנו ומאלה שאינם באמת בני בריתנו המנסים לעצב אותנו בדמותם כעם וכאדם. אנו חייבים להתאהב ביהדותנו ולהחזיר לעצמנו כבוד לאומי ואהבה לאומית. מתוך אהבה פנימית נמצא אהבה לכל האדם והעולם.
העיקרון השני, עלינו להגן על ליבת חיינו הרוחניים הייחודית לנו ולסגור דלת בפני רוחות זרות. להיות יהודים, לחיות יהדות, לנשום קדושה ולמלא את כל הכלים התרבותיים שלנו ברוח יהודית. כאן עדיפה לטווח הארוך תודעה דלוקה ונפש יהודית משוחררת על פני חיים של קונסנזוס בינלאומי, המושג באמצעות טשטוש והעלמת הייחודיות היהודית, עד כדי שנאה עצמית וחיפוש שעירים לעזאזאל (כמו המתנחלים, החרדים, הערבים, נתניהו, ברק וכו'). מה שכבר הוכח כניסיון כושל, ראה מצב החינוך בחברות עוינות יהדות וההיסטוריה אשר כבר לימדתנו מה גורלה של התכחשות לזהות היהודית.
חיי היהודי אינם חיים בלא תודעה דלוקה ונפש יהודית משוחררת. איננו חפצים בחיים נטולי רוחניות, איננו חפצים בחיים חברתיים נטולי אנושיות, איננו חפצים בכוחנות והישגיות אכזרית. אנו חפצים בקהילת הברית והייעוד ובבני ברית לשלום לדורות. אנו נביאים. בני נביאים אנחנו. הבה נממש זהות זו במלואה. היא לא תתחדש מתוך התכחשות לעצמיותנו, עוצמתנו ועצמאותנו. היא כולה נאמנות להן.
הלידה הרוחנית היא בעבורנו כיום, הכרח קיומי זועק ומפוצץ מקצה העולם ועד סופו. להיות או לא להיות. לשם כך אנו מחויבים לתורת המיזוג בין הקטבים על-ידי השכנה של האחד בתוך השני, מה שמכונה אחדות ההפכים. זו היא המתודה הרוחנית המהפכנית ביותר, ולה סימוכין גדולים בחסידות המקורית הבעש"טית ובתורת הקבלה ובעיקר במשנתו של הרב אברהם יצחק הכהן קוק זצ"ל. זו תורה של עת הגאולה מאז ולעת עתה. תורה זו, של גאולה דרך אחדות ההפכים, היא תורתו של משיח. כך כותב הזוהר הקדוש: שרק מי שיכול להפוך חושך לאור ומריר למתוק, רשאי להיכנס לישיבתו של משיח. וזו התורה שלה אנו זקוקים כדי לאחד את הישן עם החדש. את החול עם הקודש. את היהדות עם הישראליות. והיו לעץ אחד. זו תורה מאחדת, בעין טובה, את עם ישראל. זו תורה שמכירה ברעל הקטלני שבשנאת אחים.
עלינו לעסוק במלאכת איחוד והכלה. עם רגישות גבוהה להקשר הסוציו תרבותי של כל זרם ופלג. חפץ אני להפנות למאמריו של הד"ר יוסף שפירא ולהמליץ בעד רעיונותיו של עידו הרטוגזון, ולהפיץ ברבים את משנתו של אודיה צוריאלי בספרו "מעברים". אם חפצי חיים אנחנו, הרינו מכריזים קבל עם ועדה: נאמנים אנחנו לישן נושן ומתוך כך מחדשים חידושים לעת הזאת. אם שמוע תשמע - אם שמוע בישן תשמע בחדש.
יחד עם זאת, חובה עלינו, וזהו צורך קיומי דחוף ומיידי, להבדיל בין הרע לטוב. בין הטמא לטהור. בין אויב לאוהב. בין אור לחושך. בין אהבת ישראל לשנאת ישראל. בין שלום אמת לשלום שקר. בין שונאינו לבין אוהבינו. אחדות ההפכים אפשרית רק מתוך הבדלה ברורה והתנערות מוחלטת וגורפת מכל אלה המבקשים את רעת עמנו. מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו. הסכנה החמורה ביותר באה לנו מהצבועים שבנו, העושים מעשה זמרי ומבקשים שכר כפנחס. רוממות החברתיות בגרונם וחרב פיפיות בידם להחריבנו בשנאת חינם וחיזוק אויבינו. הסכנה הפנימית היא הסכנה המוחשית ביותר, והקטלנית ביותר.
עלינו להיפרד מדפני ליף, מסתיו שפיר, מיהודית אילני, ומרגב קונטס, המכונים "קליקת רוטשילד". כוונותיהם אינן טהורות. הם לקחו קרדיט ראשוני שהציבור נתן להם בתמימותו ועשו לו פוליטיזציה שמאלנית קיצונית. מטרתם העיקרית הינה התנגחות בראש הממשלה וניסיון להפיל את הממשלה בכל מחיר. לא מעניין אותם באמת העניין הכלכלי חברתי, אלא הם משרתים את המטרה להקמת מדינה פלשתינית על חורבותיה של ממשלת ישראל.
תנועות שמאל פוליטי עתירות משאבים פועלות ללא לאות ובעזות פנים ומחלישות את העוצמה הלאומית במחלוקות פנימיות, בעת שהאויב האיסלאמיסטי תוקף מדינית ומפעיל טרור ומלחמת טילים. כעת נחשפה מחתרת השמאל ההזויה, ומנהיגים אמיתיים של המחאה החברתית נוטלים כעת את ההנהגה והופכים את החתרנות לבלתי רלוונטית. עלינו להיפרד מפעילות ופעילי רק"ח, בל"ד וחד"ש ומקיצוני 'שלום עכשיו'. עלינו להתאחד כנגד האויב האיסלאמיסטי.
מבקשי האור חייבים להתאגד. כי רק מאוחדים הם יצליחו להקים מאגר של כוח חברתי לאומי צודק וחכם שמציבה חזית מאוחדת ומנצחת כנגד מבקשי רעתנו מבית ומחוץ המאיימים להטביע את כולנו בשנאת חינם, לפורר את הנהגתנו הממלכתית, ובכך לעשותנו טרף קל לאויב האיסלאמיסטי האכזר. היה לא תהיה.
התעוררו אחים כנגד האויבים האמיתיים מבית ומחוץ. הקץ לשקר השמאל הפוליטי ולאיסלמיזם.

תאריך:  01/09/2011   |   עודכן:  01/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אחדות ישראל מול שקר השמאל והאיסלאמיזם
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
אברהם, גישת האויבים שבתוכינו
רפאל1 א  |  1/09/11 14:28
2
a crime to read your article ל"ת
Benny  |  2/09/11 05:07
3
תגיד,חסדאי-
זה כואב ?  |  2/09/11 12:01
 
- חשיכה של הדור
אב״י  |  5/09/11 11:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
למי שמתגעגע לרגולציה וחושב שהתערבות של הממשלה היא פתרון פלא לכל הבעיות - הנה שלוש דוגמאות מהיממה האחרונה, המוכיחות שמדובר בתקוות שווא
יהודה דרורי
כל הבולשיט היחצני והממשלתי על "יציבות הבנקים" או "יציבות הכלכלה" רק מרגיז, כי הם חושבים את הציבור למטומטם. אם היו הבנקים מורידים עמלות ב-50% היו רווחיהם נפגעים בפחות מ-10%. החזירות הקפיטליסטית המכוערת מופיעה פה ב"מיטבה"
נרי אבנרי
איום בהתפטרות קולקטיבית, כמוהו כהצמדת אקדח לרקתם של חולים. גם אם זה מותר על-פי חוק, מה שאיני בטוח - זה אסור מוסרית. יש כאן איום בהפקרת חסרי ישע. התקשורת חייבת להפיץ עוינות כלפי חריגה מוסרית שכזו
יצחק מאיר
מדוע זה מפריע לכל כך הרבה אנשים שיודעים ידוע היטב כי דרושה היערכות חדשה בסדרי העדיפויות? מי ולמה בדמוקרטיה הישראלית כל כך לא מרוצה ממפגן דמוקרטי מרשים על-פי כל קנה מידה בתוכנו ובהיקפו? על מי זה מאיים עד כדי סיכול ממוקד בראש חוצות הכיכר התקשורתית?
דרור ינון, שרגא בר-און
מה היא בדיוק סולידריות, והאם ניתן למצוא אותה בעולם המסורת היהודי? ומה מקומה של הסולידריות בשיח החברתי והפוליטי של מדינת ישראל כיום?    בעקבות מחאת האוהלים משוחחים דרור ינון ושרגא בר-און על סולידריות חברתית ועל הופעותיה השונות במרקם היהודי-ישראלי: מהמקרא ועד למחאות החברתיות של השבועות האחרונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il