X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כשכסף הוא אחד מהשחקנים המובילים, האקרים ופושעי אינטרנט אחרים ינצלו כל הזדמנות לשים עליו את ידיהם כמה טיפים לגיימינג בטוח ברשת
▪  ▪  ▪
להישאר מוגן [צילום: AP]

גיימינג - משחקי און ליין ברשת האינטרנט - הן בין הפעילויות הפופולריות ביותר ברשת. משחקי קלפים, מירוצי מכוניות והרפתקאות מרתקות הן רק חלק מהמגוון שעולם הגיימינג מציע לנו. אבל בשנים האחרונות מעבר להיותו תחום של כיף בלבד, עולם הגיימינג הפך גם לתחום עסקי לכל דבר כשהמשחקים הפופולריים ביותר כמו World of Warcraft דורשים הרשמה בתשלום. וכשכסף הוא אחד מהשחקנים המובילים, האקרים ופושעי אינטרנט אחרים ינצלו כל הזדמנות לשים עליו את ידיהם.
אז מהם האיומים העיקריים שגיימרים ניצבים מולם?
  • פישינג: אתרי גיימינג מזוייפים משגשגים בחסותו של הפשע המקוון. כמה מהם משתמשים בכתובות אינטרנט הדומות מאד לכתובות של האתרים האמיתיים. באתרים אלה הגיימר התמים עלול להידבק בסוג כלשהו של וירוס או Malware או גרוע מכך - ליפול במלכודת שתגרום לו למסור מידע אישי - מה שעלול לגרום לכאב ראש כלכלי לא קטן.
  • רשת חברתית: בחיים האימתיים אנו סומכים רק על חברים אמיתיים, דבר זה לא צריך להיות שונה גם כשמדובר ברשתות החברתיות. קיימים חשבונות פייסבוק רבים שם בחוץ הטוענים שהם לגיטימיים כשלמעשה מדובר בחשבונות קרימינליים המתחזים ליצרני משחקים אמיתיים. לא היית רוצה שהמידע שלך יהיה נגיש לאנשים האלה.
  • משחקים נגועים ותוכנות מזויפות: גרסאות פרוצות או מזויפות למשחקים (או כל תוכנה אחרת) עלולות להדביק את המחשב שלכם בווירוסים ושאר מזיקים. המפיצים של התוכנות האלה מנצלים בעיקר את התשוקה של הגיימרים למשחקים ומפיצים אותם דרך האינטרנט להורדה ב"חינם". היו זהירים במיוחד עם קבצים מצורפים להודעות מייל וכמובן בקבצים שנמצאים על מדיה ניידת כגון דיסק און קי וכו' ממקור לא ידוע.
  • Malware: אחת מהנוזקות הנפוצות ביותר היום נכתבה במיוחד לנצל את אלה שעבורם גיימינג הוא יותר מסתם תחביב. Win32/PSW.OnLineGames היא משפחה של Malware המשמשת את יוצריה להתקפות פישינג ממוקדות נגד גיימרים המבלים את זמנם במשחקים און ליין. סוג ה-Malware הזה מסוגל לתעד את הקשות המקלדת של המשתמש ולאסוף מידע כגון סיסמאות ומספר כרטיס אשראי וכו'.
להיות גיימר ולהישאר בחיים
1. השתמש בתוכנת אנטי וירוס מעודכנת שכוללת גם מנגנון נגד תוכנות ריגול וחומת אש.
2. תמיד השתמש בסיסמאות שונות לחשבונות שונים ודאג תמיד שהסיסמאות יהיו חזקות.
3. הקלד את ה-URL של אתרי המשחקים בעצמך או השתמש ב-Bookmarks בדפדפן שלך ובכך תמנע מלהקליק על לינקים זדוניים שמופצים בדרך כלל במנועי החיפוש.
4. הגן בסיסמא על המידע האישי שעל המחשב שלך אם הוא לא נדרש באופן ישיר למשחק.
5. לעולם אל תשתמש בגרסאות פרוצות. הן עלולות להכיל קוד זדוני.
ביצועים מעולים וחוסר השפעה על איכות המשחק הם עקרונות המפתח שכל גיימר צריך לזכור כשהוא בוחר תוכנת אנטי-וירוס. בגיימינג כל הסחת דעת עלולה לעלות ביוקר אבל אפשר לשחק על בטוח.

תאריך:  04/09/2011   |   עודכן:  06/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
בית המשפט רק עשה חצי עבודה. הוא אומנם זיכה ופיצה את עמוס ברנס על פשע שמעולם לא ביצע, אבל טחנות הצדק לא דאגו להוציא את הצדק לאור העולם על מחדל המדינה ולהיענות לתחינותיו של האיש החף מפשע למשפט חוזר ולהעמדתם לדין של כל אותם חוקרים שהטיחו בו האשמות-שווא
ד"ר סלאח עודטללה
תגובתו של ד"ר אידלמן עונה באמת על דרישתו של אילן לוין, הממונה על השכר באוצר, כי "הגיע הזמן שראשי ההסתדרות הרפואית יפסיקו לעבוד אצל כל קבוצות הלחץ המתלהמות וישלטו על הארגון שלהם"
גרשון אקשטיין
על ישראל להודיע על ניתוק כל היחסים הדיפלומטיים עם טורקיה ולחדול מקיום כל קשרי מסחר וכלכלה עימה    על פעולות אלו ונוספות צריכה ממשלת ישראל להכריז אם ה"עליהום" מכיוון טורקיה לא ייפסק
עמי בר
גמלה חודשית לכל החיים ליוצאי רומניה, לוב, תוניסיה ובולגריה ממשרד האוצר בישראל כנרדפי הנאצים, ומענק חד-פעמי ליוצאי מרוקו
אלכס לוין
התקשורת מגויסת בצורה מאסיבית לטובת המחאה, גם בדף הפייסבוק של הפגנת המיליון לא נותנים להביע דעות בגנות המחאה. ולמרות שתמכתי בתחילת הדרך במחאה, אין אני מסכים לדרך שאם הפסדנו בבחירות אז בואו נפיל את הממשלה בכיכרות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il