X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
זרזיף מתוך ''מיליון'' [צילום: פלאש 90]
במקום הפגנה קיבלנו מפקד
אפשר להירגע - המפקד מראה שהעם חכם: אין מיליון אידיוטים שימושיים, ואפילו 405 אלף אין

במוצאי השבת האחרונה נפל דבר: בפליק-פלאק לאחור, אותה תקשורת שכבר שבעה שבועות לא מפסיקה לספור לנו גולגלות של אידיוטים שימושיים, מפמפת לנו מהבוקר ש"המספרים לא חשובים". ובכן, תקשורת לא-יקרה, הסכיתי נא לסיבות שבגללן דווקא לי, נמוך-המצח השוכן הרחק מימין לך, הם חשובים ועוד איך, ודווקא ("אף-צלוחס", ביידיש) מאז הבוקר. לשם שינוי את יכולה לצאת נשכרת מהקשבה כזו מפני שהמכנה המשותף לכל הסיבות הללו הוא את, וליתר דיוק - קלונך שהתגלה במוצ"ש שוב ברבים, כדי שלא נשכח, חלילה, מי את באמת.
ראשית, "הפגנת המיליון", עאלק. את טוענת שהיו ברחובות 405 אלף - כך בדיוק! מסכנה שכמותך, כל-כך רצית אשד בן-מיליון ובמקומו קיבלת זרזיף, ועכשיו את מסדרת לעצמך נחמת עניים: "ההפגנה הכי גדולה שהייתה אי-פעם" (שוב עאלק: ההפגנות הכי גדולות היו של ה"כתומים" לפני ההינתקות). ולמה נחוצים לך 405 אלף דווקא? כדי לטעון שהיא הכי גדולה, יותר גדולה מההיא בכיכר שבאמצעותה ניסית להכריח ראש ממשלה (מהליכוד, איך לא) לתת לאויב ליד השולחן מה שלא השיג במלחמה בה פתח.
שנית, לגבי הההפגנה ההיא שיקרת כש"הערכת" שנכחו בה 400 אלף. כל-כך נפלה אז חיתתך על המשטרה ועל הממשלה עד שאיש בהן, מאלה שהחזיקו במספרים האמיתיים, לא העז לחשוף אותם. היום את טוענת שבכיכר המדינה נכחו במוצ"ש כ-200 אלף. מן הסתם את משקרת היום כמו אז, אבל כל מי שמשווה את התצ"א של מוצ"ש עם ההיא מכיכר מלכי ישראל דאז רואה שאז היו פחות מאשר מוצ"ש. אז למה שנאמין לך שבמוצ"ש היו בכיכר המדינה 200 אלף ובשאר ההפגנות בדיוק עוד 205 אלף בדיוק? הא?
שלישית, טרם שהפליגה המחאה מגדות רוטשילד לשאר קצוות הארץ פימפמת אותנו בסיכוי הגדול שטומנת המחאה הזו למעמד הביניים דווקא. אחר-כך, כשנחתה עלייך התובנה שהשאיפה לדיור בר-השגה ב"ארלוזורובה פינת דיזנגופה" איננה מצטלמת מספיק טוב, התחלת פתאום לפמפם אותנו בהפך: שדפני מכפר שמריהו, סתיו מלונדון ואיציק מהאוניברסיטה דואגים למסכנים בפריפריה (שהם באמת מסכנים, ואם באמת מגיע מהמדינה משהו למישהו - זה להם). כאן, שקרנית מועדת, הסקרים לרעתך: 64%(!) מהנוכחים בכיכר השתייכו לעשירונים 10-7, מה שמלמד משהו גם על האותנטיות של המחאה ולא רק על האג'נדה הפוליטית שלך: כולנו יודעים עבור מי מצביעים, מסורתית, שלושת העשירונים הללו, את מי הם לא מעוניינים לראות בראשות הממשלה ואיזו מצוקה היא מנת חלקם בחיים.
רביעית, חשוב לך אישית להבין את האבחנה בין שני סוגי האידיוטים השימושיים שנכחו במוצ"ש בכיכר המדינה. הסוג הראשון, המעניין אותך כמו שהשבבים מעניינים את החוטב, הם המשתייכים לעשירונים שמתחת לשביעי. הם מניחים לאנרכיסטים ולקרייריסטים מרוטשילד להוביל אותם מפני שהם מאמינים שאלה יורידו להם מן משמיים. אלה אידיוטים שימושיים בידייך מפני שאת יודעת שכל שמניע את ממומני הקרן לישראל חדשה מרוטשילד הוא הפלת הממשלה ו/או קריירה פוליטית.
הסוג השני הם אותם 64%, הקליינטים הנאמנים ביותר של קונגלומרט השקר, שהוא את. הם אמורים לעניין אותך מאוד מפני שאם תצליחי להפיל את הממשלה הזו, הם אלה שיממנו במיסיהם המוגדלים את הסוכריות שתחלק הממשלה הבאה ב"צדק חברתי", דהיינו, לעשירונים הנמוכים שאינם משלמים מיסים. כשהם יצטרכו לשאת בתוצאות הפארסה המתחוללת לנגד עינינו מזה שבעה שבועות, הם יזכרו היטב את חלקך בה. לו אני במקומך, הייתי משאיר את התמיכה הגורפת בפסטיבל הבירה והסושי מרוטשילד למי שאין לו מה להפסיד מהצלחתו ויכול רק להרוויח - הקרן החדשה לישראל וקדימה. למה שלא תהיי "חברתית" ותספרי לשם שינוי את האמת: שהאינטרסים של ה"רוטשילדים" משנקין (או להפך - השנקינאים מרוטשילד) ושל העשירונים הנמוכים סותרים מניה וביה?
חמישית, בואי נספור ביחד גולגלות, ודווקא מפני שפתאום, מהבוקר, לדידך "המספרים לא חשובים". כדי לתמוך את האופטימיות שלי אני מוכן אפילו להיזקק לשקרייך - לו יהי 405 אלף. אחרי הקמפיין האדיר שתרמת ל"רוטשילדים" יש להניח שהצלחת להוציא לרחובות את מרבית תומכיהם ברחבי הארץ. המספר הזה "שווה" 9-8 מנדטים (בהנחה הלא מבוססת שלא היו שם רבבות בני נוער בחולצות כחולות), כאלה שממילא מונחים בכיסי המפלגות שמשמאל לליכוד. לך כנראה חשוב מאוד שיניב והספרי ייכנסו לכנסת על-חשבון שמאלנים הזויים פחות מהם. לנו, נמוכי-המצח, זה ממש לא משנה כל עוד זה לא על-חשבון ייצוגנו-אנו.
ועכשיו, תקשורת אשפתות, מיצית את פמפום המחאה הזו עד תום ואת בפרשת דרכים. את יכולה "להרגיע" ולהניח לה לנחות ברכות במקום היאה לה, שהוא תהום הנשייה. את גם יכולה להעלות מהלך ולעבור להסתה, גלויה פחות או גלויה יותר, לאלימות. אם תבחרי בדרך זו, את יכולה להיות סמוכה ובטוחה שתפגשי את מצחי הימני הנמוך בגובה זה שלך, גם ציבורית וגם אישית.

תאריך:  04/09/2011   |   עודכן:  05/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
במקום הפגנה קיבלנו מפקד
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
ואני דווקא חשבתי על צביעות
נתין מדמנת ישראל  |  5/09/11 13:11
2
יישר כח ספי!שילכו לתמוך במגרון ל"ת
דניאל סבלדי  |  5/09/11 21:51
3
בטיאנמן בביג'ינג נכנסים
להשוואה  |  5/09/11 21:58
4
שר התקשורת כחלון שתול שמאלני
גבי בן  |  5/09/11 22:06
5
אמת לאמיתה!!! ל"ת
הניה  |  5/09/11 22:13
6
אל תדאג, עשירונים 1-5
אלטע קאקער  |  5/09/11 22:33
 
- ההתנחלויות הן חלק ממדינת ישראל
יואל קורנבלום  |  6/09/11 02:40
7
תגובה
וווווו  |  6/09/11 00:00
8
ספי, כשאתה כותב כאן אתה מדבר
עם עצמך  |  6/09/11 00:07
 
- ynet nrg הארץ
ספי סגל  |  8/09/11 00:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יורם דורי
הטרוניות שצריכות להישמע נגד שחקני נבחרת ישראל בכדורגל הן דווקא בעניין המוטיבציה    יכולת של שחקנים היא עניין של יום, רוח לחימה היא עניין אחר לגמרי
גלעד אלשרפי
כשכסף הוא אחד מהשחקנים המובילים, האקרים ופושעי אינטרנט אחרים ינצלו כל הזדמנות לשים עליו את ידיהם    כמה טיפים לגיימינג בטוח ברשת
ראובן לייב
בית המשפט רק עשה חצי עבודה. הוא אומנם זיכה ופיצה את עמוס ברנס על פשע שמעולם לא ביצע, אבל טחנות הצדק לא דאגו להוציא את הצדק לאור העולם על מחדל המדינה ולהיענות לתחינותיו של האיש החף מפשע למשפט חוזר ולהעמדתם לדין של כל אותם חוקרים שהטיחו בו האשמות-שווא
ד"ר סלאח עודטללה
תגובתו של ד"ר אידלמן עונה באמת על דרישתו של אילן לוין, הממונה על השכר באוצר, כי "הגיע הזמן שראשי ההסתדרות הרפואית יפסיקו לעבוד אצל כל קבוצות הלחץ המתלהמות וישלטו על הארגון שלהם"
גרשון אקשטיין
על ישראל להודיע על ניתוק כל היחסים הדיפלומטיים עם טורקיה ולחדול מקיום כל קשרי מסחר וכלכלה עימה    על פעולות אלו ונוספות צריכה ממשלת ישראל להכריז אם ה"עליהום" מכיוון טורקיה לא ייפסק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il