X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הסודות מאחורי המדפים

הטובים שני המוצרים מן האחד?

מבצע בו מוצע זוג מוצרים במחיר זוגי עגול ושלם ללא סיומת של 99 אגורות משלה שאכן מדובר על הצעת ערך טובה דע את הדרכים בהן נוקטים על-מנת להעלות את מספר המוצרים בסל הקנייה שלך!
▪  ▪  ▪
חשוב היטב: צריך או לא צריך את המוצר? [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

כולנו מחפשים לבצע את הקנייה הטובה והנכונה ביותר. רשתות השיווק והספקים המספקים להן את הסחורה, עמלים כל הזמן על-מנת למכור לנו כמה שיותר מוצרים מתוצרתם, אך האם זה מתאים לנו?
להלן מספר דרכים בהן נוקטים המשווקים על-מנת להעלות את מספר המוצרים, סל הקנייה והפדיון:
1. מציעים זוג מוצרים בדרך כלל במחיר זוגי עגול ושלם ללא סיומת 99 אגורות (שניתן לחלקו בשניים בקלות). זוג ב-12, זוג ב-22 וכדומה. "מבצע" זה, אפילו אם הוא לא מיטיב ומוריד את מחיר הצרכן, הרי נותן הוא אשליה שאכן מדובר כאן על הצעת ערך טובה.
2. אריזת מוצרים בשרינק - גם דרך להציע הצעת ערך טובה, אשר יש לבחון אותה היטב בכל הקשור להטבת המחיר המוצעת. במידה שזוג המוצרים אינו הומוגני, אז יש לבחון היטב נחיצות "המוצר האחר".
3. לעיתים מציעים לנו מבצעי כמות במוצרים רגישים יחסית, כלומר מוצרים אשר תוקף חיי המוצר שלהם אינו רב. לדוגמה: מיונז, מוצרי חלב וגבינות או קפואים. במקרה זה אנחנו צריכים לבדוק היטב האם "המבצע כלל נדרש לנו", שכן רבים הסיכויים שכבר נגיע למוצר השני שתוקפו עלול להיות גבולי.
4. אריזות חיסכון - לעתים מופיעים בשוק מבצעים של מספר מוצרים בעסקת חבילה אחת כמו טוסטר, קומקום ומגהץ במחיר מוזל. מוצע לבחון היטב את הצורך בכל המוצרים. המחשבה שטוב שיהיה בבית קיימת, אולם יש לבחון היטב את האיכות המוצעת בכל יחידה ואת מידת התאמתה לצרכים שלנו.
5. קנה - קבל מבצעים אשר מקובלים במחוזותינו - ישנם לקוחות העוסקים בעיקר ב"קבל" ופחות ב"קנה", דבר הגורם לא אחת לעוגמת נפש.
6. דיאטה - כן, מותר להזכיר ולקחת בחשבון שכל מוצר שנכנס אלינו לבית סופו להיאכל, ולכן לעיתים מוטב להימנע מקניית מבצעי כמות, במיוחד במוצרים טריים, בחטיפים ובפירות יבשים. רשתות השיווק נוטות להעלות את מחירי הפירות היבשים לקראת ט"ו בשבט על-מנת "להיטיב עם העם היושב בציון" ולהציע לו מבצעי כמות כאלו או אחרים. שימו לב, בדרך כלל כבר חודש וחצי לפני החג, מהסיבה שהן רוצות שתקנו אצלן יותר ממחזור מכירות אחד, כלומר הן בונות על זה שחלק לא מבוטל מהפירות היבשים נאכלים כבר כשבועיים לפחות לפני החג.
7. זיכרו: הזול עלול להיות גם יקר!

תאריך:  11/10/2011   |   עודכן:  11/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
אמצעי התקשורת הכתובה בישראל מוכיחים, מפעם לפעם, שאין דבר העומד בפני היצר העסקי שלהם    לצורך העניין לא מהססים אפילו יריבים בלב ובנפש לחבור יחדיו, גם אם לא מאהבת מרדכי    ויש גם מי שלצורך הקיום שלהם מוכנים לכרות ברית עם אלה שנושאים, על-פי החשד, תווית של "מוקצה"
הרב ישראל רוזן
ואני מתעטף בטליתי ב'אלה אזכרה' ביום הכיפורים תשע"ב, בגוש עציון, ונזכר ומהרהר במסר הכל-כך חנן-פורתי הבלול מערב יום הכיפורים, וניחומי יוספל'ה טבנקין בעין חרוד ("את אחי אנכי מבקש"), וטבילה לילית בעמק יזרעאל, ורבי עקיבא מטבריה ומבני עקיבא, והקשר הלבבי עם ה'זברות' על הבנקט ביריחו ולוויה המונית שזכית לה סמוך לערב יום הכיפורים, כאדמו"ר ארצישראלי
בלפור חקק
בחג הסוכות, חג האסיף, אנו מתכנסים בסוכת הזיכרון שלנו כדי לקיים בכל שנה אסיף של כל היצירה היהודית, כדי להבליט את ייחודנו. אנו נקראים לשמור על ייחודנו במשפחת העמים, ולהיות "לְאוֹר גוֹיִים". כל אחד מאִתָּנו מוזמן לבנות את הסוכה הרוחנית שלו, את סוכַּת שירתו, סוכַּת חייו
אלי אלון
עיריית עפולה מפיצה בקרב כל תושביה חוברת מהודרת, בעלות של כמה עשרות אלפי שקלים, שאין בה כמעט מידע שימושי חיוני לאזרח אלא בעיקר סקירה על הישגי העירייה ועל היותה של עפולה ל"עיר ירוקה צומחת ומתפתחת"
איתן קלינסקי
אחרי האופוריה שהשתלטה עלינו ב-1967 ואחרי מלחמת יום הכיפורים, לא עשינו את חשבון הנפש המתחייב. לא הצהרנו, שאנחנו מכירים בזכותו של העם הפלשתיני לעצמאותו המדינית או אם תרצו חלוקת הארץ לשני עמים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il