X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הפעם - חרם פלשתיני על "תפוזינה" המיוצר בעיר ה"כבושה" רחובות מדובר בתקדים של ממש, שהרי המפעל המייצר את "תפוזינה" נמצא בתחומיה של מדינת ישראל הריבונית עלינו ליישם תג מחיר נגדי
▪  ▪  ▪
"תפוזינה". מוצרים מ"התנחלות"

במסגרת מלחמתם ב"כיבוש", ממשיכים הפלשתינים בדרך של הפגנת שרירים, והפעם הכריזו על פגיעה כלכלית נקודתית, במוצר "תפוזינה" (משקה קל - פופולרי מאוד בגדה), המיוצר ב"התנחלות" רחובות.
הגמד הכלכלי, הנהנה מרמת חיים גבוהה יחסית, הודות לתמיכה כלכלית ישראלית, נושך את היד המאכילה אותו (אין כוונת הקנטָה בדימוי זה). אין זו הפעם הראשונה בשימוש בחרם (גם על-ידי יהודים וישראלים - אוי לאותה בושה), אולם כן יש תקדים בכך, שהפעם מפעל יפאורה נמצא בתחום מדינת ישראל הריבונית המוכרת על-ידי כל העולם (מלבד העולם הערבי/מוסלמי).
על מדינת ישראל ואזרחיה להפעיל מיד תג מחיר נגדי. נקיטת עמדה, מיידית ואפקטיבית, חד-משמעית ואף כואבת, היא מחויבת המציאות. אפשר לאסור על ייבוא מוצרים מהגדה. טחינה מייצרים לא רק בשכם. גם בנצרת. ירקות ופירות מגדלים לא רק בגדה. אפשר גם לגרום למניעת מוצרים חשובים, אפילו תרופות, המיוצרים בשטחי המולדת הכבושה. נראה את הכלכלה הפלשתינית מתמודדת עם חרמות כלכליות.
"תג מחיר" - אינו מושג פסול. פסול מכל וכל הוא השימוש הנלוז במושג זה על-ידי יהודים משיחיים-הזויים, הלוקחים את החוק בידיהם ומתנכלים לאזרחים ערבים. אולם "תג מחיר" בהחלט ראוי ליישום, כאשר הוא בא כתגובה לחרמות כמו החרם על "תפוזינה".

תאריך:  09/11/2011   |   עודכן:  09/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד יניב מויאל
המאבק לצדק חברתי הוא מההונאות הגדולות מאז "נילי ונילי" או "השרוף"    האם באמת לא היו קולות אחרים במחאה של 2011? או שהתקשורת סתמה להם את הפה והתעלמה מהם כי הם לא היו בתוכנית ההונאה?
מנחם רהט
אף ששוככת המתקפה הנבזית שניהל השמאל נגד הציבור הציוני-דתי, 'בחסות' זכרו של יצחק רבין ז"ל, עדיין לא הוסרו כל סימני שאלה שהותיר מעשה הנבלה של רצח ראש ממשלה
אסף גולן
ממשלת נתניהו השנייה מצטיינת בעיקר בבריחה מהתמודדות עם בעיות. צורת התנהלות זו מסכנת את ישראל והיא שתאפשר לאירן להפוך לגרעינית
דן אלון
כל האמת שמאחורי הדוח של הסוכנות הבינ"ל לאנרגיה אטומית, על הארגון עצמו, ועל הסביבה הגיאו-פוליטית שבה הוא מתקיים    למה הארגון הצבוע והמתחסד הזה התמהמה עד עכשיו, למה האומות המאוחדות משחקות תפקיד משני בלבד, מה באמת רוצים השליטים הערביים שסביבנו, מיהי הדמות שמשחקת ארה"ב כאן, ולמה המפתח לפתרון בכל זאת נמצא בידי ישראל?
נרי אבנרי
המסתננים מאפריקה הפכו את חיי תושבי דרום תל אביב לגיהינום. סילוקם יקל על הסובלים. רוצים "צדק חברתי"? סלקו אותם בבחינת "עניי עירך קודמים". זאת לא קשיחות ימנית, זה הומניזם שמאלני טהור. תשאלו את רן כהן    הלכתי לארכיון...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il