X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הידעתם שיש יש מספר רב של יצרנים פירטיים מהרשות הפלשתינית שמבריחים תוספי מזון לחיות לחנויות ללא כל פיקוח? הגיעה העת לחוקק חוקים שיקשו על מכרית רעלים לבעלי החיים שלנו
▪  ▪  ▪
מכירת רעלים לבעלי חיים ללא פיקוח [צילום: מתוך עכבר העיר]

לפני זמן מה חיפשתי בחנויות לבעלי החיים תוסף ויטמינים אשר מוסיפים למים אשר שותים התוכים ושאר ציפורי המחמד. בכול החנויות הוצע לי לקנות תוסף למים, תוסף אשר לא הופיע עליו שם היצרן, ארץ היצרן, תאריך התפוגה כלום, הרכב החומרים במוצר, פשוט שום כלום.
שאלתי את המוכרים בשלל החנויות בהם חיפשתי את התוסף של הוויטמינים למים מהיכן התוסף הנ"ל, נאמר לי כי התוסף מעולה, מיוצר על-ידי חוות תוכים במרכז הארץ ועוד סיפורים שונים ומשונים., הכול שקרים כמובן. אך אני התעקשתי למצוא תוסף שבו מצויים כל הפרטים, אכן מצאתי אחד כזה באחת החנויות. אחד הצדיקים שלא מכרו תוסף פיראטי זה.
בכול מקרה קניתי את אחד התוספים ללא כל שם יצרן, תאריך תפוגה, כתובת היצרן ועוד פרטים הנחוצים לדעת על מזון או תוסף שאנו מתכוונים לתת לחיות המחמד שלנו , כמו-כן לא כתוב עליהם כל הרכב חומרים ועוד.
את התוסף הזה ללא כל הפרטים המזהים הגשתי למשרד החקלאות בבית דגן והגשתי תלונה על מכירת מוצרים כגון אלו ללא כל פרט מזהה ועוד. כמובן שמסרתי את פרטי החנות ממנו נרכש מוצר רצחני זה.
הברחות מהרשות הפלשתינית
לאחר כחודש ימים קבלתי את התשובה, אתם חייבים לקרא אותה היטב ולהפנים אותה:
יש מספר רב של יצרנים פירטיים אשר פועלים ביהודה ושומרון מהכפרים אשר בשליטת הרשות הפלשתינית אשר מייצרים באופן פירטי וללא כל פיקוח וידע מספר רב של תוספי מזון לחיות המחמד, את כל התוספים הללו מפיצים בין כל חנויות בעלי החיים בישראל ללא כל פיקוח וללא כל רישיונות של משרד הבריאות, משרד החקלאות, ללא אישורים של משרד מסחר והתעשיה ועוד. כל המוצרים הללו ללא כל פיקוח.
כולם שותפים לפשע, בעלי החנויות אשר מוכרים מוצרים אלו ואשר יכולים להרוג לכם את חיות המחמד, בעלי החנויות לחיות המחמד שמוכרים מוצרים אלו במחיר מלא אבל מספקים סחורה ללא כל פיקוח ,ללא כל אבא, יותר נכון לומר בטוח מוצרים אשר פוגעים בבריאותם של החיות אשר מקבלות תוספים אלו אשר מיוצרים מחומרים שאף אחד לא יודע את טיבם. הרכבם, מסוכנות לבעלי החיים , אולי במקרה הטוב לא מזיקות לבעלי החיים אבל גם לא מטיבות איתן.
בשאלה ששאלתי את המפקח הממונה על כך במשרד החקלאות למה לא פועלים נגד אותן חנויות ואותם יצרנים פירטיים, נאמרה לי התשובה מה אנו יכולים לעשות הכול מוברח מהרשות הפלשתינית, אין לנו את הכלים להתמודד עם כך.
אז אתם בעלי חיות המחמד בבקשה לא לקנות את החומרים המסוכנים הללו. תקנו רק מה שיש עליו שם היצרן, הרכב חומרים מדויק, תאריך תפוגה, שם היבואן אם זה מיבוא.תעשו לכם טובה לא לקנות מהחנויות שמוכרות מוצרים כגון אלו אשר מיוצרות על-ידי עבריינים למיניהם, מכיוון שחנות אשר מוכרת מוצרים כגון אלו תמכור לכם גם רעלים אחרים, פשוט תגידו לבעל החנות זאת הפעם האחרונה שאני נכנס לחנות שלך מכיוון שאתה מוכר לי חומרים המזיקים לחיית המחמד שלי, רק זה יעצור את רצח בעלי החיים, חיות המחמד שלנו בידי תאבי בצע הללו שמוכרים לנו רעל זה באמתלה של מזון , או תוספי מזון חוקיים אבל בפועל רעלים של ממש.
לעגן בחקיקה
לחברי הכנסת אני קורא לחוקק חוקים אשר יקשו על מכירת רעלים ללא פיקוח אשר רוצחים את בעלי החיים שלנו. כמו-כן שיחוקקו בחוקים הללו עונשי מאסר כבדים לאלו שמוכרים בחנויות המחמד תוספי מזון, או כל מזון אחר לבעלי חיים אשר יוצרו על-ידי פיראטים לא חוקיים.
די לרצח בעלי החיים וחיות המחמד בידי תאבי בצע וסרי רחמים ואחריות.

תאריך:  20/11/2011   |   עודכן:  20/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כך רוצחים לכם את חיות המחמד
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
החזקת ציפורים בכלוב היא רשעות
גם כשאין רעלים  |  20/11/11 17:39
 
- מסכים אתך אבל
לוין אלכס  |  20/11/11 21:11
2
אתה צודק אבל
לוין אלכס  |  20/11/11 21:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חן בן אליהו
ההתרחשויות בעולם הערבי ההפכפך וארועי המחאה החברתית בישראל מביאים למסקנה כי דרוש פסק זמן מדיני של שנתיים-שלוש לפחות. בינתיים, הערבים ייצבו משטריהם וישראל תטפל בבעיותיה הפנימיות
יואל רדושר
בעידן של מחאות חברתיות ומחירים בלתי הגיוניים של מוצרי צריכה ומסים, גוברת ההכרה כי משהו צריך להשתנות ומהר. אז עד שתופץ בשורת הצדק החברתי, יואל רדושר, מנכ"ל חברת א.ד.מ לאחזקה וניהול מבנים יסייע בעזרת טיפים חשובים שעשויים להפחית את עלויות משק הבית
גרשון אקשטיין
הראשונה - ההתמודדות על הנשיאות; השניה - לעשות עסקת פשרה עם א'    השלישית - הפנייה ליועמ"ש מזוז    הרביעית - הויתור על עסקת הטיעון; החמישית - הניסיונות למרמה והדחת עד
קובי לירז
מכל הכשלים הרבים שכשלו בהם אמצעי התקשורת הישראלים, הכשל החמור ביותר הוא העדר הספק, כי תפקידה החשוב ביותר של העיתונות לחנך את הציבור להטיל ספק
יורם אטינגר
כמו שלושת קודמיו (בוש, קרטר ופורד) שנכשלו בניסיון להיבחר מחדש, גם לברק אובמה אין עדיין את הקלפים החיוניים לניצחון בנובמבר    הגורם החשוב ביותר במבוך הבחירות לנשיאות הוא "זה הכלכלה, טיפש!"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il