X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אין שום מידתיות בין חומרת הפשע של נציגי החוק לבין תגובת המתנחלים, ולא ייתכן לדרוש רק מהם להיות אחראים לשמירת השלום גם התגובות הכי קשות שבאו מצד הציונים לא מתקרבות לעוצמת הפשיעה של הקלגסים
▪  ▪  ▪
אמתלה להמשך גלי ההרס והחורבן [צילום: פלאש 90]

המצב היום מזכיר לי את הסיפור על הפריץ והיהודי. הפריץ הלך ברחוב. כמובן שכל העוברים ושבים אמרו לו שלום ביראת כבוד. יהודי אחד שעבר באותו זמן ברחוב, גם כן אמר לו שלום. התרגז הפריץ. איזו חוצפה של יהודון לומר לי שלום. ומיד ציוה להוריד לו את הראש.
למחרת שוב הלך ברחוב. הפעם היהודי התורן שעבר הספיק ללמוד מלקחי הקודם ולא אמר לו שלום. התרגז הפריץ על היהודי וצווה להוריד לו את הראש.
שאל אותו העוזר שלו. אם זו חוצפה של יהודי לומר שלום. מדוע התרגזת על זה שלא אמר שלום?. ענה לו הפריץ אתה רוצה ללמד אותי כיצד להרוג יהודי?!
כאשר המתנחלים מתחנחנים לפריץ. וממהרים להתנצל על כל דבר. זהו אות וסימן שאפשר להרוס בתים בארץ ישראל. ואם חלילה צצים גם כאלה שמעיזים להשיב לתוקפן. ולגבות ממנו תג מחיר על התפרעותו. זו בכלל אמתלה להמשך גלי ההרס והחורבן.
שואל הכתב את המתנחל כיצד תגיב כשיבואו להרוס לך את הבית? אם התשובה, אני אכבד את החוק, הוא יקבל מעט כבוד, ההכנה המנטאלית עובדת. ואם יעז להשמיע אמירות קיצוניות. נו ראיתם כמה הם מסוכנים. חייבים לאפס את הקיצוניים האלה כמה שיותר מהר, ההכנה המנטאלית גם כן עובדת.
אני קורא לכל יפי הנפש ושוחרי השלום להפסיק להאשים את הקורבן. אין שום מידתיות בין חומרת הפשע של נציגי החוק לבין תגובת המתנחלים. לא ייתכן לדרוש רק מהם להיות אחראים לשמירת השלום. גם התגובות הכי קשות שבאו מצד הציונים לא מתקרבות לעוצמת הפשיעה של הקלגסים. עוד לא נהרס אף בית של קלגס. עוד לא נשברו עצמות של אף יסמניק מטורף. אפילו לא נשברה אף מצלמה של שוטר. המתנחלים ברוך השם נוהגים באיפוק ראוי להערצה. קרוב לודאי שאם היו באים הקלגסים להרוס איזה קיבוץ שיושב על אדמה ערבית שלא נקנתה מהם( ויש כמה קיבוצים כאלה) קרוב לודאי שהיינו רואים אלימות בעוצמות שונות לגמרי מהגרפיטי שאנו רואים מידי פעם.
להוקיע השימוש בצבא העם למטרות פוליטיות של מפלגות מתפוררות
אם אנו באמת מפחדים ממלחמת אחים, אנו צריכים להוקיע את השימוש בצבא העם למטרות פוליטיות של מפלגות מתפוררות.
זה אכן מזעזע לראות השחתה של רכוש צבאי. וזה מצריך אותנו לעשות חשבון נפש. אבל לא מהסוג השמאלני. יותר מזעזע לראות השחתה מסוג אחר, לא של רכוש, אלה של נפשות החיילים, של ערכי הציונות, של אהבת העם והארץ, של מוסר טבעי ובריא. ערכים שנשחתים אצל מבצעי משימות ההרס והחורבן.
רחמי על כל מתנחלי המחמד. שעומדים בתור למיקרופון, שממהרים להכות על חטא, שמתנצלים על שאנו עוד חיים. דעו לכם שחולשה מזמינה תוקפנות
אחריותכם להמשך והחמרת מלחמת האחים גדולה משל הנערים. האם עוד לא הבנתם שאתם כלי משחק בידי חבורת אנטישמים?
ישנו אבסורד בלתי נסבל בכל ההתנהלות של צבא-תקשורת בנושא. אם מה שמטריד אתכם זו תופעת התג מחיר, מדוע אתם מלבים אותה? מדוע אתם מנפחים את מימדה? למה אתם מתקשרים כל קשקוש קיר בכותרות ראשיות. אתם מזמינים את הנוער במחיר של עשרים שקלים (עלות תרסיס צבע) לקבל כותרות ענק.
ואתם מביאים אותי למסקנה, שבכלל לא מטרידה אתכם התופעה, אתם אפילו מעוניינים שהיא תתרחב. אתם זיהיתם הזדמנות לקדם את הד לגיטימציה למתנחלים שאתם חפצים בה. מבחינתכם אדרבה שהנוער ימשיך לקשקש על הקירות, אני אפילו לא פוסל אפשרות שנערים מטעמכם הם המקשקשים.
ישובה של ארץ ישראל הינה מצווה יקרה עד מאוד לכל מי שנפש יהודי הומייה בלבב פנימה. הנוער הנפלא הזה, ברוך השם לא התבלבל משטיפת המוח בתקשורת. והוא דבק במשימה למרות כל המכשולים.
עם ישראל לא נשבר מהתנגדות הטורקים. לא נכנע לרדיפות האנגלים. גם לא ישבר בעזרת השם מהפרעות מדינת היהודים

תאריך:  16/12/2011   |   עודכן:  18/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מתנחלים
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כיצד להרוס בתים בארץ ישראל
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
בעז מלט חרמש,האם אתה מאמין
נתין המדמנה  |  16/12/11 21:01
2
ציונים מול קלגסי השלטון
יהודיה מודאגת  |  17/12/11 03:42
3
חייבים להבין ולהפנים,העימותים
שאול אבידור  |  17/12/11 10:55
4
אין מבחילים יותר מאותם סרוגי מ
קורןנאוה טבריה  |  17/12/11 12:13
5
מפר חוק ופרחח שמקומך
בכלא. ומהר  |  17/12/11 16:04
6
להרוס את כל ההתנחלויות
ע.ג.  |  17/12/11 17:30
 
- לא יעזור לך שונא ישראל שכמותך!
איילת השחר  |  18/12/11 09:16
 
- ושם רשעים ירקב
ע.ג.  |  18/12/11 09:31
 
- סוף סוף חודר משהו למוח הקטן
איילת השחר  |  18/12/11 09:58
7
מספיק עם הסמרטוטיאדה הזו!
דודי30  |  17/12/11 22:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הלל ויס
אין לשום גורם ישראלי ולשום ממשלה הזכות לפגוע בבעלותו ובריבונותו הכוללת והבלעדית של העם היהודי על חבלי הישו"ב    כל הנוהג לפי התפיסה המעוותת הנ"ל - עתיד ליתן את הדין
נסים ישעיהו
נראה כאילו שלא רק שאין מחפשים אצלנו דרכים חכמות ליישוב המשברים, לבניית אמון, נראה שמחפשים כל דרך להעצים את המשברים, למחוק כל סיכוי לחיים משותפים
הרב אפרים זלמנוביץ
על הפורעים היהודים, חברי תג מחיר, חל דין רודף ועליהם להיענש בכל חומרת הדין    הרב קוק כבר כתב בעבר על מעשיהם של בני בליעל יהודים: "יש לתקן המכשלה הזאת, לבל יישנו חלילה עוד מקרים נוראים כאלה אצלנו, ולסלק חילול ה' והעוון הזה מעלינו"
איציק וולף
אחד ממנהיגי נוער הגבעות אשר נעצר השבוע כשעבר לשטח המפורז שבין ישראל לירדן מזלזל כבר שנים בחוק    רבים מן הרבנים מגנים את ההתפרעויות ואת הפגיעה בחיילים אך יש כאלה ששתיקתם רועמת וח"כ יעקב כץ מדבר הבלים
גורי גרוסמן
אסור לטעות, פעילי הימין האמיתיים הם אותם מאות אלפי מגשימי חלומם של מייסדי הציונות, המתיישבים בארץ ישראל    פעילי הפורענות מסכנים את מפעל ההתיישבות. לכן דווקא המתנחלים עצמם חייבים להתייצב בראש המוקיעים את מעשיהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il