X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
צו השעה הוא לצאת ולמחות בהמונינו נגד התקשורת שצברה כוח רב מדי ושנוהגת בדיקטטורה מחשבתית. עלינו לשבור את חומות הכלא המחשבתי שלנו. הרי התקשורת היא אפס בלי גיבוי הציבור! שהרי איזה מפרסם ימשיך לפרסם בכלי תקשורת השנואים על-ידי כל-כך הרבה אזרחים?!
▪  ▪  ▪
גם אתה קורבן? תצטרף להפגנה [צילום: AP]
מי שולט במדינה?
התקשורת מורכבת מברנז'ה שחיה בבועה שלה, בתל אביב בדרך כלל, ומשם היא פועלת ממש כרשות נוספת במדינה, שכוחה נדמה כגדול מזה של הממשלה, הכנסת ומערכת המשפט

יש לקיים הפגנת מיליון נגד כלי התקשורת בישראל מהסיבות הבאות:
  • התקשורת נלחמת ביהדות;
  • התקשורת מייצרת סדר יום אנטי דתי;
  • התקשורת מקדמת את הפיכתה של המדינה למדינת כל אזרחיה;
  • התקשורת מפעילה מלחמה פסיכולוגית מכוונת נגד הציבור שמטרתה לגרום לתחושה של ייאוש, ניכור ומיאוס מהמדינה;
  • התקשורת פועלת רק כדי להדגיש את כל מה שרע, ובמקום לפעול לחיזוק רוח העם היא זורעת מחלוקת, פירוד ושנאה;
  • התקשורת שולטת במדינה באמצעות הפרד ומשול, קידום קמפיינים מתוזמנים, הפעלת סחטנות על פוליטיקאים וכולי.
לכל הנאמר לעיל, יופיע פירוט והוכחה בהמשך המאמר.
ללא כוח
יש להפנים שלתקשורת אין כוח אמיתי. יש לה כוח כי נותנים לה להשפיע באמצעות הרעל שהיא מפיצה. בדיוק כמו הרכלנית השכונתית שמפיצה כל היום לשון הרע. כוחה מגיע בגלל תדמית כוזבת והרבה סחטנות.
להרבה אנשים נעשה עוול בגלל התקשורת. למגזרים שלמים. לחרדים, למגורשי גוש קטיף, לקרבנות הפיגועים ב'תהליך השלום', לתושבי דרום תל אביב שעירם נכבשת על-ידי סודנים, שהתקשורת מעזה להאשימם כגזעניים ועוד ועוד.
ללא אתיקה
התקשורת כבר מזמן לא פועלת באופן לגיטימי ואתי. התקשורת מורכבת מברנז'ה שחיה בבועה שלה, בתל אביב בדרך כלל, ומשם היא פועלת ממש כרשות נוספת במדינה, שכוחה נדמה כגדול מזה של הממשלה, הכנסת ומערכת המשפט. הרי חוקים שלא מוסכמים עליה יוצרים מקהלה אחידה של עיתונאים ופרשנים שיוצאים בזעקות שבר, בסילופים, בדמגוגיה ובהפחדות, וכך יכולת המשילות במדינה נפגעת. רק לאחרונה נמנע מינוי רמטכ"ל עקב קנוניה שהתקשורת חסרת האחריות נהגה בה בצורה הנמוכה והצהובה ביותר.
ככה זה גם עם מדיניות ממשלתית. כדי לסרס את יכולת המשילות של ראש הממשלה, כל שטות שקשורה לאשת ראש הממשלה תופסת כותרות כאילו מדובר במלחמת עולם. כל צעד של ילדיו נמצא במעקב. ראש הממשלה, שאני לא מתומכיו, סובל מרצח אופי, מדמוניזציה, מהגחכה ומנטרול מסוכן של יכולת המשילות שלו.
ללא מעצורים
בעולם מסתמכים על מה שהתקשורת בארץ מציגה בקול אחיד, ומעמדה של ישראל נפגע עמוקות וניהול מדיניות החוץ על-ידי הממשלה פשוט בלתי ניתן לביצוע. גם העיסוק הצהוב בשאלת הגרעין האירני, היוותה הזניה וחציית כל הקווים האדומים. האם העיתונאים אינם יודעים כמה נפיץ המצב באזור? הם אינם חוששים לחייהם, ממש לחייהם, כי אם תפרוץ מלחמה בגלל איזו כתבה שקרית או לא מדויקת שתגרום לאירנים לירות ראשונים, רבים חס ושלום ימותו פה.
וגם בכל הנוגע להתנהלות התקשורת כגוף אחד כלפי חשודים בפלילים: התקשורת קודם כל מאשימה, מדליפה מידע מחדרי החקירות, שופטת ומענישה באבחת מקלדת או עם איזה צילום ענק שמרוח על העמוד הראשי. דודו טופז, שהיה בסופו של דבר עבריין מורשע, התאבד בגלל הלינץ' התקשורתי שנעשה לו.
ולבסוף, אנא רעננו את זכרונכם כיצד בשעת מלחמה אנשי תקשורת רבים הופכים להיות במקרה הטוב נציגי האו"ם, וכבר לא קוראים לחיילינו "חיילינו" ולמחבלים, לאויבים, "מחבלים ואויבים", אלא נוקטים בלשון "נקייה" ואובייקטיבית לכאורה, וזה נשמע ככה: "חיילי צה"ל ניהלו לחימה עם לוחמי חיזבאללה". במקרה הגרוע, רבים מאנשי התקשורת בכלל נשמעים כאילו הם בכלל בעד האויב ונגד צה"ל. יש דוגמאות רבות לכך ממלחמת לבנון השנייה וממבצע עופרת יצוקה.

סיבות טובות למחות

לפיכך, גדולי הדור החרדיים צריכים להורות על קיומה של הפגנת המיליון נגד התקשורת. מפני שברגע שמיליון חרדים שנמצאים בעיצומו של צונאמי תקשורתי, מתוזמן ומסוכן, יחד עם מאות ממפוני גוש קטיף, שגורשו בחסות האיתרוג התקשורתי שניתן לגירוש, ויחד עם מאות בני משפחות שרוצחי משפחתם שוחררו בלחץ התקשורת אחרי קמפיין שליט שהובילה, ויחד עם אלפי בני משפחות של קורבנות פיגועי "תהליך השלום" אוסלו ויחד עם רבבות אזרחים שקצה נפשם במזוכיזם המתמשך, של חוסר יכולת לבחור בתקשורת אחרת, כי כמעט שאין בנמצא גוף תקשורת נורמלי בעל כוח כמו של גופי התקשורת הקיימים.
כל מי שמואס בכפיית תקשורת אחידה, מונוליטית, בעלת אג'נדה אנטי יהודית ואנטי ציונית מובהקת, שנמאס לו או לה לראות רק רע בחדשות כל היום - ברגע שכולם יגיעו ויפגינו מול אולפני ומערכות העיתונים, אי-אפשר יהיה להתעלם מזה!
הכלא הכי נורא הוא כלא מחשבתי. בקיץ האחרון אלפי ישראלים יצאו לחופשי מהכלא המחשבתי ודרשו צדק חברתי. המחאה ההיא מוכיחה שיש לכולנו כפרטים כוח, כאשר אנו מפגינים ומוחים בהמונינו! עלינו למחות נגד התקשורת שצברה כוח רב מדי ושנוהגת בדיקטטורה מחשבתית.
עלינו לשבור את חומות הכלא, לא לפחד מסיקור שלילי ומהכפשות. כי התקשורת היא אפס בלי גיבוי הציבור. ואיזה מפרסם ימשיך לפרסם בכלי תקשורת ששנואים על-ידי האזרחים?! איזה פוליטיקאי יפחד לממש את מה שהוא נבחר לממש על-ידי בוחריו, כשיראה שאנו, הבוחרים, לא מיוצגים על-ידי התקשורת ושעליו להתעלם מזעקות הקוזק הנגזל של התקשורת, שאינה משקפת את האזרחים השפויים וחפצי החיים בעם הזה.
אז אם אנו רוצים באחדות העם, בחוסן לאומי, מול האתגרים הקשים שעומדים מולנו בעולם, עלינו להיזכר כי אנשים אחים אנחנו. עלינו להתנתק מעטיני האח הגדול, ולהתחבר איש אל אחיו, כי כוחנו באחדות ובהכלת השונה. אז ללא דיחוי, קוראים יקרים, יש למהר ולצאת למחות ולהפגין, ולדרוש תקשורת דמוקרטית שהאג'נדה שלה היא יהודית, ציונית, ערכית, מרבת חסד, מבליטה את הטוב ומחזקת את החוסן הלאומי ועוסקת בחיזוק הרוח האיתנה שיש לעם שלנו ופועלת להרבות את הטוב ולחדול מהפצת הרעל שלה.

תאריך:  06/01/2012   |   עודכן:  06/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפגנת המיליון של קורבנות התקשורת
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
מבקש להפיץ לכמה שיותר
אורי ברנע  |  6/01/12 11:43
2
מאמר כל כך נכון
בחור צעיר  |  6/01/12 13:18
3
זה מה שביבי רוצה בלי תקשורת
בן עטר  |  6/01/12 14:15
4
יישר כוח-אגיע להפגנה ואגייס את
קורןנאוה טבריה  |  6/01/12 14:30
5
נסחפת
לא קצת  |  6/01/12 15:02
6
כל הכבוד
איש  |  7/01/12 11:25
7
מאמר כל כך טיפשי
חטיאר  |  8/01/12 21:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעל קרמר-ברקוביץ, טל מזוז, אורטל אסור
בדיקה מדגמית של הטיפול התקשורתי במדיניותו הכלכלית של נתניהו כשר האוצר וכראש הממשלה מעלה, כי הן תומכיו של נתניהו והן מבקריו לא עסקו בשאלת ההשפעה ארוכת הטווח של מדיניותו בעשור הקודם
איתמר שיאון
נראה כי כל מספר שבועות נושא מסוים עולה לכותרות, מעפיל על שאר הנושאים, משתלט על סדר היום הציבורי ואז נעלם כלא היה. מאחורי תופעה זו עומדת יד מכוונת. יד הפועלת בחוסר אחריות ובחוסר מקצועיות למען מטרה אחת: הפלת הממשלה הנבחרת
אלירם אלגרבלי
הפלשתינים הם היחידים שמקפידים בדבקות להתנהל באותו אופן כבר יותר מ-100 שנה. רק אצלנו לא מפסיקים לזגזג
דוד מרחב
מכתב זה הועבר לפרופ' אילן גור-זאב שלשום. אילן גילה לפני שבועיים שהוא חולה במחלה קשה ונפרד מחבריו במפגש גדול שגם תועד הבוקר בחדשות ערוץ 2. כמי שמעריץ, אוהב ומעריך את גור-זאב, לא עמד לי הכוח הנפשי להגיע למפגש. חשבתי שהמכתב הזה יבהיר לו את מחשבותיי ורגשותיי. אילן הלך הבוקר לעולמו, ואיני יודע אם קרא את דבריי. הלווייתו תיערך ביום ו', בשעה 12:00, בבית העלמין גן עדן אשר בקיבוץ עין הכרמל. יהי זכרו ברוך
תרצה הכטר
שני רומנים, פרי עטו של יובל אלבשן - "תמיד פלורה" ו"תיק מצדה" - מזמנים לקורא חוויית קריאה מרגשת עם תובנות ונגיעה בערכים ישראלים חשובים. ברומן הראשון יוצר אלבשן באמצעות דרמה אנושית כלים להתמצאות בנבכי חייה של קבוצת בני אדם שמוצאם מעירק. בשני, מוסיף אלבשן לעמוד על ערכים כמו "גבורה" ו"אחדות בישראל, או "מיהו ישראלי אמיתי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il