X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"אירן - בכל מחיר!" טוען הדיפלומט לשעבר ומומחה לארה"ב - יורם אטינגר. שמענו גם ממומחי ביטחון שתקיפת אירן מאוחר יותר יהיה מאוחר מדי. מנהיגים שפויים יוצאים להתקפה רק כשמאמינים בניצחון, אבל, לא ניתן לנצח מבלי לשלוט בתורת לחימה המעודכנת להיום
▪  ▪  ▪
חיסול באירן. לאמץ תורת לחימה התואמת את שנות האלפיים [צילום: הטלוויזיה האירנית]
אירן - בכל מחיר!
יורם אטינגר
מתקפת-מנע תגרום למחיר לא-קטלני קצר-טווח, אך תמנע איום-קטלני, תשדרג תדמית אסטרטגית ארוכת-טווח של ישראל, ותהווה רוח-גבית למתנגדי האייתולות באירן
לרשימה המלאה

נכון עושים הפרשנים המשווים את מצב העולם מול מנהיגי אירן לזה שהיה בשנות השלושים של המאה הקודמת, כשהיטלר פתח בהתחמשות מטורפת בשם אידיאולוגיה פנאטית של עליונות בני הגזע שלו שצריכים לשלוט בעולם. הוא היה גם ראשון בהיסטוריה המודרנית שפתח בגלוי בהסתה להשמדת עם - העם היהודי. מנהיגי אירן של היום חוזרים על המודל של היטלר, כשבמקום אמונה פנאטית בעליונות הגזע שצריך לשלוט בעולם מניעה אותם השאיפה המטורפת להשליט על העולם את דת האיסלאם. וכדי להלהיב את ההמונים הנבערים - גם הם, כמו היטלר - מבטיחים לשתף אותם ברצח המוני של יהודים.
כשפרופסור אמריקני בכיר, המרצה על קבלת החלטות אסטרטגיות, שלח לי ניתוח מלומד של פרדיגמות עם מודל מתמטי להבנת המצב של העולם מול אירן, עניתי לו שחבל על טרחתו: את מודל הפרדיגמה האירנית אפשר לראות "מהמוכן" במה שעשה היטלר עם אמונה פנאטית דומה. מה ש"העולם הנאור" לא הבין אז וגם לא מבין כיום זה - איך שמאחורי ההסתה להשמדת העם היהודי מסתתר מסע פנאטי להרג המוני של כל בני העמים שלא יקבלו את שלטונו עליהם וזה - מבלי לעשות חשבון על האבידות והסבל שייגרמו לבני עמו עצמו. מכאן גם ברור המניע להצטייד בנשק אטומי ובחימוש אחר להשמדה המונית, שרק פתאים מאמינים שנועדו "לצרכי שלום".
חיסול ההיטלרים החדשים ושולחיהם
זהו ה"קייס" אותו צריכה להציג ישראל בפני העולם, ולצאת בדרישה מוחצת, עם הסברה התקפית כלל-עולמית - התואמת את תורת הלחימה המודרנית של שנות האלפיים - להביא למשפט בינלאומי את המטיפים החדשים לרצח עם - שהוא פשע מלחמה בינלאומי, שדינו עונש מוות. כמו-כן, לדרוש בתקיפות את ביצוע החלטת האו"ם על פירוק הזרוע הטרוריסטית של אירן בלבנון, עם אזהרה חד-משמעית שהתקפת טילים שלהם על ישראל תביא להפסקת קיום מדינת לבנון. ולכן - לא פצצות-ענק לפיצוח בונקרים מבוצרים יפתרו את הבעיה אלא - חיסול ההיטלרים החדשים ושלוחיהם - לפני שיעוללו לעולם את אסונות היטלר המקורי, והפעם - עם נשק אטומי קוטל המונים והשתלטות על מקורות הנפט החשובים ביותר בעולם.
עם תחילת ההתקפה האמריקנית על "ציר הרשע", באביב 2003, נפגשה קבוצת ותיקי מלחמת העצמאות של ישראל, המייצגת את מאגר הניסיון הוותיק והייחודי בהגנה מהאימפריאליזם האסלאמו-נאצי, לחילופי דעות על הדרך השגויה בה התחיל הנשיא בוש את המלחמה בעירק. כתוצאה - הוכן מניפסט מפורט עם המלצותינו איך לנצח במלחמה, שנשלח לנשיא ויועציו, ובהמשך - קיבל תפוצה בין תומכי ישראל הנוצרים באמריקה. עיקרי ההמלצות היו:
  • במקום להדיח את סדאם חוסיין ולהקים "ממשלה דמוקרטית" שלא תהיה לה שליטה על מגוון השבטים והכתות שאוחדו למדינת עירק המלאכותית, להשאיר את סדאם לשלוט בבגדד וסביבתה, ולתת אוטונומיה בפיקוח אמריקני לשני האזורים המהווים את מקור ההכנסה מנפט למימון החימוש שלו - אוטונומיה שיעית בדרום, וכורדית בצפון.
  • להבהיר לאירן שכך ייעשה גם לשדות הנפט שלה - אם תמשיך ללבות את הטרור האסלאמו-נאצי, תוך הצעה לרוסיה לקבל לחסותה את שדות הנפט הצפוניים, בהם חי רוב אזרי.
  • לחדש את זרימת הנפט בציר קירקוק-חיפה הישן, ולהפוך את נמל חיפה למוצא הראשי של נפט המזרח התיכון למערב (תוך חיסכון של 5000 ק"מ שייט בכל כיוון, דרך מיצרי הורמוז הבעייתיים).
  • לקבוע את ההסתה האסלמו-נאצית כפשע בינלאומי, ולמגר את כל המקורות שלה.
להתאים את ההסברה לאופי ציבורי המטרה השונים
ביום ה-1 במאי 2003, לאחר הכיבוש המיותר של בגדד, הופיע הנשיא בוש בנאום-ניצחון מצולם על נושאת מטוסים אמריקנית, תחת הסיסמה - MISSION ACCOMPLISHED , כשלנו היה ברור שהמלחמה האמיתית רק מתחילה. ואכן, רוב האבידות נגרם לצבא ארה"ב בשנים שלאחר הצהרת הניצחון, ויציאת כוחות העולם החופשי מהמזרח התיכון משאירה אותו בטירוף מערכות מוחלט.
לאחר שקיבלנו תגובות אוהדות מראשי ציבור אמריקנים (שמועמדם ייבחר, כנראה, לנשיא הבא של ארה"ב), הצענו לשר החוץ שלנו שיתוף פעולה להסברת עמדותינו בעולם. התברר שהשר לא למד מאומה מהצלחת אויבי ישראל להשתמש בארגונים לא-ממשלתיים (NGO) לגיוס תומכים לפעילותם, כפי שראינו בוועידת דורבן "נגד הגזענות". טעות זו - הגיע הזמן לתקן, ולהתאים את ההסברה לאופי ציבורי המטרה השונים, כגון - נוצרים מאמינים, שוחרי שלום וזכויות אדם אמיתיים, או פטריוטים לאומיים.
לגבי הרוסים, למשל, שמנסים לחפות על אירן, יש לעם היהודי זכות וחובה להזכיר את טעותו הנוראית של סטאלין שהאמין להיטלר לפני התקפת הפתע שלו על רוסיה, ואף תמך בו באספקת חומרי גלם ובסיוע תעמולתי של האינטרנציונל הקומוניסטי. מה היה קורה לו להיטלר היה אז נשק אטומי? האם לא ברור שאחמדינג'ד הוא דגם איסלמי של היטלר, העומד מאחורי מעשי הזוועה של אונס וטבח המוני של ילדי בית הספר הרוסי בבסלאן, בספטמבר 2004? האם מנהיגי רוסיה הנוכחית מוכנים להיכנס להיסטוריה כחוזרים על שגיאתו של סטלין? רוסיה של היום - שלא כמו בעבר - אינה חסומה יותר בפני הסברה מבחוץ, ולדעת הקהל יש יותר השפעה על המנהיגות.
צודקים הדורשים לתקוף את אירן עכשיו, במקום להיגרר לשמוע שוב ושוב את השקרים הערמומיים שנועדו להרוויח זמן, אך אין זה אומר שצריך להתחיל מהטלת פצצות מפצחות בונקרים. הגיע הזמן לאמץ תורת לחימה מערכתית, התואמת את תנאי שנות האלפיים.

הכותב הוא מחברו של הספר "ללמוד מהחיים", בו מופיעים, בין היתר, הנוסח המלא של מניפסט פורום ותיקי מלחמת העצמאות, עם פירוט החותמים עליו, וההצעה לחקיקת הגנה לישראל.
תאריך:  12/02/2012   |   עודכן:  14/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לתקוף באירן? איך מחליטים?
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אנו מתכוננים מצוין להתקפת אירן
לובנגולו מלך זולו  |  12/02/12 14:24
2
יוסף דוריאל, כשאתה כותב "להביא
שאול אבידור  |  13/02/12 14:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שולמית קיסרי
180 מיליארד שקל (!) חייבים לבנקים ולפרטיים עשרה טייקונים ישראלים. זהו סכום ששווה שלוש פעמים ויותר עלות תקציב הביטחון של ישראל לשנת 2012, חוב שככל הנראה לעולם לא יוחזר במלואו ומועד פירעונו החלקי (אחרי תספורות) לא ממש ידוע
דן אלון
האדם נעלם והעולם מנומנם. השיר אומר שפעם היה כאן חלום נהדר, אבל כשבאנו לראות לא מצאנו שום דבר. יכול להיות שזה נגמר? בוקר סטנדרטי ושגרתי, מצביע בבהירות על כך שהעולם מנומנם, והאדם שבנו נעלם. סצנה בחדר השינה של המגזר הציבורי, ולאחריה סצנה דומה בחדר השינה של המגזר העסקי, ואז מהדורת חדשות קצרה מהמגזר הממלכתי. אין שום ספק - העם ישן. מפלגת ה"בום" הבאה תהיה "עמי-נם"
יוסי ברנע
מישהו חייב ללכת. ביקורת על ספרו של חיים סדובסקי: לתפור חף מפשע, מדוע אדם מודה ברצח שלא עשה?. אם ד"ר סדובסקי הוכיח בספרו שזדורוב הורשע בשל עבירות פליליות של חוקרים, הרי יש להעמידם לדין ולשחרר את זדורוב. אם הוא מוציא דיבתם רעה, חייבים להעמידו לדין. או או, אין שום אפשרות לוגית או מוסרית אחרת מלבד שתי אלו
אברהם בן-עזרא
אי-אפשר להתעלם מהעובדה כי זורם הרבה כסף-שווא בתעשיית המומחיות-לכאורה, המומחיות לשם מומחיות, המומחיות שאין מאחוריה שום דבר רציני והיא כולה מלים פורחות ברוח, מומחיות שכאשר היא מתקבלת ומוצאת ביטויה בפסק הדין - צד לדיון יוצא נבגד, מיואש, מרומה, וצד שני נהנה מההפקר ומההפקרות
דוד בדין
ממשלת ישראל קובעת עובדות בחו"ל    כעת, אין כל התארגנות נגדית למהלכים של ממשלת ישראל - לא מצד מועצת יש"ע ולא מצד כל גורם אחר במחנה הלאומי בארץ ובחו"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il