X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מן הראוי של חוק הג'ובים של ח"כ רגב לא היה מגיע כלל לשלחן הכנסת, אך במקום שבו הבושה נעלמה מזמן, השחיתות, בכלל, וזו המוסרית בפרט הפכו לדיירות קבע בפוליטיקה הישראלית
▪  ▪  ▪
ח''כ מירי רגב. למדה את השיטה בפוליטיקה [צילום: פלאש 90]

הצעת החוק של ח"כ מירי רגב, עוד אחת מהח"כים המוצלחים בקדנציה הנוכחית של הכנסת, המכונה "חוק הג'ובים", היא מבחינת גם נבלה וגם טריפה. הצעת חוק מעין זו ראוי שלא הייתה מגיעה לשולחן הכנסת אך במקום שבו הבושה נעלמה מזמן, השחיתות, בכלל, וזו המוסרית בפרט, הן דיירות קבע בפוליטיקה הישראלית, לכאורה, אין ממה להתרגש.
הח"כית שכל מעשיה כמחוקקת אינם ידועים לי בכלל, רוצה להיבחר שוב, אולי אפילו להתמנות לשרה, לכן היא מקבלת את פני ה"רעבים" לג'ובים שמנים מבין חברי מרכז הליכוד כדי שבבוא היום, יבחרו בה ויתמכו במינויה לתפקיד נעלה, זאת אומרת של שרה.
והאמת היא שאם יורדים לסוף דעתה של הח"כית, כל מה שהיא רוצה הוא להנציח בחוק את הנוהגים הקיימים מזה שנים רבות. לזכותה יאמר שהיא מספיק אמיצה כדי לדבר על כך בגלוי ולא בחדרים סגורים. בכל המפלגות הגדולות והקטנות, האתננים הפוליטיים הם חלק מן המשחק. מי שמקורב לפוליטיקאי בכיר זה או אחר, השמנת בצלחתו נערמת בכמויות עצומות.
ח"כ רגב למדה את השיטה
בעשורים האחרונים, בכל המפלגות, הרוב המכריע של החברים נושאים את עיניהם אל המשרות הנחשקות בהן מרוויחים סכומי עתק. אין זה חשוב אם אתה ח"כ או שר, ראש עירייה או "קבלן קולות". האינטרס היחידי אחד: רווח אישי, ואם אפשר, כמה שיותר . הביטו סביבכם היטב, בחנו את אלה המאיישים את המשרות הטובות ביותר במשק, ראו מי אלה מנהלי האגפים או המדורים, מיהם מנהלי החברות הממשלתיות או סגניהם, ותבינו שהשיטה עובדת היטב לפני שהח"כית והדוברת לשעבר של צה"ל לא פצחה את פיה. היא פשוט למדה היטב את השיטה: דיברת הרבה, במיוחד מה שבוחריך אוהבים, אין צורך בשום עשייה ממשית מלבד מינויים ומשכרות שמנות.
כותב פרופ' יצחק גל נור , שהיה נציב שירות המדינה: החוזים שהונהגו לפני שלוש שנים החטיאו לדעתי את מטרתם. במקום להיות כלי ניהולי שמאפשר גיוס, קידום ותגמול נאות של עובדי מדינה בכירים, ושפותח הזדמנויות לניידות פנימית, נעשו החוזים לאמצעי לשיפור שכרם של כמאתיים בכירים ותיקים "(לא, אדוני הנציב). הבנתם את זה? ומיהם אותם מנהלים ותיקים אם לא המקורבים הפוליטיים? בכלל ראוי היה לקרוא את הספר המוזכר לעיל כדי להבין עד כמה המערכת הממשלתית מושחתת בכל הקשור למינויים פוליטיים. אין משרד ממשלתי אחד, אין עירייה או כל רשות ממשלתית אחרת שאינה עסוקה במינויים של מקורבים. התמורה היא בהחלט בהתאם.
ההבדלים בין בקשותיה של ח"כ רגב למעשיו של צחי הנגבי
נסיים את המאמר בציטוט מכתב האישום של שר בכיר בישראל שעסק במינויים פוליטיים עוד בתקופה שמירי רגב לא תיארה לעצמה שהיא תהיה ח"כ. המוצא את ההבדל בין בקשותיה לבין מה שיוחס לאותו השר ואף הודה בכך בריש גלי, מתבקש להסביר. הנה הציטוט:
"כתב האישום מייחס לנאשם 1 כי בעת ששימש כשר לאיכות הסביבה, פעל באופן מתוכנן ושיטתי, בעצמו ובאמצעות אחרים ובראשם נאשם 2 (ששימש בתקופה הרלוונטית תחילה כיועץ בכיר של נאשם 1 ולאחר מכן כמנכ"ל משרדו) והביא למינויים של חברי מרכז הליכוד ומקורביהם למשרות ולתפקידים רבים במשרד לאיכות הסביבה ובגופים הקשורים אליו, תוך פגיעה באפשרות של הציבור הרחב להתחרות על משרות ותפקידים אלה ולעיתים מבלי להקפיד על כישוריהם והתאמתם לתפקיד.
עוד מייחס כתב האישום לנאשם 1, שבמהלך כהונתו הוא פעל לקידום מינויים של עשרות חברי מרכז ומקורביהם, מרביתם למשרות ולתפקידים זוטרים במשרד הנ"ל ובגופים החיצוניים הקשורים למשרד, כל זאת במטרה לזכות באהדתם ובתמיכתם הפוליטית של חברי המרכז וכדי לחזק את כוחו הפוליטי במרכז, כל זאת כאשר נאשם 2 פועל כאיש אמונו לסייע בידו לכך.
המשך כתב האישום מזכיר מודעה שכותרתה "חשיפה: השר צחי הנגבי-שיא לאומי במינוי חברי ליכוד". נטען בכתב האישום, שנאשם 1 חיבר את המודעה ופרסם אותה בעיתון המופץ בקרב חברי מרכז הליכוד. בהקשר למודעה זו נטען בכתב האישום, שלאחר פרסום המודעה, במסגרת דיון בעתירה שהוגשה ליו"ר וועדת הבחירות לכנסת ה-16 למניעת המשך פרסומה, הגיש נאשם 1 תצהיר כוזב ומסר עדות שקר בפני הוועדה, במטרה להסתיר את הקשר שלו ליצירת המודעה ולפרסומה."
ולתפארת מדינת ישראל!

תאריך:  22/02/2012   |   עודכן:  22/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גם נבלה וגם טריפה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לחשוב שהצעקנית הזו היתה דוברת
ירדנה  |  23/02/12 13:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה חסדאי
הספר 'תכלית ראויה ' מתאר את תוצאות החקירה של צוות אזרחי, המצ"ח (הכנה מנטאלית - צוות חוקר), אשר ירד לעומקן של הסיבות אשר הביאו הן לגירוש גוש קטיף, ביום האפל ביותר בהיסטוריה הציונית והיהודית, והן לתבוסה במלחמת לבנון השנייה
בועז זעירא
התהליך בן 42 השנים שגרם לנו ולמוסדות האקדמיה בפרט, לשנות גישתנו כלפי צה"ל הוא לא תהליך טיפוסי לחברה הגיונית שמעריכה את לוחמיה ואנשי הביטחון שתורמים לה. זהו הוא תהליך משחית, תהליך שפוגע, מרסק, מערער ומשנה את התפיסה לא רק של אנשי 'מגדל השן' שיושבים להם באוניברסיטה ומתווכחים על מהות צה"ל, אלא זהו תהליך שמערער את תרומתו של דור שלם למדינה
עליס בליטנטל
העם התעורר. סוף סוף קלטו, שכדי להוריד מחירים לא צריך הפגנות, לא מעבר לאוהלי רוטשילד, אלא בשיטה שבעזרתם הצליחו האמריקנים לשמור על מחירים הגיוניים וקבועים מזה שנים. פשוט - לבחור באופן קולקטיבי מוצר שמחיריו עלו בצורה מוגזמת (אצלנו הכל עולה במידה מוגזמת...), לחדול לקנות אותו, עד שהיצרנים והקימעונאים יחליטו לחזור למחירים הישנים. שם זה עובד מצוין
אברהם בן-עזרא
מדובר במכרה זהב לחברות קבלניות, עקיפה אלגנטית של זכויות הדיירים וחופש מוחלט מהוראות חוק מגבילות, מתקנות ומתקנים בכל נושא בו יצליח הקבלן לשכנע את הדייר לשדרג משהו, ולחתום
עו"ד זהר פישר
משרדי עריכת הדין הישראלים מצויים בסיכון גבוה מאוד למתקפת האקרים, שכן לצד המניעים העסקיים להכשלת עסקות שחברות ישראליות מעורבות בהן, קיימים לא פעם גם מניעים פוליטיים ואידיאולוגיים מצד ארגונים זרים וממשלות עוינות להכשיל עסקות רחבות היקף ונכון הדבר במיוחד לגבי משרדים המעורבים בעסקות בינלאומיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il