X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לביבי אין הרבה חברים. כלומר, יש לו את כל מרכז הליכוד ומצביעי הליכוד ומעריצים רבים וחברים בפייסבוק חברים פרטיים קרובים, ידידי נפש נאמנים, חברים מבית הספר ומהצבא שהוא נפגש אתם והם וקוראים זה לזה "אחי" - לא בטוח שיש לו
▪  ▪  ▪
נתניהו. חברים יש רק באגד [צילום: פלאש 90]
אובמה - התאום של ביבי
כדאי לזכור כי גם אובמה הוא חבר, לא רק חבר אלא כמעט אח תאום של ביבי. אובמה יעשה הכול כדי להיבחר לקדנציה שנייה ולפיכך אומר בימים אלה לביבי כל מה שירצה לשמוע בצד שבו מרוחה החמאה על הלחם, כדי לזכות בקולות היהודים בארה"ב

לביבי אין הרבה חברים. כלומר, יש לו את כל מרכז הליכוד, מצביעי הליכוד, מעריצים רבים וחברים בפייסבוק... ואת שלדון אדלסון שקנה לו עיתון שהוא חבר למטרה שנקראת "ביבי לשלטון לנצח". אבל חברים פרטיים קרובים, ידידי נפש נאמנים, חברים מבית הספר ומהצבא שהוא נפגש אתם והם וקוראים זה לזה "אחי" - לא בטוח שיש לו.
הכול דבש
כדאי לזכור כי גם אובמה הוא חבר, לא רק חבר אלא כמעט אח תאום של ביבי. אובמה יעשה הכול כדי להיבחר לקדנציה שנייה ולפיכך אומר בימים אלה לביבי (שיעשה הכול בשביל קדנציה שלישית) כל מה שירצה לשמוע בצד שבו מרוחה החמאה על הלחם, כדי לזכות בקולות היהודים בארה"ב. ובאותה הזדמנות בה התחכך ביבי עם אובמה בבית הלבן, הדגיש ראש ממשלתנו בשפת הגוף ובתוכן נאומו כי שני השליטים, היינו נשיא ארה"ב וראש ממשלת ישראל הם פשוט תאומים זהים וממש אותו דבר במעמדם בעולם.
במילים אחרות ביבי שוב משוויץ, ובעודו יוצא לקרב בסלונים של שועי עולם, מופיעה השבוע מודעה על רבע עמוד בהארץ האומרת כך: "לראש הממשלה בנימין נתניהו, אנו מברכים אותך ומחזקים את ידיך... נוכח הישגיך המדיניים הגדולים... נוכח הישגיך הגדולים בפיתוח כלכלת ישראל... אל תירתע מן הגלים העכורים ... שיוצרים אנשי ההון- שלטון-עיתון בעת הזו. אין לנו ספק כי אתה האיש הנכון, בזמן ובמקום הנכון להוביל את עם ישראל... על החתום: אזרחי ישראל". גם אני אזרח ישראל ולא שיתפו אותי בהחלטה על המודעה.
כנראה שמזמיני המודעה הם החברים של ביבי... אתם יודעים...
מאז שחר ההיסטוריה עשו שליטים מכול הסגנונות ודרכי השלטון, כל דבר אפשרי להביס את מתנגדיהם, אויביהם, שונאיהם ואלו שחשדו בהם כי הם חותרים תחתם. ההיסטוריה שקועה ברוטב של יין מהול ברעל, חרבות שננעצות בלב, עמודי תליה ומתקני גיליוטינה, הוצאות להורג, מיתות משונות, רציחות בתיאטרון, במכונית, בכיכר העיר, במדבר, על שפת הים, בנעיצת סכין בבטן, בנעיצת סכין בגב ברצח על-ידי שליחים ורוצחים שכירים, בזריקת האויב ממגדל גבוה , בלב ים ועוד מיליון שיטות. העולם סובב סביב כוח, מאבקי כוח, רצח ומלחמות למען כוח, מעמד, שלטון שלטון ושלטון.
בחצר של ביבי
להבדיל, בחצר של ביבי שם נמצאים עוד חברים של ביבי, מתרחשים כל התסריטים - להוציא תסריטי חרבות, ציאניד ודם - שקולים לכול המחזות השייקספיריים, אגדות יוון וסיפורי התנ"ך שהפליאו לתאר את האירועים הכי מסעירים החל מספר בראשית, פרק ד' שם הרג אח את אחיו במאבק על מעמד. "ויהי מקץ הימים ויבא קין מפרי האדמה מנחה לה' והבל הביא גם הוא מבכורות צאנו ומחלבהן. וישע ה' אל הבל ואל מנחתו ואל קין לא שעה. ויחר לקין מאד ופניו נפלו... ויהי בהיותם בשדה ויקם קין על הבל ויהרגהו". בלשכה של ביבי, לשכת רה"מ, הדלת לא נסגרת לעולם.
תמיד מישהו מפוטר ולוקח את חפציו והולך, תמיד משהו מתפטר לוקח את חפציו והולך, ואחרים באים במקומם וחוזר חלילה. שייקספיר כבר אמרנו. דרמה, שנאה, לכלוך, רכילות, סודות אישיים, סודות לאומיים, מאבקי כוח, תחרות על מעמד. מי שעובד שם בלשכת רה"מ, חבר של ביבי לזמן מה, לא יודע לכמה זמן הגיע ואיך יצא משם. מגיעים זקופי קומה ויוצאים משם שחוחים וקודרים, נמלטים על נפשם עם חותמת של נעל באחוריים, או שמחים במזלם הטוב שנחלץ ממלכודת בוץ טובעני... עוזי ארד, היה סוג של חבר. סוג של "חבר לדרך", מנטור לענייני ביטחון, יועץ של חמש עשרה שנה. מומחה בתחום שהכי חשוב לביבי ולמדינת ישראל בכלל.
הדרך בה נפטרו בחצר של ביבי מעוזי ארד, משתווה לסיפורים מהסרטים ולדרמות מתח נוסח ג'ון לה קארה וספורי האגדות "מבחוח בדובאי"... נעצר לפני טיסה... נחקר שעות, הועף מתפקידו, הואשם כמדליף בקיצור עף בבעיטה ונחת נחיתה כואבת, מושפל, בלי זכויות ועטור לכלוכים. סילבן שלום לעומת זאת, שהיה חבר בן בית בבית הזוג נתניהו, מושפל סדרתית, מקבל תפקידים חסרי משמעות, יושב וחולם את חלומו להיות ראש ממשלה, והוא כבר מזמן לא חבר ולא אבטיח. היה. פעם. נתן אשל חבר טוב של המשפחה - נאמן, סדרתי מצטיין, פרש מהחברות על-רקע עניינים אישיים שאין בינם ובין פוליטיקה ושלטון שום דבר. סתם ענייני תאוות צילום. נטייה לאמנות... הנה הלך לו עוד חבר, כך במקרה.
השר נאמן - ביבי זוכר לו חסד
יש עוד חבר שלא הולך בינתיים לשום מקום. יעקב נאמן, איש בעל זכויות יתר אצל ביבי האיש שמכיר כמה פרשיות סודיות, פרטיות במיוחד בחיי הנישואין (נישואין מספר שלוש) של ביבי. נאמן זכה להיות שר המשפטים לא בגלל שאין משפטנים יותר טובים ממנו בארץ (דווקא אומרים שיש) ולא בגלל ענייני מפלגות. ביבי שזוכר לנאמן איזה חסד בינו לבינו, הרים אותו ממשרד עורכי דין פרטי למשרת שר המשפטים המקצועי (כאמור לא קשור לסידורי מפלגות), לתפקיד נעלה של מדינת ישראל. מה יש? מי שבחר בפתק של ליכוד, סומך על כל מה שביבי עושה וסומך אם כן גם על מקצועיותו של השר נאמן.
השר נאמן, אגב, הצהיר לפני כשנה כי היה רוצה שישראל תהיה מדינת הלכה. לא מובן, אם כן, מה הקשר שלו לחוקי מדינת ישראל? היה עוד חבר, רוני מאנה - מתווך נדל"ן, חביב מדורי הרכילות מזה שנים, שהיה בן בית בבית נתניהו, אולי חבר נפש שקראו זה לזה "אחי", אבל, זהרו הועם, אנחנו לא יודעים למה והחברות הקרובה התפוגגה לה, כלא הייתה.
ויש חדשות מהפייסבוק: לביבי יש שם כמעט 150 אלף "חברים". אז זה מה שחשוב. כי, בינינו, מה זה בכלל חברים "אמיתיים"? היום, רבותי, העיקר זה חברים בפייסבוק.

תאריך:  06/03/2012   |   עודכן:  07/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
החברים של ביבי
תגובות  [ 23 ] מוצגות  [ 23 ]  כתוב תגובה 
1
מענין מי חברות של שולמית קיסרי
מכנות עצמן אחותי?  |  6/03/12 19:32
 
- לקחת לי את המילים מהפה - אחי !
ע_הראל  |  6/03/12 21:40
 
- תרגילי יוגה מיוחדים מחיבים שכל
לשולה קיסרי אין   |  6/03/12 23:14
 
- עוינות ושנאה הינם בזויים
ש"י אלידע  |  26/01/14 01:10
2
רשעות
אנה מירושלים  |  6/03/12 20:27
3
ביבי?
רונן גולדשטיין  |  6/03/12 22:22
 
- מי אתה בכלל , גולדשטיין?
כותבת המאמר  |  7/03/12 12:21
 
- הכל ברור. אילו טימטום היה כואב ל"ת
היית בוכה כל היום  |  7/03/12 17:10
 
- את רק פאראנואידית בשנאת נתניהו
ע_הראל  |  7/03/12 19:20
4
כמה משלמים לכם?
אבצלוחס  |  6/03/12 23:35
 
- משלמים פחות משכר מינימום
מיכאל ב  |  7/03/12 07:09
 
- ביבי הבטיח לי שקל לכל מילה
אך אינו משלם  |  7/03/12 17:13
 
- יש לי חרוז
מני הזועם  |  7/03/12 20:38
5
האם לשולה קיסרי חברות לסביות? ל"ת
שאלה מעוררת גאווה  |  7/03/12 17:08
6
מי החברים של ציפי?
אלה  |  7/03/12 17:22
7
חברים?!
דן אלון  |  7/03/12 20:38
8
לש.ק
יואל ק   |  7/03/12 20:43
9
מעניין מי עשה לה נתיחת פנים?
חשדנית  |  7/03/12 21:30
 
- נכון שדומה לפנטום של האופרה ?!
ע_הראל  |  12/03/12 22:55
10
מאיפה את שואבת את הרכילות שלך
לי יש מידע שונה  |  7/03/12 22:45
 
- כמה משלמים שרה וביבי לטוקבקיסט
יותם  |  29/04/13 19:28
11
שולמית קיסרי - שאפו
אריה נאמן   |  7/03/12 22:56
12
ראש ממשלה לא צריך חברים=קל וחו
קורןנאוה טבריה  |  8/03/12 05:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף גולן
הקלקולים שנחשפו בדוח מבקר המדינה ביחס להתנהלותו של הרמטכ"ל גבי אשכנזי נובעים בעיקר מכשל מבני יסודי בקשרים שבין צה"ל למערכת הפוליטית
ראובן לייב
שאפו לתוכנית הריאליטי, שהצבע חוזר סוף-סוף ללחייה, אחרי פרפורי גסיסה ממושכים. הכל בזכות ההפקה, שהצליחה להזריק לה, ממש ברגע האחרון, זריקת-מרץ ספונטנית. בד-בבד שאפו גם לדייר האנרכיסט סער, שהכריז עליה מרד גלוי
איתן קלינסקי
שר התחבורה ישראל כ"ץ חייב להתעשת ולהבין שהעובדים זה ההון האנושי היקר ביותר שיש לעובדי הרכבת
משה חסדאי
השתלטות המטריקס השמאלני הקיצוני על התרבות הישראלית ועל אמצעי התקשורת, הורסת את המרקם העדין של הקונסנזוס הציוני, באמצעות "תקשורת המונים" שהיא "אופיום להמונים", בדמות תוכניות ריאליטי נבובות ומציצניות
יוסף דוריאל
כשהפצצה האטומית הראשונה הכריעה את גורל יפן ב-1945 - זה לא היה מקרה ראשון בו עיוורון מזיהוי נשק חדש הכריע גורלות. לא תמיד היה זה בהופעה דרמטית, המתוארת בספרי ההיסטוריה הצבאית. ישראל של היום מובסת בצורה מבישה בסוג חדש של נשק שהופיע בשנת 2000 אך קברניטיה טרם הבינו את כוחו ההרסני בקנה מידה אסטרטגי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il