X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מזווה של תרופות קשר של שתיקה בעבור חופן של דולרים האפליקציות שמקלות על חיינו לא הגיעו לתחרות
▪  ▪  ▪
תעשיית התרופות. פס ייצור מעולה להרבה מאוד כסף ולא בהכרח לבריאות [צילום: AP]

הסוכריה שנזרקה מעזרת הנשים על ראש הנער שעלה לתורה בראשונה זכורה היטב. ולא בגלל המכה, שהרי סוכריית טופי היתה. הזיכרון מחזיר אותי לאותם ילדים שרצים בין ספסלי בית הכנסת ללקט את הסוכריות הזולות לכיסיהם, עטים כמוצאי שלל רב. רוצים לומר - מי שאסף יותר סוכריות הוא המנצח. שימו לב ילדים - המרוויח העיקרי הוא רופא השיניים. תבינו זאת כשתגדלו.

גלולה מה-רע

דאגה לכיסים העמוקים
האם חברות התרופות באמת רוצות בבריאותנו? בהארכת חיינו או בשיפור חיינו? די היה לשמוע את המפקח על תוספי המזון במשרד הבריאות כדי להבין שתעשיית התרופות אינה שואפת לדאוג לבריאותנו, כי אם ובעיקר לכיסה ולכיסם של בעלי המניות

פרופ' רפי קרסו והעיתונאית אורנה בן-דור ערכו כתבה שעסקה בשימוש בתרופות וליתר דיוק בצריכת תרופות ותוספי מזון. במסגרת התחקיר נכנסו לבתים ובדקו את ארון התרופות (היו כאלה שפתחו מזווה של תרופות כאילו מדובר בגומחת הקונסרבים של סבתא). היה משהו די "משעשע" בכתבה שביטאה יותר מכל את אזלת ידו של משרד הבריאות בפיקוח על בריאותנו. תרופות היו, עודן ותהיינה אחת התעשיות העשירות והמעשירות את בעלי מניותיהן. אולם, חלילה מלהאביס אותנו בכימיקלים. ואיך יוכל הרופא הממוצע להקדיש זמן לבדיקת התרופות שאנו נוטלים, לשלול אינטראקציות ביניהן?
האם חברות התרופות באמת רוצות בבריאותנו? בהארכת חיינו או בשיפור חיינו? די היה לשמוע את המפקח על תוספי המזון במשרד הבריאות כדי להבין שתעשיית התרופות אינה שואפת לדאוג לבריאותנו, כי אם ובעיקר לכיסה ולכיסם של בעלי המניות. לך תבין מדוע פיתוחן של תרופות מצילות-חיים אינו פורח כמו הגלולות לשיפור חיי המין, גלולות הרזיה למיניהן, גמילה מעישון, טיפוח השיער ועוד מאריכי ומשפרי... פשוט מאוד - את אלה האחרונים אפשר למכור בהמונים.
ואתם, רבותיי וגבירותיי, כשתחלו, חלילה, תבינו למען מי עובדת תעשיית התרופות. ויש קשר של שתיקה, קשר שעיקרו נובע מפחד. שערוריית "האח הגדול" שעלתה לכותרות וזוכה לסיקור נרחב ותלווה אותנו עד לסיום העונה הנוכחית, לפחות תבהיר לכולנו עד כמה קל לסמם את ההמונים. מסכן הדוקטור שבעבור חופן דולרים מסכן את עתידו ובעיקר את בריאותנו.

והרי החדשות

האפליקציה הסלולרית של חדשות ערוץ 2 זכתה בפרס אפליקציית הסלולר הטובה ביותר בקטגוריית תקשורת, ניידות ותעבורה בכינוס Mobility 2012. רק בישראל זוכה אפליקציית חדשות בפרס. לאן נעלמו האפליקציות שבאמת מסייעות בשיתוף ואינן נשלטות על-ידי בעלי הון? מבין 11 הזוכים בתשע הקטגוריות נמצא שני בנקים ושתי חברות כרטיסי אשראי. האפליקציות שמקלות על חיינו לא הגיעו לתחרות או שלא היו מקורבות לשופטים. ועד התחרות בשנה הבאה אולי יהיו אלה המפתחים הצעירים שיסייעו בצריכת תרופות נכונה.

תאריך:  23/03/2012   |   עודכן:  23/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 האח הגדול
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר רון בריימן
אסור שישראל תעדיף את מורשת הטרנספר של השמאל על-פני התקווה להגשמת הציונות בכבשת הרש של ארץ ישראל המערבית    וגם אין הצדקה למצב שבו ראש הממשלה מאפשר לשמעון פרס להיות מעורב בפעילות המדינית של מדינת ישראל במגמה להמשיך לעבוד את האל שהכזיב - "השלום"
נסים גבאי
כדאי לכולנו להתחיל לחפש את המחדל העיקרי לכל האסונות הפוקדים אותנו – לא בחיפוש אחר הכסף כפי שחיפשו במערב הפרוע אחרי הזהב, אלא בחוסר המנהיגות הכרונית בישראל
איתמר לוין
רשמי מסע לפולין עם ישיבת בר-אילן מתל אביב: המשמעות האמיתית של הביקור במחנות ובקהילות, כמה וכמה גילויי אנטישמיות, הקושי של פולין להשתחרר מהתפיסות הקומוניסטיות של השואה, חשוב לבקר גם במחנה חלמנו, השאלות התיאולוגיות והנסיונות לענות עליהן
דניאל גיגי
מושב החורף של הכנסת הסתיים, וקיבלנו שוב תזכורת לכך שראש הממשלה והשרים בממשלתו אינם מתכוונים לעשות כלום למען מעמד הביניים. המושב הזה הוכיח לנו שהממשלה של נתניהו לא מתכוונת ליישם שום דבר מהמלצות טרכטנברג ואינה מוכנה לעשות כלום כדי להיאבק ביוקר המחיה. בהשוואה לקיץ של המחאה אנחנו משלמים היום יותר על מים, יותר על דלק למכונית ויותר על חשמל. מאידך אנחנו מקבלים פחות שירותים מהמדינה
דן אלון
מרוץ פסח עוד מעט כבר כאן, וכולנו נרוץ למסע הבזבזת הגדול - מתנות, חומרי ניקוי, קוסמטיקה, שוחד אפיקומן, וכל יתר הסימפטומים של מחלת "קנה לי ואקנה לך". הידעת שהקרם שאת מורחת על פנייך, או הבושם שבו אתה מתבשם, הם פרי בציר הרצח של חברות יצרניות-מסחריות המזריקות רעלים וממיתות בייסורים את חיות הבר או המחמד שכה אהבת? יש אלטרנטיבה - נא להכיר את "הארנב"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il