X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מול ועד כוחני ואימתני של רכבת ישראל חייבים שרים חזקים ונחושים. אבל אפעס, אין לנו כאלו - יש לנו רק חבורת אימפוטנטים נלוזה שלא עושה דבר וחצי דבר. אולי הבחירות ישמשו להם כויאגרה?
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו. עסוק כולו בבעיה האירנית [צילום: AP]

מרבית הפוליטיקאים בישראל סובלים מאין-אונות (אימפוטנציה) - הן במישרין והן בעקיפין. היעדר כח גברא משפיע, כנראה, על עמוד השידרה שלהם ועל יכולתם לקבל החלטות נחרצות. הם ידברו, יימרחו, יזגזגו, יעסקו בטפל וכמעט לעולם לא יעשו משהו אמיתי. לשרים נח לעסוק בפקה-פקה תמידית: הג'וב מכניס, הקוקטיילים מפנקים, יש רכב שרד ומשרדים יפים. זוהי אימפוטנציה פוליטית במיטבה.
ניקח את האולטימטום שהציב בפני עם ישראל ואורחיו הועד של רכבת ישראל. אם לא יוחזרו לאלתר כל חברי הועד, אשר פוטרו או הושעו על-ידי ההנהלה - תושבת תנועת הרכבות. לא משנה להם, שגילה אדרעי וחבורת הזבל שסביבה השניאו את עצמם על כל המדינה ופגעו בה - הן כלכלית והן מבחינת הפיתוח העתידי - יותר מהתקפות רקטות מעזה. הנזק של מחבלים עזתיים הוא קצר מועד ומאחד את העם נגד אויב מבחוץ. התנהגות הועדים הגדולים ובמקרה הזה של ועד עובדי הרכבת גורם למפלס השנאה שלנו לעלות - כי מדובר באויב מבפנים, שאי-אפשר לחסלו באמצעות טיל מונחה מדויק.
חייבים ויאגרה - הלא היא הבחירות
מכיוון ששרינו לא מסוגלים לכלום ואין-אונות היא מידל-ניים של כמחציתם, חייבים אנו את הבחירות. כי רק הן יכולות להזיז דבר או חצי-דבר במדינה הזאת.
ישאל את עצמו שר התחבורה ישראל כץ - מה יזכרו לי מהקדנציה האחרונה? פתיחת "נתיב מהיר" הזוי משפירים לתל אביב? רכבת קלה מסורבלת וחסרת תכלית בירושלים? שביתות ותקלות ותאונות של רכבת ישראל, מעשי בריונות בלתי מתקבלים על הדעת של עובדי הרכבת, שאף חוטפים בני אדם ונועלים אותם בקרונות באמצע שום-מקום? ואז אולי יקום ויגיד - חלאס, הגיעו מים ונפש - ויפרק את רכבת ההפתעות הזאת לאלתר. יגיד לעם את מה שהעם מתחנן לשמוע: אי-אפשר לתת לחבורת הפושעים הזאת להרוס לכם את החיים.
וישאל את עצמו השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' - מה יזכרו לי מהקדנציה האחרונה? שוטרים שמחנים את רכבם בהפגנתיות בחנייה של נכים ושוטרים שמכים סבתות רוסיות על ימין ועל שמאל? את אסון הכרמל? אולי את הפשע הגואה במגזר הערבי, ירי בלתי פוסק בחולון, בת-ים וראשון לציון? ועם יישמע גונג הבחירות אולי ירים כבוד השר את עכוזו ויחד עם בתי המשפט (ובגיבוי כל העם) יעשה משהו מועיל לשם שינוי - יפסיק את הטרור של הועד הזה. יתפסו את האחראים ויכניסו אותם מאחורי סורג ובריח. או שישאירו אותם על רציפי סבידור, בנימינה או חוף הכרמל. העם כבר ישפוט את אדרעי ושות' בעצמו.
ואולי אפילו ראש ממשלת ישראל בנימין "חייבים לעצור את הגרעין האירני" נתניהו יתעורר? כי בקדנציה שלו, תקנו אותי אם אני טועה, לא קרה שום דבר טוב. מצבו של האזרח הפשוט הורע, ביטחון אין לנו, החשמל מתייקר כמעט באותה מהירות שמתייקר הדלק, הפלשתינים תפסו ביצים, החרדים תפסו תחת ואילו ישראל ישראלי חוטף מכות מכל עבר. אולי יפסיק אדון נתניהו להתעסק במשך ולו יום אחד בבעיית הגרעין האירני ויפנה את מבטו פנימה? יגדל אולי עמוד שידרה ויפתור כמה בעיות מיידיות, למשל יורה לעצור את הטירוף סביב הרכבת ויתן דרור לשריו?
אבל מכיוון שכח גברא זה לא משהו ששרינו יכולים להתגאות בו, ועמוד השידרה של הרה"מ גמיש יותר ממתעמלת סינית, חייבים ויאגרה, הלא היא - הבחירות. אולי אז יזוז משהו. ואם לא - כנראה שיש צורך לגדוע את האיברים המיותרים.

תאריך:  26/03/2012   |   עודכן:  27/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בחירות כתשובה לאין-אונות
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
וההסתדרות המנוולת נותנת גיבוי ל"ת
aviku  |  26/03/12 18:21
2
ממש עדיף לתת את הרכבת לטייקון
שרון 23  |  26/03/12 18:25
 
- תגובה לעניין ל"ת
אחי בנימין  |  27/03/12 12:24
3
כתבה מצוינת. פשוט פנינה ל"ת
אחי בנימין  |  26/03/12 18:45
4
פשוט לא ייאמן
Josep  |  27/03/12 07:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד זיו שרון, עו"ד ניר הורנשטיין
מבחינה תכליתית תמ"א 38/2 מאפשרת תוצאות טובות הרבה יותר מאשר חיזוק של מבנה קיים ובנייה עליו - מבחינה תכנונית, הנדסית ובטיחותית. אין ספק שיש מקום לעודדן כחלק מהתחדשות עירונית, גם לאור השוואה לעסקות של פינוי בינוי, הזוכות להטבות מס נרחבות, אולם מעטות יוצאות לפועל עקב קשיים פרקטיים
יהודה דרורי
זה הזמן שהממשלה, בהליך מזורז, תגיש לאישור הכנסת הצעת חוק שתאסור על השבתות של שירותים ציבוריים בכלל, וחיוניים בפרט, ותחייב בוררות חובה בכל מקרה של סכסוך עבודה בענפים אלו
אפרים הלפרין
אחרי שהיה חלק מוביל במה שהוא בעצמו מכנה "משחק הדמים", ולאחר שכגורם מקצועי ובעל רישיון, היה חייב להיות הראשון לזהות את משחק הדמים הזה, ולזרוק אות לפח, זורק ד"ר אילן רבינוביץ' את הבוץ על אחרים. "אמרתי לכם", הוא אומר - בלי לקחת אחריות ממשית, בלי לפצות את הנפגעים ובלי לתלות את הנעליים. ועם הציבור העצל והענק של צופי "האח הגדול" הוא ודאי יהפוך לחביב הקהל
יוסף שטח
השכר הגבוה של המנהלים הוא הרסני לחברה, ניהול כספי הפנסיה נעשה ללא ביטחונות ממשיים, חוסר השוויון בהזדמנות למציאת עבודה זועק לשמיים וגם את הטיפול בריכוזיות הצליחו למסמס. מה שהיה הוא שיהיה
דניאל גיגי
האלימות של אוהדי בית"ר חצתה בשבוע שעבר כל גבול והגיע הזמן להפסיק להתעלם מהמעשים הללו, ולהעניש בחומרה את האוהדים האלימים. עונשים לאוהדים לא יפסיקו לגמרי את ההקצנה והאלימות ברחובות כנגד המיעוט הערבי, כי האלימות של אוהדי בית"ר נובעת מההקצנה הכוללת בחברה ובפוליטיקה הישראלית, ויש לה קשר הדוק ל"אלימות הפרלמנטרית" בכנסת ובממשלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il