X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אחרי שאמרו שהכל נהדר, מחירי הדיור עלו אל-על, אבל במקום לעשות שלום עם אויבים יוצרים עוד הרבה אויבים ואיבה מפנים. וחושבים שאם יכו באירן הבעיה תעלם כאילו אין מחר
▪  ▪  ▪
הפגנת המחאה בתל אביב. כולם חיים בתוך מלחמה פנימית מאדימה [צילום: פלאש 90]

אתם שטופי המוח, שמרוב תאוות בצע והכוח שכחתם מהו השונה וגם הזר, שכחתם מיהו מסכן וגם החלש, ותוך פחות מ-30 שנה יצרתם פערים וקרע בחברה שלא היו מביישים אף מדינה, המשתייכת לעולם אליו חשבו שאנו כבר לא שייכים כלל.
מחירי דיור בשמיים, מצב כלכלי נהדר ופתאום מדברים על קריסה, כסף לחינוך רפואה תעסוקה ודיור אין, אבל למלחמות ופטפוטים תמיד יש. מה אין יותר ביטחון שדה במדינה? או כל מנהיג יפטפט ממש כמו לפי הזמנה?
על פירגון ואהבה שאבדה, אולי אינכם מרגישים, אבל כולכם חיים בתוך מלחמה פנימית מאדימה ולבטח אומרים נתאחד בבוא היום, מול מעצמה אזורית שכלל לא מפחידה. החזרתם שטחים תמורת כלום, ויצרתם וואקום בעזה ובלבנון, היפלתם ואיפשרתם השלכת בכירי אנשי הביון לפי המדיה לפח, ואולי אינכם מרגישים שהדולר כבר בלי מלחמה מעל 30 אחוז עלה.
להוציא את האנרגיה על השלום ולא על מלחמה
לא, איני מבקש שתיספרו אחד כמוני, אבל אולי תתחילו במקום להוציא משאבים עד אין סוף על המלחמה הבאה, תבינו שרק לו הייתם 25 אחוז מזה מוציאים עבור השכנת שלום, כבר אפילו לא הייתה מלחמה קרה, ולבטח שלא ממש אדומה...
כן אני אולי האידיוט שמאמין בעקרונות שוק חופשי שלא קיים, רואה שהכל הופך למיניפולטיבי, אם אתה לא נבחר מקורב, עשיר ומושחת, ואיך אתה מעז לומר דעה אחרת, הרי העם את דברו מידי בחירות אומר ואמר.
במקום בשנאה בוחרים באהבה
אז נכון שיש שונאים שהם לעד, אבל נכון שיש גם פרטנרים בעלי שכל ואופי, שבמקום שנאה בוחרים באהבה, כי לאהבה יש לה מן אופי שבמקום הרס וחורבן, מביאה היא בין שאר הדברים הטובים אם שכחתם, פריחה של כלכלה מדשדשת וחלשה.
אז נכון יש אלפיון שהוא גם העליון והקובע גם, אף בנוסף לו יש, את עמך של רעבים ושבעים גם, שהחשוב להם זה אם יש שניאה, כי אז יש גם שיכחה, אבל איפה אתם החכמים והפרופסורים הרבנים והקאדים גם? שמבינים שבלי שיקומו, בעלי אופי, איבוד שפיות כללי זה משהו שיבוא תוך זמן קצר.
יכולתם לעשות כבר שלום מעמדות של כוח, יכולתם לנצל חוזק הכלכלה למען כולם, איש לא הכריח אתכם לשלם לבוחרים, שלא להיות כמו כולם. איש גם לא הכריח אתכם לא לפרגן, לא לאהוב, את כל העולם, ושוכחים אתם להיזהר, כי יבוא יום שתאבדו גם תמיכת הידידים המעטים שיש לישראל וליהודים היום בעולם.
רק רגע לפני הפטפטת והתקיפה תחשבו על היום שיהיה למחרת, תזכרו שהטרור יתגבר כלפי כל הישראלים והיהודים, החיים גם בניכר.
את החושך מגרשים עם נר קטן
גם עולה מידי פעם באופן מאד לא מובן ומכאיב, השאלה שנותרת כאילו ללא תשובה, הם איומי המלחמה הם שפיות אבודה? או משהו זמני שיהיה למשהו קבוע בחברה אטומה? ובכל דור לרצות להראות, עד כמה אנו חזקים וכל היתר עדיין לא? או ללא שים לב בחרתם לחסל את ישראל כחברה שפויה, שבכלכלתה החזקה יכלה להיות תומכת בכל תושביה ולא רק בנבחריה מקורבי עשירי ומושחתיה, שאיבדו השפיות כבר מזמן, מזל שיש הסבר ותירוץ שזה קרה וקורה, בגלל החום שעל החיים מקשה, הוי כמה כואב וממש חבל.
אז אל תכעסו ואל תשנאו, כי זה מיותר, אלא בגלל שחיים אוהבים מפרגנים לשונה ולאחר, יעשו עולמכם הקשה והאכזר, שיהייה טוב יותר ואולי גם נהדר.
זיכרו, את החושך מגרשים, עם נר כה קטן המביא אור לכולכם...
הלוואי וינסו זאת ורק שלא יהייה מאוחרת וספרו לי אתם בעוד 20 שנה אם טעיתי...או אם לווא, כי להמשיך כמו היום, כבר אמרו רבים לפני, עלול להיות מאד כואב ומאד חבל.
שבוע טוב לכולם.

תאריך:  05/08/2012   |   עודכן:  05/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איומי המלחמה הם שפיות שאבדה?
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
תגיד לי, אתה אמיתי ?
מגיב ותיק  |  6/08/12 01:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי אורן
נתנאלה יעקובב היא זמרת עם קול נדיר המזכיר במעט את ג'וני מיטשל ואת ג'ון באזז, אך קשה להתמחק מהעצב המרוח לה על הפנים, ומהסבל הרב שהיא חוותה בחייה הרבים
צביקה ובר
במקביל לתשומת הלב הצבורית למחסור בחשמל, מקדמת חברת בטרפלייס של שי אגסי את המונופול על טעינת המכוניות החשמליות, העושה שימוש בחשמל בשעות העומס
מרדכי קידר
המדינה היחידה במזרח התיכון שבה מספר הנוצרים אינו מצטמצם הוא ישראל. יש למישהו הסבר?
דוד בדין
בתקופה הראשונה של שידורי רשות השידור הפלשתינית לא ניתן לקלוט את התדרים האלה מחוץ לאזורים מסוימים ביהודה, שומרון ועזה. כדי להביא את תוכן השידורים לידיעת הציבור, היה צריך להקליט את השידורים הללו ממקלטי טלוויזיה בבתים פלשתינים, ולהציגם בהרצאות פומביות, היות שרשות השידור לא אבתה לעשות שימוש בקלטות הללו, שהראו כי אש"ף מכין את עמו למלחמה
מנשה שאול
קנאות, עוני, סוכרת, סמים ומלחמה - ממאפייניו של ה"אביב" המוסלמי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il