X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
העניינים לא כל-כך כשרים, מבחינה דמוקרטית, בדרך שמדינת ישראל מנוהלת. הגיע הזמן לכמה שינויים דרסטיים
▪  ▪  ▪

כפי שצפו התחזיות, מגרון איננו. ממשלת ישראל הרסה את היישוב על הגבעה ופינתה את תושביו. מגרון הצטרף לרשימה האינסופית של חיים יהודיים שנהרסו, בתים, ישובים, מפעלים, משקים, בתי ספר, בתי כנסת ואפילו בתי קברות. יהודים חסרי-יהדות נגד יהודים היא המדיניות של ממשלת ישראל.
מה הם הלקחים המרכזיים?
ברור שהיהודים חסרי-היהדות הישראלים אינם ראויים להנהיג את העם היהודי ולנהל את המדינה היהודית. זה כולל גם יהודים חסרי-יהדות שאינם ישראלים, ולא רק המקומיים שנולדו בישראל.
הצבא הישראלי, המשטרה וגופי אכיפת חוק אחרים, רק יודעים איך להשתמש בחוק כדי לפגוע ביהודים.
מגרון הוא הקורבן האחרון, הנוסף, של אנשי החצר הפסאודו-משפטיים, הנבחרים העצמיים הרקובים. פינויים והריסות של קהילות יהודיות יתרחשו יותר אם לא יודחו, ושופטים ופעילי ציבור שנבחרו באופן חופשי יחליפו אותם.
סיום הקפאת הבנייה, לו ראש הממשלה נתניהו הסכים בשנת 2009, מעולם לא הסתיים באמת. למה שקוראים "הבנייה" זה בסה"כ הנחה והבטחת שווא. בניית קבע משמעותית לא מתרחשת.
הכתיבה, המחאה, העתירות, החתימות - כולן חסרות תועלת; הן לא משיגות דבר. מהפכה ישראלית-יהודית - זה מה שמוצע כדרך לצאת מהקומבינה הנוכחית (הצירופים) שייצרה וממשיכה לייצר, במכוון, הצעות מתמשכות מפסידות.
האסיפה הלאומית היהודית החדשה - הכנסת היהודית החדשה
כדי לבצע את המהפכה הישראלית-יהודית, ישראלים חייבים להצטרף לאסיפה הלאומית היהודית המתוכננת ולהפוך בה לחברים-משתתפים פעילים.
משימתה של האסיפה הלאומית היהודית החדשה (אלי"ח) היא להחליף, לחלוטין, את הכנסת. אלי"ח תייצג את כל היהודים בארץ ישראל וחבריה ייבחרו מחוץ למערכת הבחירות המושחתת הנוכחית באמצעות בחירות חופשיות.
אף חבר לשעבר או נוכחי מכל דרג של ממשלת ישראל יהיה רשאי להצטרף; המטרה: להחזיק בחוץ את כל שחיתות הנפש והנשמה. אלי"ח תשמור על זכויותיה לסרב לנהל יחסים כלשהם עם הזבל ה"משפטי" הבלתי חוקי הנוכחי של ממשלת ישראל.
הגיע הזמן להפסיק את התמיכה ולתת משמעות לחברי ממשלת ישראל. עכשיו אתה יכול להצטרף בתמיכה ולהכיר באסיפה הלאומית היהודית החדשה. החברים המייסדים של האסיפה הלאומית היהודית החדשה כבר מוכנים להיות המנהיגים הבאים של המהפכה היהודית, והם אלה שיובילו להקמתה של ממשלה יהודית, עבור העם היהודי, על-ידי העם היהודי.
היהודים צריכים לזכור היטב שהם גורשו ממולדתם החוקית על-ידי אלה שרצו להשמיד את העם היהודי ולגרום לו להיעלם בדיוק כמו שהיוונים, הרומאים, העותומאנים והנאצים נעלמו. מטרה זו, להשמיד את העם היהודי, היא בתוכניות של הקהילה הבינלאומית, שוב, שנעזרת לשם כך ביהודים חסרי-היהדות למיניהם. המקרה של מגרון הוא עדות חותכת לכך.
במשך אלפיים שנה יהודים חסרי נתינות וחסרי בית נרדפו ונהרגו. הם גורשו מבתיהם, מיישוביהם, מעיירותיהם ומחוותיהם, ממדינה אחת לאחרת, והתנהגו אליהם בסלידה ובבוז; הם נחשבו לתת-בני-אדם; כל זאת תוך שכוחות בלתי חוקיים שונים שלטו במולדתם אליה הם לא הורשו לחזור.
גזלנים זרים החזיקו במפתחות למולדת היהודית. לכן, אפילו ההסברים שהחלטות מועצת ליגת האומות שנותנות ליהודים את הזכויות החוקיות למולדתם הן חלשות. לא למועצה העליונה של בעלות הברית של פוסט מלחמת העולם הראשונה, שחבריה נכחו בוועידת סן-רמו בסן-רמו שבאיטליה לדון, להחליט ולפתור את עמדת ארץ ישראל; או לחבר הלאומים, או לאו"ם הייתה כל זכות להחליט ולפתור את עמדת המולדת היהודית. המולדת היהודית לא הייתה שלהם מלכתחילה; היא האדמות שהקב"ה הבטיח לילדיו. ישראלים-יהודים חיו ושלטו בממלכת יהודה וישראל, עד שהרומאים המפלצתיים לקחו את החוק הבינלאומי לידיהם, פלשו והרסו את המדינה והלאומיות היהודית ופיזרו את העם היהודי לכל ארבע קצוות תבל.
עכשיו הזמן לומר לכל העולם: "הארץ הזאת, מהנהר ועד הים, ומעבר לכך, היא שלנו. אלו הן אדמות העם היהודי".

בכתיבת המאמר השתתף גם שמואל הלוי.
תאריך:  05/09/2012   |   עודכן:  06/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הכנסת היהודית החדשה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
שנו את השם ל אליח"י -
איך מצטרפים?  |  7/09/12 10:38
 
- איך ליצור קשר
נורית גרינגר  |  9/09/12 11:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים הלפרין
רפי גינת חוזר למסך, הפרומואים מהדהדים, או-טו-טו נדע עד כמה עד המדינה הוא מושחת ולא אמין
אורן קאשי
ראיתי את תוכנית הטלוויזיה "המקור" על החינוך הפינלנדי. מסקנתי: אנחנו אוהבים לפזול החוצה - כי אנחנו לא אוהבים להביט על עצמנו
יוסי קדרון
מדינה/חברה שלא טורחת יום-יום, בראש סדר העדיפויות שלה, להציג את אופייה האנושי והדמוקרטי, את ערכיה המוסריים, את חופש החשיבה ואת רב-גוניות הדעות של אזרחיה, לא צריכה להיות מופתעת אם היא מגלה יום אחד שאויביה השכילו לגרור אותה עד לסף דה-לגיטימציה בעמים    הרהורים על מעמד מדינת ישראל בעולם
מנחם רהט
לבית המשפט העליון לא ברור כנראה, מה ההבדל בין השחורים: העולים היהודים מאתיופיה, מזה; וגונבי הגבול העבריינים מסודן ואריתריאה, מזה
עו"ד אריאל לוין
כל הסקרים מורים כי בשנים האחרונות, מידת האמון לה זוכה מערכת המשפט, ובפרט בית המשפט לענייני משפחה, הולכת ויורדת אצל ציבור הולך וגדל. אולם במקום שבית המשפט יבחן את מעשיו לאור הביקורת המושמעת כלפיו, נראה שדווקא שופטי בית המשפט למשפחה בוחרים להשתמש במשטרה ובעיתונות על-מנת לרדוף את משמיעי הביקורת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il