X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נקווה שפייגלין יבדיל בסיעתא דשמיא בין כל המפלצות המוכשרות, נתניהו ואולמרט, לבין עדת ה' אשר אין לה רועה, שיזכה לחדש את הפולחן בהר הבית ואת משפט האמת בעיר ירושלים
▪  ▪  ▪
פייגלין. רק הוא ייצג באמת לאומיות יהודית [צילום: AP]

הליכוד הורתו כמפלגת שקר! מי שהרה את קדימה הוא האבא של הליכוד - אריק שרון! האם זה רלוונטי? הרי אין דבר מצליח כמו ההצלחה! מגרש הגרוטאות היחיד לסחר בארץ ישראל הוא היום הליכוד עם 28 מנדטים לפחות והשאר כל אחד לחוד וכולם ביחד מחמרים אחריו. אין ספק שהחלטת הממשלה להחזיר את בית השלום ליהודים היא תוצאת הבחירות. גם ההזדרזות של ברק לחתום על כך. הציבור בכלל ימני ומי שרוצה לבדל עצמו מעדר השמאל עושה קולות של ימין. מה יהיה אם בית המכפלה? מה יהיה עם האדמות השדודות של היהודים בחברון הנמצאות בידי האפוטרופוס הכללי. מה יהיה עם צביקי סטרוק? ומה יהיה על אמונתה של אימו אורית סטרוק בסיכויי המאבק בגורמי השלטון ובכליהם המשפטיים?
אריאל שרון הקים את הליכוד כקומבינה בין סוחרים מהציונים הכללים, הפרוגרסיביים והליברלים העצמאיים לבין פליטי המחתרות שלא שמעו שקמה מדינה ובראשם מנחם בגין, שהציבור הספרדי אהב אותו ולא היה צריך את ש"ס שרק הפכה אותו לפרימיטיבי יותר כמו אריה דרעי המתנשא למלוך ולהחזיר את העטרה ליושנה ואת הספרדים לתרבושים ומזכיר את כל תועבות ש"ס מימי חיים רמון ועד הנה. קשירת קשר נגד ארץ ישראל וחלוקתה לאורך גדר ההפרדה.
העובדה ההיסטורית הגנטית הביולוגית היא שה'נסיכים' זו תופעה של פארק היורה. אי-אפשר להחיות את הדינוזאורים אבותיהם וכל הנסיכים ללא יוצא מהכלל הלכו לרעות בשדות הממלכה החטאה שאכלה מעשב השוטים. כל בעלי הבלייזרים ורכבי השטח הנהנתנים שעניין ארץ ישראל אצלם תמיד חוסה בצל אמירות ריקות כמו שאסור ללמד אותם דבר על ארץ ישראל או על שתי הגדות כי הם כמובן קיבלו חיסון גנטי מכוח "זכות אבות" וכעת הכל מותר.
לכן אני תמיד מתפלא על משה פייגלין מדוע הוא אומר שהליכוד היא המפלגה העממית האמיתית. אם מדברים על מפלגה ללא ההנהגה זה אולי מתקרב. הציבור עצמו! הבוחרים הפוטנציאלים. אם פייגלין עומד בראש הליכוד זה אולי יהיה גם נכון. זו תהיה מפלגה שיש לה סיכוי לייצג סוף סוף לאומיות יהודית בלי תסביכים גלותיים ובלי בגידות מגעילות. אבל בינתיים אין הנהגה שניצלה את ההמון יותר מהנהגת הליכוד לאורך כל דורותיו שפעל בבחירות בשם מצע אחד וחתר נגד ציבור בוחריו.
אילו הכוחות הצעירים הלאומיים בליכוד היו מגרשים את נתניהו לאן שהוא באמת שייך על-אף כל כישרונו ועם בלעדיותו בנושא אירן לאחד מצורות קדימה וגילגוליה, ישר אל המרכז שיתחבר לשדרן יאיר לפיד, למופז, לברק, לציפי לבני, לאולמרט, לשם הוא שייך באמת. לעולם המניפולאטורים והשקרנים המעזים פניהם בציבור.
אני מאוד מקווה שאיומו של משה פייגלין שאם נתניהו יתמרן אותו הוא לא איום סרק. שנתניהו כמצופה אכן יעשה לו תרגיל כרגיל כמו לכל שדולת ארץ ישראל ובכל מחיר ושפייגלין יבדיל בסיעתא דשמיא בין כל המפלצות המוכשרות, נתניהו ואולמרט, לבין עדת ה' אשר אין לה רועה! שיזכה לחדש את הפולחן בהר הבית ואת משפט האמת בעיר ירושלים.
ציון במשפט תיפדה. המשפט הבלתי נמנע שיעביר רוח טהרה בארץ לאחר טהרן.

תאריך:  12/10/2012   |   עודכן:  12/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טיהור הליכוד
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
ביבי הסכים לחלוקת הארץ
גילה פ.  |  12/10/12 17:22
2
הלל, בזכות שרון נמנעת תפילתך
פועה  |  13/10/12 12:43
3
מחכה למשיח
שבוע טוב  |  14/10/12 02:41
4
אמן כן יהי רצון שנזכה לחדש במה
קורןנאוה טבריה  |  14/10/12 04:27
5
כמה שאתם אוהבים לשנוא
אוהד ג  |  14/10/12 09:03
6
מקומו של הלל וייס בבית משוגעים ל"ת
הפסיכיאטור  |  14/10/12 09:51
7
הכל נכון והמשפט הוא העיקר ל"ת
הניה  |  14/10/12 15:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פסח רויטמן
דוח של התפלגות ההוצאה המשפחתית הממוצעת בשנת 2011 לעומת שנת 2010 מוכיח כי בשנת 2011 לא חלה כל התייקרות של מוצרים    נתונים אלו חושפים פעם נוספת את השקר והרמייה של מארגני תנועת "מחאת האוהלים"
יהודה דרורי
מפלגת "ישראל ביתנו" וראשה אביגדור ליברמן הם האלטרנטיבה הטובה ביותר לשלטונו של בנימין נתניהו. הם כבר לא "עולים חדשים" וליברמן ישיר ומתון בדעותיו ובהתנהגותו. אני סומך עליו בבחירות הבאות
עקיבה לם
דעה רווחת בעולם הדתי שאנו נמצאים בימי גאולה. בעיקר בקרב אלו המאמינים כי מדינת ישראל היא 'אתחלתא דגאולה'. לצד החזונות האפוקליפטיים והמיתיים שמתגשמים לנגד עינינו, גם פרשת בראשית מהווה סמן לקרבה לגן עדן
נסים ישעיהו
מאז תחילת התהליך של "שיבת ציון" המחודשת, הטענה הזאת "ליסטים אתם שכבשתם ארץ לא לכם" אינה יורדת מסדר היום העולמי. למישהו יש הסבר?
עמוס עמירן
בחודשים הקרובים נשמע הבטחות אינסוף מהפוליטיקאים שלנו, נצא לבחור, וכרגיל - ניווכח כי מה שהובטח לנו אינו מתממש    נקודת מבט מפוכחת על הפער הגדול בין הבטחות לפני הבחירות לבין מימושן לאחריהן
רשימות נוספות
דליה איציק הקימה חמ"ל לבחירת אולמרט  /  איציק וולף
העבודה מסכימה לבחירות ב-22 בינואר  /  איציק וולף
הבחירות לכנסת - ב-22 בינואר  /  לילך ויסמן
א.ח.א. - אזרחים חוסמי אולמרט  /  אריה אבנרי
משחק האמת והשקר  /  דרור אידר
בחירות  /  איתמר לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il