X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הבחירות העומדות ממש לפנינו הינן הזדמנות פז לנכי צה"ל לדרוש מכל המפלגות המשתתפות בהן הצהרה על עקרונות שיביאו לשינוי היסטורי, ברוח חוק הנכים המקורי, יחס מהמדינה לאלה שתרמו מגופם ונפשם למען המדינה ומופקרים כיום פצועים בשטח
▪  ▪  ▪
הפגנת נכי צה''ל. הזדמנות ליצור שינוי [צילום: פלאש 90]

נכי צה"ל יכולים לקבוע את גורל הבחירות האלה ולקבוע את דמותה של הממשלה הבאה וראש הממשלה הבא. הם יוכלו לקבוע זאת רק אם יגיעו להצבעה מאוחדת ומלוכדת למען המפלגה שתצהיר בפומבי על העקרונות הבאים ועל מחויבותה לפעול למען העקרונות המועלים בזאת בפעילות חקיקה נמרצת בכנסת הבאה, למען מימוש העקרונות שאנו מעלים כאן -
    ָָ
  • התחייבות חד-משמעית לפעילות חקיקה שתביא לרפורמה מרחיקת לכת בפעילות אגף השיקום כלפי נכי צה"ל, תוך החזרתו לפעילותו הייעודית ההיסטורית - הפיכה לגוף משקם של נכי צה"ל, בצורה חד-משמעית וללא עוררין, תוך מחויבות למצוא מקומות תעסוקה לנכי צה"ל, אשר יוכלו להשתכר בהם בכבוד.
  • הפיכת השכר הממוצע במשק לבסיס החישוב של ככל תגמולי נכי צה"ל – כולל תגמולי המחייה למיניהם – והצמדת כלל התגמולים למדד ולשכר הממוצע במשק .וזאת בדומה לשכר חברי הכנסת והבכירים אשר שכרם צמוד למדד ולמשכורת הממוצעת במשק (ואשר בעקבות זאת עלתה בימים אלה בלמעלה מ-1000 שקלים). נכי צה"ל, אשר תרמו מגופם ונפשם בהגנתם על העם והמדינה אינם נופלים, בשום פנים ואופן מאלה שטרחו לשלוח אותם למלחמות למען מטעמים אלה ואחרים, תוך ציפייה שיתרמו מנפשם וגופם למען הגנה על העם והמדינה וגם על יושבי בית המחוקקים, כמובן.
  • שדרוג מעמדם של הלוחמים נכי צה"ל, אשר נפצעו בפעילויות מבצעיות, מלחמתיות ואימונים, תוך העברת חקיקה מתאימה בנושא זה...פעילות זאת תיעשה בלא לפגוע במעמדם של שאר נכי צה"ל המוכרים עד היום (כשני שליש - למעלה משלושים וחמישה אלף איש ואישה מתוך כלל חמישים וחמישה אלף הנכים המוכרים מעל 20% נכות...!).
  • התחייבות ליוזמת חקיקה של תיקון החוק בדבר הגבלת שכר טירחת עוה"ד לנכי צה"ל, ברוח תיקון החוק בדבר הגבלת שכר טירחת עוה"ד לניצולי השואה...שני התיקונים לחוק בנושא זה חייבים להיות זהים.
  • אכיפת חוק התעסוקה לנכי צה"ל הקובע כי מפעלים ומשרדים ממשלתיים וציבוריים מחויבים להעסיק 5% נכי צה"ל מכלל עובדיהם...בארבע השנים הבאות אנו רוצים לראות כי בין עובדי חברת החשמל, רשויות המים, המועצות המקומיות, משרדי הממשלה ועוד – מועסקים עד 5% נכי צה"ל מכלל העובדים ובתנאים זהים לשאר העובדים...במידה ולא ייאכף החוק בגופים הנ"ל תהייה למדינה סמכות לעצור ולקנוס בקנסות משמעותיים את הגורמים המסרבים להעסיק נכי צה"ל בשורות עובדיהם.
  • חקיקה בכנסת בדבר הקמת מנהלת לטיפול בכל מי שמסר נפשו וגופו למען המדינה – בו ובבני משפחתו.מנהלת שתטפל בנכי צה"ל, משפחות שכולות, אלמנות צה"ל ואחים שכולים.המנהלת תהייה גוף עם שיניים שתטפל מחד-גיסא בכל פעילות אגף השיקום ומאידך-גיסא בכל פעילות הארגונים המטפלים בכל נפגעי שירות הביטחון לענפיהם...המנהלת תבחן בשבע עיניים פעילות עובדי אגף השיקום ומנהליהם והתייחסותם לזכאים בהם הינם מטפלים. המנהלת תפקח בשבע עיניים על הנעשה בתקציבי העתק הממשלתיים המועברים למה שנקרא "הארגונים היציגים" ותבחן האם התקציבים האלה מועברים לשימוש ייעודי למען החברים בארגונים אלה , או שמא למטרות זרות..."הארגונים היציגים" יחויבו להעביר דוחות מפורטים על כספים אלה ועל כל מה שנעשה בהם ולמה הם שמשו.
להבטיח מחויבות פומבית
לסיום חברים, משפט על כל המפלגות ה"חברתיות" המתמודדות על קולכם לכנסת. מניסיוני בארבע שנות פעילות, כל החברתיים יחבקו אתכם ויבטיחו לכם כל מה שתרצו לשמוע...אם לא תהייה בידיכם התחייבות פומבית והצהרה בכתב למחויבותם, לכאורה תוכלו לדבר ל"למפה" והם יכחישו כי הבטיחו לכם דבר...רק מחויבות פומבית בקולם עשויה לשמש בידינו נשק יום הדין ביום הבוחר הבא...ואנו כוח אדיר שעשוי להכריע כל תמונת מצב בכל מערכת בחירות שהיא.
אם חשבתי ששני נכי צה"ל המשתלבים במערכת בחירות אלה יירתמו למאבק למען נכי צה"ל, אזי מהר מאד התבדיתי: מיקי רוזנטל כבר הצהיר שכל מעייניו בכנסת זה עיסוק בים המלח וכימיקלים לישראל ואילו עופר שלח מכוון גבוה גבוה - וודאי לא לנכי צה"ל. וחובה עלי להזכיר גם את הנכה המתגלגל מישראל ביתנו שבארבע שנים בכנסת לא תרם דבר למען נכי צה"ל, אם כי ישנו חשד שעזר לטרפד פעילויות חקיקה בכנסת עבור נכי צה"ל-ואני מדגיש: מדובר בחשד , בלבד...את פעילותו ה"ברוכה" למען נכי צה"ל לפני ששחרר אותנו מנוכחותו ועבר לכנסת , כולכם מכירים.

הכותב הוא יו"ר עמותת מצדיעים ללוחמים נכי צה"ל.מפקד טנק בוגר קרב החווה הסינית ממלחמת יום כיפור , אשר נשלח יחד עם חבריו השריונאים למשימת התאבדות של חילוץ צנחני 890, אשר נשלחו קודם לכן למשימת התאבדות חסרת תכלית ומיותרת בחווה. מחבר הספר "מראה סדוקה"
תאריך:  04/11/2012   |   עודכן:  05/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הבחירות - הזדמנות לנכי צה"ל לדרוש עצמאות
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
ציפיה מוגזמת
יוא"ב  |  6/11/12 13:40
2
תגובה ליוא"ב
מיכאל הרשקוביץ  |  6/11/12 19:25
3
למיכאל
jojo  |  15/02/13 17:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ישראל קדרון
צדק חברתי אינו רק דאגה למצב הצעירים בהווה, אלא גם למצב העתידי של הצעירים הללו כשיגיעו לגיל הזקנה בעתיד
יאיר דקל
עליתי במדרגות לקומה השלישית, נכנסתי למסדרון הימני ושם בהו שתי פקידות בי באי-הבנה קלה והשיבו כל אחת בתורה: "אתה צריך לרדת לקומה ראשונה. לליאור"    התחלתי לרדת, אבל עצרתי בקומה השנייה אצל הפקידה שיודעת    היא הסתכלה בי בתמיהה וחזרה: "אתה צריך לעלות לקומה השלישית. אל מזל במחלקת הנכסים"
איילת הלר
התייחסות ייעוצית-חינוכית שאיננה מתייחסת להיבטים הספרותיים אלא רק להיבטים החינוכיים שניתן להפיק מהספר
ד"ר שמואל צבאג
על הקשר בין האיחוד בימין לבין תקיפה באירן. או במילים אחרות: האיחוד בימין כמשאל עם לקראת תקיפה באירן
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - מתכון, יום השנאה וההסתה, צפון קוריאניזם, ניקוי ומקדמה אצל ברוך הנחתום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il