X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
החלטתה של ממשלת ישראל לבנות אלפי דירות בירושלים ובסביבותיה היא התשובה המדויקת לקמים על בירתנו. חובה לבנות ללא לאות ובנחישות דירות קטנות ודירות גדולות, דירות גן ודירות גג, דירות לחרדים ודירות לחילונים. לבנות מהר ולא להמתין
▪  ▪  ▪
במאבק על ירושלים - ישראל חייבת לנצח [צילום: פלאש 90]
עופר וולפסון
3,000 דירות חדשות ייבנו במזרח ירושלים ויו"ש

נבנה בי-ם ובכל מקום אסטרטגי לישראל
איציק וולף
שר האוצר הודיע כי ישראל לא תעביר החודש את כספי המסים לרשות הפלשתינית * נתניהו: נמשיך לבנות בירושלים ובכל מקום אסטרטגי למדינת ישראל * יו"ר הכנסת: הבנייה ב-E1 היא צורך לאומי
לרשימה המלאה

ההחלטה של ממשלת ישראל לבנות אלפי דירות בירושלים ובסביבותיה היא הוכחה מובהקת לכך שיש בירושלים הנהגה חזונית בעלת ראייה מפוכחת, שהפנימה כי מאחורי כל המלל המתלהם בניו-יורק, רמאללה ועזה מתקיים מאבק אדיר על ירושלים - בירת הנצח של עם ישראל ותקוות דורות של יהודים, שהתפללו שלוש פעמים ביום לחזור אליה.
האומות מאוחדות (או"ם) בשנאה עתיקה ליהודים, שלאחר הקמת המדינה התחלפה בשנאת ישראל. שדרת חסידי אומות העולם ביד ושם קטנה מאוד, ובבניין האו"ם אפשר להושיב על ספסל אחד את המדינות שיש להן קורטוב של מוסריות ואמת.
למדינת ישראל אין שום סיכוי לנצח בזירה הבינלאומית. האמירה כי העולם ברובו נגדנו אינה סיסמה, אלא ביטוי של מציאות היסטורית ועכשווית. את זאת הבין אברהם העברי, שעמד מעבר אחד של הנהר וכל העולם מהעבר האחר, וכך גם ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל, דוד בן-גוריון, שידע כי לא חשוב מה יגידו אומות העולם - חשוב מה יעשו היהודים.
מדינת ישראל שינתה את מהלכה של ההיסטוריה היהודית. המדינה החזירה את היהודים להיסטוריה. מעם פסיבי שגורלו מסור בידי זרים ואשר כל מהותו ניסיון לשרוד את הגלות - לעם חופשי שגורלו בידו ועתידו בכוחו ובעוצמתו. היהודים לא יוותרו עוד על החירות לקבל את ההחלטות באשר לעתידם ולגורלם.
לאחר אלפיים שנה של ניסיונות בלתי פוסקים להכחיד את העם היהודי, שונאי ישראל לדורותיהם הבינו שהפגיעה בגופו של העם לא תשיג את מטרתם. כאשר יענו אותו, כן ירבה וכן יפרוץ. הניסיון האחרון היה בימי השואה, ובו הוברר לקמים עלינו כי למרות המחיר הכבד והנורא, עם ישראל חי וקיים. מתוך אפר הנספים קמה מדינת ישראל, מעצמה חזקה ובטוחה בעצמה.
המערכה האמיתית על נצח ישראל
כעת מנסים אויבי ישראל ללכת בדרך חדשה, לפגוע בליבה של האומה. הלב הפועם שבמשך אלפי שנים נתן חיוּת לגוף המוכה והדווי. המאבק האמיתי של הערבים, בחיפוי אומות העולם, הוא על ירושלים, בירת הנצח של עם ישראל ומקום המקדש. ירושלים, שהאירה את חיי היהודים בגולה והאירה להם נתיב בחשיכה, מצויה במרכז המערכה העולמית.
החלטתה של ממשלת ישראל לבנות אלפי דירות בירושלים ובסביבותיה היא התשובה המדויקת לקמים על בירתנו. רק חיזוקה של ירושלים ימנע את הפגיעה בביטחונה של מדינת ישראל.
ישראל חייבת לבנות ללא לאות ובנחישות את הבתים בירושלים ובסביבתה. דירות קטנות ודירות גדולות, דירות גן ודירות גג, דירות לחרדים ודירות לחילונים, דירות לוותיקים ודירות לעולים חדשים. לבנות מהר ולא להמתין, כי המערכה על העיר היא המערכה האמיתית על נצח ישראל.
ממשלת ישראל חייבת למנות את השר המוכשר ביותר ביכולת הביצוע כדי לקדם את הבנייה. קו הרקיע של ירושלים חייב להיות מכוסה בעגורנים.
רק כשתל אביב תתחבר קרקעית עם ירושלים, יתקיים גם החיבור האדיר בעולם הרוח, שיבטיח את עתידה של מדינת ישראל כאור ליהודים וכאור לגויים.

הרב ד"ר חיים שיין הוא מומחה לפילוסופיה של המשפט ולתורת השפיטה במכללת שערי משפט.
תאריך:  03/12/2012   |   עודכן:  03/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המלחמה על ירושלים
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
חיים- יכול להיות
אבנר צפוני  |  3/12/12 18:08
 
- אם תתן פיסת קרקע הכל לא שלנו
יהודי חרד  |  4/12/12 01:28
 
- אתה צודק עד לשלב של הסכם
ב_שמואל  |  4/12/12 19:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות
ד"ר רון בריימן
מלב ארץ ישראל, מרחק קצר מירושלים בירת ישראל, קוראים חברי חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי לראש הממשלה בנימין נתניהו להתחיל את דרכה של הממשלה החדשה בראשותו ברגל ימין: אימוץ ויישום דוח השופט אדמונד לוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il