X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הערבים שואלים את עצמם – איך קרה שהמקוללים האלה באו לכאן, כבשו לעצמם את ארצנו ועכשיו הם מתנשאים עלינו? הנשיא שלהם פרס החוצפן רוצה לחלק לנו פרוסת חזון יהודי ופיסת גן עדן בתוך המציאות החדשה שהם מייצרים בקצב הכתבה?
▪  ▪  ▪

אמא של עמיר פרץ הייתה שואלת אותו, לדבריו, למה אנחנו תמיד הסתדרנו עם הערבים ואתם לא?. עם היהודים היא הסתדרה?. לכך עמיר פרץ לא התייחס בדבריו הנרגשים בעת עקירתו ועריקתו ממפלגת העבודה. אבל אני ממשיך לשאול: האם לא כדאי שנסתדר עם היהודים לפני שאנו פונים להסתדר עם הערבים?
אין לי טענות לאמא שלו. היא נולדה וחיה בארץ מוסלמית שבה שולטים ערבים, ולכן להסתדר איתם הייתה שאלה של חיים או מוות עבור כל היהודים. אבל למה עמיר פרץ לא ניסה להסביר לה שהיא חיה עכשיו (כששאלה את שאלתה) במדינת היהודים בתוך עולם ערבי?.
הערבים האלה מסתכלים על אימו ומשפחתה, שחיה כשפחה מתחסדת בארצם, כפי שחיו גם היהודים ביבשת אירופה עד מלחמת העולם השנייה, והם שואלים את עצמם – איך קרה שהמקוללים האלה באו לכאן, כבשו לעצמם את ארצנו ועכשיו הם מתנשאים עלינו? הנשיא שלהם פרס החוצפן רוצה לחלק לנו פרוסת חזון יהודי ופיסת גן עדן בתוך המציאות החדשה שהם מייצרים בקצב הכתבה?
שימוש נשק כימי
אני אדם די מבוגר עם ילדים ונכדים ולפיכך מתקשה להבין מה כל הרעש סביב השימוש בנשק כימי בסוריה?. האם זה מזכיר לגויים את חטאם ושפלותם באירופה הארורה, זה כל העניין?
מה מדליק כל כך את אובמה, הנשיא?, באמת כל כך חשוב או איכפת, איך ימותו כמה עשרות אלפים בני אדם שכבר נדונו למיתה?. העולם עצם עיניים כשהתרחשו מעשי טבח ורצח עמים, כנראה בהשראה אירופאית שהתפזרה באוויר העולם בנות המלחמה ההיא. רוצים קצת גיאוגרפיה? - ניגריה, בנגלה-דש, רודזיה, קונגו, סודן, תימן (גם שם הייתה קצת כימיה), עירק-פרס (גם שם), אפגניסטן, צ'צ'ניה, יוגוסלביה על גרורות הסרטן שלה... נו, התעייפתי.
באמת, תרדו מזה, זה טיפשי ומייגע, כמעט מגוחך. עצוב, עצוב מאוד.
פלישה
מאשימים, מחרפים, משפילים, מכפישים, מנאצים, מוקיעים, מקיאים ומבזים את מר משה פייגלין בפלישה, או זליגה קונספירטיבית, מתוך הימין הקיצוני אל תוך מפלגת הליכוד כדי לעצבה מחדש לצרכיו הזדוניים בכוחות חייזריים שרק הוא ניחן בהם.
במה יאשימו את הגברת מירב מיכאלי שחדרה למפלגת העבודה?
ביד הלשון
קראתי בגלובס ראיון עם מר אבי בניהו, יועץ אסטרטגי שהיה לפנים דובר צה"ל. לפי התמונות הוא יצא משם קרח. בראיון העלה מר בניהו היועץ רעיון שאם מחיר התירס מתייקר ב-40% אזי מחיר העוף מתייקר ב-20%, כי קילו עוף זולל בימי חייו 2 קילו תירס. הייתי מאושר לראות את העוף הזה, לדעתי זה עוף חול, כזה שנולד פעם אחת באלף שנים או כשמזמינים יועץ אסטרטגי לאולפן. אבי בניהו הוא יהוידע.
ההנחה החשבונאית של היועץ מבוססת על-כך שעלות השימוש באופציית התירס היא 50% במרקיב (זו לא שגיאת דפוס) המחיר לצרכן של התרנגולת. זו כמובן שטות או הטעייה גסה. זה גם לא 50% ממחיר עלות העוף. לדעתי, כל עלויות העוף הן כ 25% ממחיר העוף, אולי פחות. כי הכסף לא נמצא על קו-הייצור אלא אי-שם בדרכים בין הסוחרים, המשווקים, הסרסורים, חברה-קדישא, הרבנות והמדף בסופר מרקט.
כלומר, אם מחיר התירס עולה ב-40% יש לכך השפעה מקסימאלית של 10% על מחיר העוף, כארבעה אחוזים בלבד. החשבון הזה נכון גם לכל שאר מוצרי הצריחה (זו אינה שגיאת דפוס) בשוק.
זה אמור גם במחיר עלות הזונות באלנבי, כי חצי לפחות הולך לסרסורים והיתרה לסוחרי הסמים. זה לא אומר שכל הזונות נמצאות במהלך ירידה בשוק...
עכשיו אתם צריכים להבין מי בעצם מזיין את מי. שוחחנו, כמובן, בנושא הכלכלה, בדיוק כמו שהיועץ בניהו עשה עם הלשון.

המחבר לא הופיע בלול. זה היה אורי זוהר
תאריך:  06/12/2012   |   עודכן:  07/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
למה?
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
כולנו פייגלינים
השם יתברך  |  7/12/12 03:16
2
נכתב בהשראת קללות
אחי בנימין  |  7/12/12 05:39
3
כתבה ממש לא מדוקית!!
גרשון777  |  7/12/12 08:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
אני פונה לדוד בן-גוריון לקום מקברו ולפנות ישירות להנהלת האוניברסיטה הנושאת את שמו, שיעשו מעשה ויוציאו את עובדי הניקיון באוניברסיטה בבאר שבע מעבדות לחרות
משה חסדאי
מעצמה עולמית כמדינת ישראל, אשר צבאה ראוי לתואר הצבא המוסרי בעולם, חייבת להיות חלוצת האסטרטגיה והדוקטרינה למלחמה לא קטלנית. הטכנולוגיה עתירת הידע מעניקה לנו כיום, אפשרות לבלום טרור, תוך שמירה על חיי האוכלוסיה בעורף, וגם על חיי אוכלוסיה המשמשת מגן חי בעל כורחה, לארגוני טרור שהשתלטו עליה
יצחק מאיר
לעולם ייזהר אדם ללכת בענווה לאור הנר, ואל ישאף להתעטף בראש דרכו באור הגדול, שמא יסתמא, שמא תכה אותו ההתעטפות בזוהר מיד בראשית הדרך בסנוורים. שיעורין-שיעורין ילך האדם, ידליק נר מנר, מצווה ממצווה, יפורר בטוב את הרע לרגליו    וינייטה לחנוכה התשע"ג
יראון פסטינגר
השיטה "המופלאה והמושלמת" מצליחה להביא לאחוזי השתתפות נמוכים ביותר ומנציחה אדישות, חוסר אכפתיות והבעת אי-אמון מוחלטת במערכת הפוליטית מצד רוב הציבור האמריקני
חננאל ובר
לעניות דעתי, כוונתם של אלו המנסים לפרש את תורתנו הקדושה בדרך שבה כל גיבוריה הינם נקיים מכל חטא ורבב - כוונתם טובה אך מעשיהם אינם ראויים. ומדוע? כי הם פוגעים במהֵימנותה של תורתנו הקדושה -- לא פחות!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il