X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ועדת הבחירות המרכזית, פסלה את מועמדותה של ח"כ חנין זועבי לבחירות הקרובות לכנסת. הגב' זועבי בחרה בקו אנטי מדינת ישראל והזדהתה מדי עם המנטור שלה - ח"כ עזמי בשארה. לדעתי יש לפסול אותה אבל אני בספק לאור עמדת הבג"ץ בעבר. החשש - בג"צ יחזיר אותה למרמרה 2
▪  ▪  ▪
חנין זועבי. צריך לחשוב על ביטול האזרחות [צילום: פלאש 90]
"יש מבחר קטן ודל בין תפוחים רקובים. (ויליאם שקספיר).
"הלאומיות והמולדת תלויות זו בזו ומותנות זו מזו, שתי אלה הן מושג אחד, שלא ייפרד ולא יחלק.
(ש.ל. גורדון).

מן העיתונות: השופט מישאל חשין, שופט בית המשפט העליון, אילו הייתי יודע אז שעזמי בשארה יהיה מרגל, הייתי פוסל אותו.
ובכן, אין השופט או כל אדם יכול לדעת, או לנחש או לנבא, מעשיו של אדם בעתיד במיוחד של אדם פוליטי קיצוני.
אבל לגבי הגב' זועבי אין צורך בניחושים או בראייה נבואית, התנהלותה, התבטאויותיה כנגד המדינה והנהגתה, ובמיוחד מעשיה כמו השתתפות במשט המרמרה, מדברים בעד עצמם. כאשר ח"כ מכנסת ישראל מרשה לעצמו, ברוב חוצפתו, להיות בחברת מחבלים, מסיתים, שונאי ישראל ועושים זאת בגלוי ובביטוי מעשי של שימוש בנשק ותקיפת חיילי צה"ל ויש לה החוצפה הצרופה, לטעון שמדובר בהפגנה שקטה לגיטימית ללא פרובוקציה, אין לה מקום בכנסת ישראל, וכל פרשנות ליברלית, לא יכולה לעמוד במבחן ההיגיון.
כלל זה, חל גם על יתר הח"כים של הציבור הערבי ובראשם ח"כ אחמד טיבי, זחלקה, סרסור ואחרים המשיטים בארצות אויב, נפגשים עם מנהיגי המחבלים, כמו נסראללה וסוריה וטוענים בלהט שקרי, שהם עושים זאת למען הציבור הערבי.
חולשת גופי אכיפת החוק
אילו גופי האכיפה, בראשות היועצים המשפטיים לממשלה, היו יותר אמיצים, נמרצים ושומרי חומות הדמוקרטיה, היו מעמידים את הח"כים הסוררים לדין ולא מרפים, ואילו חברי הכנסת היו מחוקקים חוקים ברורים, בנושא הדבר היה נבלם מזמן.
בג"ץ ליברלי אוניברסלי
פסיקות בג"ץ הנוגעות לפסילת מפלגות ומועמדים בודדים, הן נדירות למדי. הרב כהנא, ממפלגת "כך" נפסל ע"י הוועדה וע"י בית המפשט העליון. אבל עזמי בשארה, שנפסל ע"י הוועדה הוכשר ע"י בג"ץ, מטעמים של חופש הביטוי, דמוקרטיה ליברלית רב ערוצית ובטענה המרכזית - שכדי לפסול מפלגה או מועמד, יש להביא ראויות ממשיות ומעשים ולא השערות.
השערות שהופכות למעשים
הבעיה נוצרת, כשאין הוכחות ממשיות עכשוויות על מעשים, אבל אפשר מתוך התנהגות, התבטאויות לנבא מה יהיה העתיד.
בג"ץ לא מוכן לעשות זאת וחבל
התוצאה - עזמי בשארה, שסומן כמסוכן לישראל, למדינה, לדמוקרטיה, הוכשר ע"י בג"ץ אבל מעשיו הביאו אותו כדי ריגול נגד המדינה ובריחה מתוכננת ומתואמת לחו"ל. לגבי זועבי יש חשש רציני שבג"ץ יחזיר אותה למרמרה 2.
דמוקרטיה מתגוננת - ולא מתאבדת
בדמוקרטיה מתגוננת, הזכות לבטחון המדינה ואזרחיה, צריך וחייב לגבור על כל שיקול אחר, לרבות חופש הביטוי, אי הסכמה למדיניות הממשלה, עד כדי סיכונה ועל שיקולי חשיבה ליברלית.
מספיק להיות דמוקרטיה מתקדמת ליברלית - כדאי להיות דמוקרטיה יהודית ציונית לוחמת אשר שמה בראש מטרותיה את ביטחון ישראל, תושביה ואזרחיה מכל המינים והדתות המאמינים במדינה ומגלים לה נאמנות וסובלנות ולא חתרנות וחבלנות.
המבקשים שוויון זכויות חייבים גם בחובות, זה אמור לגבי המיעוט הערבי, המיעוט החרדי. המגזרים הערביים והדתיים חייבים, לתרום חלקם למדינה, לכלכלתה, ביטחונה ושגשוגה, שירות אזרחי - במקום שירות צבאי, הוא פתרון טוב שעליהם לאמץ, אם ברצונם להיות אזרחים שווי זכויות.
מי שחותר נגד המדינה, ממשלתה, מנהיגיה וביטחונה - עולה למשטים אלימים, עומד בקשר עם אויבי ישראל, צריך לחשוב על ביטול אזרחות.

תאריך:  24/12/2012   |   עודכן:  24/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ח"כ זועבי - חוזרת למרמרה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
הנחשה הצפעונית זועה-בי ,אין
פלא יועץ  |  24/12/12 11:26
2
כל זמן שהעליון מורכב מ0מול קיצ
מוטי1  |  25/12/12 09:56
3
שתלך להתמרמר לה בעזה!!! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  26/12/12 13:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2013
יראון פסטינגר
האפשרות שאדם כמוך, איש אשכולות מבריק, רהוט, בעל יושרה, בעל אומץ לב אישי וציבורי ויכולת עמידה על עקרונות אידיאולוגים במשך עשרות שנים יגיע לכנסת, אכן הלהיבה רבים. מצער מאוד כי נרתעת ברגע האחרון, אף אם המסגרת לא הייתה אידיאלית, ובחרת להמשיך בעבודתך העיתונאית
דניאל גיגי
אהוד ברק פורש בקרוב מהפוליטיקה הישראלית, וזה הזמן להגיד שלום ולא להתראות לאדם שהוביל את ישראל למצב המדיני והכלכלי העגום שבוא היא נמצאת כיום. ברק היה מוכן למכור את הערכים שלו ושל המפלגה עבור מקום בממשלה. הסיכוי של מחנה השמאל לנצח בבחירות הוא קטן, אבל אפשר להתנחם בכך שאחד מאויבי השמאל הולך הביתה
צ'לו רוזנברג
כל "פרשת בנט" איננה אלא סערה בסחי הפוליטי בו אנו נמצאים. הזיכרון קצר, השנאה גדולה, הפוליטיקאים אינם בוחלים באמצעים, והכל כפי שהיה. תחיי הפוליטיקה ולעזאזל כל השאר
יצחק מאיר
רה"מ חזק הוא משאת נפש בעידן של דרכים סתומות, של ייאוש מן התקווה, של פחד מחוסר האונים של הבוחר. הגעגועים הם לכוח. למי שיש בידו לשאת את העם כשאת אב רחום את עוללו בידיו. הביטוי הוא מדויק. חזק. לא נבון. לא חכם. לא נועז. לא רב חזון. לא מרחיק ראות. לא מגדלור. חזק..."!
עידן יוסף
חמישה מבני משפחת נתניהו תמכו ערב ההינתקות בגילויי סירוב פקודה מצד חיילים    185 אישי ציבור חתמו, ובהם: פרופ' בן-ציון נתניהו, ד"ר עידו נתניהו, עו"ד דפנה נתניהו ופרופ' נתן נתניהו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il