X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המצלמה והמיקרופון הוכיחו את עצמם כנשק רב-עוצמה. לעיתים, עוצמתם עולה על עוצמת התותח המיושן. חנין זועבי מבינה זאת, ושנאתה הניעה אותה להתנדב ולשרת ביחידת העילית של ההסברה הפלשתינית. חבל שהשופטים לא קלטו הלכתי לארכיון...
▪  ▪  ▪
זועבי. מדברת בשפת פלספני העדר השמאלני [צילום: פלאש 90]

כשליברמן אמר שעם ערבים צריך לדבר ערבית, הוא התכוון להגיד שכדי להגיע להישג מדיני איתם (לא בטוח שיש סיכוי!) צריך לדבר בשפה שהם מבינים, שזה בתמצית: "רוצים שלום - אהלן וסהלן!; רוצים מכות - בואו בחוץ!".
כשחנין זועבי מדברת עם יהודים, היא מדברת בשפתם של פלספני העדר השמאלני: אני לוחמת נגד הכיבוש, נגד הדיכוי, נגד הפשיזם, בעד חופש הביטוי ובעד הדמוקרטיה. ועל האמון של השמאלנים במסרים שלה צריך לומר - "ולא בא כטעמו של הלוקש הזה אל חיכם".
אין בדיחה שקורעת את הפלשתינים יותר מהנאיביות של השמאלנים היהודים - אלה המגדירים עצמם "לוחמי חופש הביטוי". ערבים ושוויון - וזה כל אישה ערבייה תאשר - לא הולכים ביחד. ערבים וחופש ביטוי - זה כמו מים עם שמן. מנקודת מבט פלשתינית, המלשן יריב אופנהיימר הוא "משת"פ" שדמו מותר לו היה אחד משלהם. חנין זועבי לא תעז לדבר כך, עם ועל ערבים - מפני שברור לה שדיבור כזה עלול להקדים את מועד הלוויה שלה בכמה עשרות שנים.
העובדה שיצאה מנצחת מבית המשפט העליון, לא שינתה ולא דיללה את שנאתה למה שהפלשתינים מכנים "גזלני אדמתנו". ישראל הייתה ונשארה מדינה שנואה, גזענית, כובשת ופשיסטית, ואין בכוחו של הביטול הזה כדי לשנות במשהו את דעתה. החלום המדיני שלה אינו דומה לחלום המדיני של זהבה גלאון. השמאלנית חולמת על שלום, וזאת חולמת על מחיקת ישראל והשבת האדמה הגזולה.
ביטול פסילת זועבי נבע מפרשנות לקויה של המציאות. בלי תחושת קטונתי אני אומר לשופטים: המלחמות של היום מתנהלות בשתי זירות - הצבאית וההסברתית. המצלמה והמיקרופון הוכיחו את עצמם כנשק רב-עוצמה. לעיתים, עוצמתם עולה על עוצמת התותח המיושן. מי שאינו מבין זאת - לא יודע איפה הוא חי. זועבי מבינה זאת, ושנאתה הניעה אותה להתנדב ולשרת ביחידת העילית של ההסברה הפלשתינית.
ביטול פסילתה הזכיר לי את אותה טעות שעשו שופטי העליון כשביטלו את פסילת החשוד בבגידה ח"כ עזמי בשארה. לפני שבועיים - מי ששימש כיו"ר ועדת הבחירות המרכזית דאז, השופט מישאל חשין, הביע חרטה על הביטול. "אילו ידעתי במה הוא חשוד", אמר למעריב (19.12.12), "הייתי תומך בפסילתו".
למי ששכח, בדצמבר 2002 רוב חברי הוועדה, אחרי שחבריה קראו דוח מודיעין, פסלו את עזמי בשארה מלהתמודד על מקום בכנסת. בין חברי הוועדה היו המשפטנים: השופט חשין (יו"ר הוועדה) והיועץ המשפטי דאז, אליקים רובינשטיין. השופט חשין היה נגד הפסילה ורובינשטיין היה בעד. בשארה הגיש עתירה לבג"צ, ויצא מחייך.
כמה מילים על חופש ביטוי!
אלה התומכים בפסילתה של זועבי, כמו אלה השוללים אותה, יודעים - או שאמורים לדעת - אין דבר כזה "חופש ביטוי מוחלט" (!) באף מדינה דמוקרטית. ואחרי שהבנו את זה, מאליה מזדקפת המסקנה, שהוויכוח בין השוללים לתומכים מתמקד במיקום הדמיוני של גבולות חופש הביטוי.
מהמחלוקת בין רובינשטיין לחשין ניתן להסיק שקביעת מיקומו של הקו האדום היא תוצאה של השקפת עולם. השופט המגדיר את עצמו "נאור" ימקם את קו הגבול של חופש הביטוי, לא באותו מקום שעמיתו "השמרן" ימקמו.
חנין זועבי, כמו עוד כמה מנבחרי הציבור הערבי, ימשיכו להפיץ בעולם מסרים המציגים את ישראל כמדינה גזענית, כובשת, פשיסטית. המסרים האלה תכליתם - שלילת הלגיטימיות ממדינת היהודים, על כל המשתמע מכך. חבל ששופטי העליון "שותפים", גם אם לא התכוונו, למאמץ הזה...
לפניכם שני סרטונים:
הסרטון הראשון שודר ביוני 2001, אחרי כישלון השיחות בין ברק לערפאת בקמפ-דייוויד, ואחרי אירועי אוקטובר. עזמי בשארה נואם בטקס האזכרה לחאפז אסד, ובו קריאה לאחדות ערבית בהתנגדות פעילה נגד ישראל. אחריו תגובת חיים רמון: בשארה הצטרף לאויבי ישראל.
הסרטון השני שודר בדצמבר 2002, ובו דיווח על פסילת בשארה על-ידי ועדת הבחירות המרכזית. כאמור - בית המשפט ביטל את הפסילה. שופופו...

פורסם במקור: ארכיונרי
תאריך:  02/01/2013   |   עודכן:  02/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביטול פסילת חנין זועבי - מקומם!
תגובות  [ 20 ] מוצגות  [ 20 ]  כתוב תגובה 
1
דברי ההבל האלה מצפים לתגובתה
איפה פועה?  |  2/01/13 17:31
 
- תגובה
צנחן  |  2/01/13 18:51
 
- עם ישראל האמיתי לא היה מסכים
איריס כהן  |  2/01/13 19:21
 
- את חוזרת על עצמך. תרפי.  ל"ת
לאנטישמית תשובה  |  2/01/13 19:24
2
מדינה שיצאה מדעתה. חפשו תשובה ל"ת
בתנ"ך- ותמצאו !!!  |  2/01/13 17:59
3
מה מקומם?
קרנף  |  2/01/13 19:11
4
גזענות ובורות חרפה.
בבון זה קוף  |  2/01/13 19:26
 
- צודק, בכפוף לשתי הסתייגויות
לבבון   |  2/01/13 21:54
 
- תגובה
צנחן  |  3/01/13 05:57
 
- בבון זה אבא שלך
אריה מחשי  |  3/01/13 20:05
5
לנרי אבנרי
הדר ב.א.  |  3/01/13 02:34
6
ה0מול מחולק לשלושה טיפוסים:הנא
קורןנאוה טבריה  |  3/01/13 04:52
 
- לשלוש: רשעות, אכזריות, טירוף ל"ת
גם נאוה מתחלקת  |  3/01/13 09:01
7
נרי יקר,הבעייה שלנו זה לא עאזמ
קורןנאוה טבריה  |  3/01/13 05:07
8
אני העדות שאין חופש ביטוי בתשק
קורןנאוה טבריה  |  3/01/13 05:25
 
- לנאוה קורן
הדר ב.א.  |  3/01/13 12:18
9
אילמלא רבני ה0מול האנטישמי-0לק
קורןנאוה טבריה  |  3/01/13 05:36
10
הכרעת השופטים נבעה משיקולים
הסיבה והמסובב  |  3/01/13 07:24
11
הזיכוי נבע מכך שלא רצו להשאיר
את השופט הערבי  |  5/01/13 18:21
12
נרי דמוקראט רק כשזה מועיל לו!
פועה  |  7/01/13 12:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-ערבי
איציק וולף
ד"ר עיסאם אל-עריאן, מיועציו הבכירים של נשיא מצרים מוחמד מורסי וסגן יו"ר מפלגת החירות והצדק טוען כי בתוך עשור לא יישאר דבר ממדינת ישראל    "מי שירצה להישאר במדינה יוכל לעשות זאת כאזרח פלשתיני"
צבי גבאי
האישים הערביים הגדירו את סוגיית יהודי-ערב "המצאה". הם ראו בה פגיעה בייחודיות תביעתם לפליטות נצחית של הפליטים הערביים    על ישראל להמשיך להביא את סוגיית פליטותם של יהודי ערב להכרה בינלאומית
ד"ר רון בריימן
כאשר השופט אליקים רובינשטיין בוחן את המסרים של המפלגות השונות, מן הראוי שייתן את דעתו להיבט גזעני בולט של מערכת הבחירות, ואל יצטרף לטענה שמדובר בנושא מדיני שיוכרע במו"מ
יוסי ברנע
אם הייתה הנחת עבודה, שכבר בשנת 2000 שונתה, איך זה שהיועץ המשפטי של השב"כ הכריז חרם על פרקליטות המדינה ואף איים להתפטר בגלל ביקורתו על הבידוק הביטחוני של ערביי ישראל בנתב"ג?    האם עמי אילון כראש השב"כ לא אמר אמת?
ד"ר רון בריימן
מאמרי הראשון בעיתון "חדשות" ז"ל בדיוק כפי שפורסם אז, ככתבו וכלשונו    תוכנו תקף גם היום, כעבור עשרים שנה וכעבור כל דרך הייסורים שאדריכלי אוסלו כפו על תושבי ארץ ישראל, יהודים וערבים, בשם "השלום"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il