X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ההונאה הגדולה, זאת שהביאה הפוליטיקה הישנה והחבוטה, שאוהבים לשנוא, מתגמדת לאור הזחיחות של הזוכים החדשים בתוכנית הריאליטי, "מי רוצה להיות ראש ממשלה?"
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

הסיסמה העיקרית, שוויון בנטל, שבעטייה נתנו רבים את קולם לאנשי האלפיון, היא לא יותר מאשר תעלול בחירות שנועד להסתיר את הבעיות האמיתיות, את המקומות בהם באמת נלקח הכסף הגדול מהציבור, גם אצל אלו שתרמו לזוכים הצעירים והרעננים, וגם כאלה שזוכים לתספורת, כל אימת שהם חשים שהקומבינה לא הצליחה, והם עלולים להפסיד את התחתונים.
אז את מה מתאמצים להסתיר הנבחרים החדשים, שנובחים בקלילות סיסמאות נבובות:
  • השכר במגזר הציבורי: חברות שמתנהלות כאילו הן בבעלות פרטית, משפחתית, עם ועדי עובדים שחיים בעולם מקביל, ממש אווטאר, עם רמות שכר מרקיעות שחקים, גם כאשר הן מפסידות מיליוני שקלים בשנה, ללא כל קשר בין רמת ההכשרה, הניסיון, התפוקה הנמוכה - ואת החשבון אנחנו משלמים.
  • מס חברות: חברות ענק שמעסיקות מאות ואלפי עובדים ומשלמות מיסים כאחרון האביונים, כאשר לחלקן יש בנוסף עוד הטבות, שעליהן אנחנו, מעמד הביניים, משלמים.
  • בטיחות בדרכים: מאות מצלמות שלא מצילות חיים, לא מורידות את כמות ההרוגים או תאונות הדרכים, אבל עולות מיליוני שקלים, ובמקום לאכוף חוקים, משחקים במסכי LCD ובלייזרים, ובעצם הפכו את השוטרים לגובי מס הכנסה במדים; במקום להשקיע בחינוך לנהיגה נכונה, מאשימים את הצעירים, שמקבלים רישיון בלי שום הכשרה להיות נהגים.
  • שוויון בנטל: מאות רבות של "משתמטים" מסוג אחר, כאלה שאמנם רשומים כחיילים, אבל משרתים במקומות שאין בהם שום צורך, לא צבאי לפחות, או במשרדים שמוחזקים ככה סתם, ללא שום תרומה אמיתית, וגם אלה שבכלל לא מתגייסים כי הם יכולים, הם מקושרים והם יקבלו אישורים שהם סובלים מכמה כאבים. ה"משתמטים" הללו לא נכללים ברשימת האשמים, הם מחוץ לתמונה, עובדים ומתפרנסים להנאתם, חיים טוב במדינת תל אביב, ויוצאים להפגנות...למען שוויון בנטל, כמה מתאים. אותם "משתמטים" גם נעלמים ממגזר המילואים, הם עסוקים בהופעות, בסרטים, בתוכניות ריאליטי ובבילוי בברים נוצצים.
  • מערכת החינוך: גוף מנוון, שכל שביתה, שפגעה בתלמידים ובהורים, הובילה ללא יותר מאשר הסכמי שכר משופרים, ללא שום התייחסות למספר התלמידים בכיתה, איכות המורים, רמתם, ההתנהגות שלהם בכיתה או יכולתם לשמש דוגמה. ישנם מספר קטן של מורים משכמם ומעלה, יחידי סגולה, באמת מורים לחיים, שנבלעים במערכת מסואבת, שמנוהלת על-ידי מנהלים ארכאיים, מנופחי אגו, שמתייחסים לתלמידים כמטרד, מדברים עליהם ולא איתם. מערכת שלא מקדמת את החינוך, לא יכולה לנכס לעצמה את הזוכים בפרסי נובל למיניהם, תעשיית ההיי-טק המשגשגת, הישגים בענפי הספורט השונים ויוצרים ישראלים צעירים בתחומי רבים.
המועמדים הזחוחים החדשים, מציגים לנו בכל מו"מ איך הם ידאגו למעמד הביניים, אבל בפועל הם רוצים ליצור קהל חרדים חדש, חרדים חילוניים, כאלה שידאגו להם אותם יודעי דבר, שמעולם לא היו במעמדם, מין מועצת חכמים חילונית חדשה, שתדרוס את כל הקיים, כי הכל באשמת החרדים!
הכסף הרב שרוצים לקצץ, על חשבוננו, נמצא בהישג יד, אבל נראה שאותם מועמדים נוצצים לא באמת הגיעו לשנות, והפוליטיקה ההיא, הישנה, זאת אותה הגברת בשינוי אדרת.
אם קיימת באמת תקווה, שתהיה פה שכונה חדשה, היא טמונה עמוק מאחורי עוד סיסמה.

תאריך:  05/03/2013   |   עודכן:  05/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ההונאה הגדולה
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
עוד כמה ימים נדע...
ירון זכאי 1  |  5/03/13 22:14
2
תודה ליואב יצחק על האתר הזה
סטודנט בעברית  |  6/03/13 07:56
3
לא הבנתי מה אתה מאשים חדשים ?
נירון קיסר   |  6/03/13 21:16
 
- אין פה האשמה אלה תוכחה בעקבות
כותב המאמר   |  7/03/13 20:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 33
הרב ישראל רוזן
מאשימים את 'הבית היהודי' ו'יש עתיד' ברדיפת עולם התורה, ואפילו ברצון ל'הכחידו'. ראש החץ לחיצי-האשמה זו היא שס הפוליטית, המגנה את 'הבית היהודי' כ'בית גויים', ובמקביל מקוננת על 'החרמתה' הפוליטית, כתגובה
יצחק מאיר
כותרת משנה או תקציר: הפוך על הפוך, במפגן של הגינות מופלגת, לא מדברים ביש עתיד על מה שמבייש את העתיד ולא בבית היהודי על מה שמבייש את הבית היהודי. שותקים אפוא. הפוליטיקה החדשה עושה. לא מדברת. ומה שהיא לא עושה, נעשה מעצמו
שמעון זיו
בעיני המתבונן יש כאן ברית הבנויה על אינטרסים חלקם אישיים וחלקם מפלגתיים. יאיר לפיד נוקם את נקמת אביו המנוח ונפתלי בנט ראה הזדמנות בלתי חוזרת להחזיר עטרה ליושנה על-ידי הרחקת החרדים מעמדות המפתח
עומר דוסטרי
אם ימשיכו בנט-לפיד לייצג את האופנה החדשה שהשיקו בבחירות האחרונות, מדינת ישראל תשאב מהר מאוד למערבולת מסוכנת - הן מבחינה פוליטית, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה חברתית
דן אלון
כתב האישום נגד אולמרט יכול היה להיות כתב אישום נגד (כמעט) כל אישיות בכירה אחרת במערכת הפוליטית שלנו. כמאמר הנביא: שָׂרַיִךְ סוֹרְרִים, וְחַבְרֵי גַּנָּבִים--כֻּלּוֹ אֹהֵב שֹׁחַד, וְרֹדֵף שַׁלְמֹנִים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il