X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ההרגשה היא כאילו נשכחו הרדיפות אחרי יהודים רק בשל היותם יהודים שומרי מצוות ההולכים על-פי חוקי התורה, והאינקויזיציה וגזירות השמד שוב מרימים ראש
▪  ▪  ▪
יאיר לפיד. שיקר לנו לפני הבחירות [צילום: פלאש 90]

את מה שלא הצליח טומי לעשות, עושה זאת וביתר שאת בנו יאיר. מגיל קטן יונק שר האוצר שהודה "שאינו מבין כלום בכלכלה" את השנאה לחרדים והופך הלכה למעשה את האימרה דרוס כל דוס. הרי הוא גדל על מורשת השנאה הזאת בבית אבא. ההרגשה האובייקטיבית שלי היא כאילו שאנחנו לא חיים כאן במדינה יהודית, ההרגשה היא כאילו נשכחו הרדיפות אחרי יהודים רק בשל היותם יהודים שומרי מצוות ההולכים על-פי חוקי התורה, והאינקויזיציה וגזירות השמד שוב מרימים ראש.
אני לא מבין מה פשר האיומים כנגד לומדי התורה ובני הישיבות, שוכחים שמדובר באזרחים מן השורה,וכשמדברים על שיוויון הוא אמור לחול על כולם בלי יוצא מן הכלל, מיעוטים, שמאלנים מטעמי מצפון, ורק אחר-כך שיבואו לחרדים.
עם ישראל והיהדות קיימים בזכות לימוד התורה,ואם המגמה של השנאה הבוערת הזאת תימשך זה יהיה חלילה סופה של מדינת ישראל. התורה היא אשר שמרה עלינו אלפי שנים עוד בטרם היותה של מדינת ישראל למדינה, והיא תמשיך לשמור עלינו גם כשייעלמו מהשטח הפוליטי שונאי היהדות בדמותם של לפיד, פרי, גלאון ודומיהם.
מי זוכר את יוסי ביילין, יוסי שריד, שולמית אלוני, פריצקי, ופורז היום? אף אחד כמעט. גם הם ניסו להרוס את עולם לומדי התורה ולהחיל גזירות שמד שונות ומשונות כשהם מטפטפים את ארס השנאה כלפי היהדות ולומדי התורה בכל כלי תשקורת מזדמן, ולא עלה בידיהם לממש את מזימתם השפלה. גם הפעם לא יעלה בידיו של נושא לפיד השנאה הבוערת ללכת נגד התורה והציווי האלוקי שלימוד תורה הוא מעל הכל, גם מעל הצבא והמדינה.
לצערי אנחנו בפתחה של מלחמת אחים עקובה מדם ונבואות התורה מתגשמות אל מול עינינו .בתלמוד בבלי מסכת סוטא מובא(דף מ”ט עמוד ב'): "בעקבות משיחא חוצפה יסגא,היוקר יאמיר,הגפן תתן פריה והיין ביוקר,והמלכות תיהפך למינות,ואין תוכחה,בית ועד יהיה לזנות,והגליל ייחרב והגבלן ישום,ואנשי הגבול יסובבו מעיר לעיר ולא ייחוננו.וחכמת סופרים תסרח,ויראי חטא ימאסו,והאמת תהיה נעדרת,נערים פני זקנים ילבינו, זקנים יעמדו מפני קטנים, בן מנבל אב, בת קמה באמא, כלה בחמותה, אויבי איש אנשי ביתו, פני הדור כפני הכלב, הבן אינו מתבייש מאביו, ועל מי יש לנו להשען על אבינו שבשמים". ואל תבקשו תרגום תתאמצו קצת ותמצאו לבד. זאת הפנורמה של החינוך החילוני הקלוקל שלפיד מקדש. לעומת זאת אני מזמין כל אחד ואחת מכם ללכת לשכונות דתיות ולתלמודי תורה לראות את העולם התורני איזה נחת, ואיזה חינוך פשוט להתמוגג, בלי להיות מושפעים מגורמי חוץ מסיתים,אתם תראו שהתמונה שונה בתכלית ממה שהאכילו אתכם משך שנות דור.
לפיד פתח כאן במלחמה כנגד עולם התורה ואין שום קשר לנשיאה בנטל,מדובר ברדיפה על-רקע מגזרי נגוע בגזענות של ממש,הוא הפך ביחד עם התקשורת את הדתיים לאויביי המדינה. אם אתם מחפשים איפה הכסף אתם מוזמנים לבדוק את תקציב בית הנשיא והממשלה,הטייקונים שלא משלמים מיסים,הרווחים הכלואים, עובדי הנמלים והרכבת, חברת חשמל,תקציב הנסיעות והגלידה של משפחת נתניהו, מכוניות השרד והטיסות לחו"ל וכמובן התסרוקות של שרהל'ה והכל על חשבוננו. לפיד שיקר לנו לפני הבחירות כשאמר שלא ייתן את ידו לעליית מחירים ופגיעה באזרחים,נתניהו סליחה,הוד רוממותו ביבי קינג שיקר כשאמר לפני הבחירות שלא יעלה מיסים, כשהוא יודע שיש בור בגודל 40 מיליארד שקלים.
ואני תוהה איך זה שעד עתה לא נפתחה וועדת חקירה נגד שטייניץ ונתניהו ששידרו כל הזמן שכלכלת ישראל במצב טוב. תלמידי הישיבות לא צריכים להתגייס, וכל המהלך הזה פשוט לא יעבוד מה יעשה לפיד והוד מלכותו ביבי הראשון יכלאו את כל החרדים, ישימו אותם במחנות מעצר,ואולי יכניסו אותם לתאי גזים ויפתרו את הבעיה באופן סופי?

סטודנט ב life univercity
תאריך:  03/06/2013   |   עודכן:  03/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דרוס כל דוס
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
יישר כח מר עמוס תודה לקב"ה שי
נוות בית  |  3/06/13 09:46
2
מאמר מצויין ונכון.
משה המכבי  |  3/06/13 21:02
3
אתה נבל התומך בזוהמת הפה החרדי
החרדים טפילים  |  5/06/13 14:41
 
- לגרש זבלים מסוגך מהמדינה היהוד
לגרש זבלים מהמדינ  |  6/07/13 13:37
4
קרא פה להלן את מנחם רהט ותחכים
יהודה דרורי  |  5/06/13 16:51
 
- החרדים צריכים לעשות חשבון נפש
עמוס שנער  |  15/07/13 17:51
5
לפיד בסה"כ רוצה לקרב את המשיח
עמוס שנער  |  15/07/13 16:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות גיוס חרדים
יחיאל אמיתי
הציבור החרדי הקיצוני ייצאו למלחמת חורמה ויעשו זאת על-ידי הכרזה על מלחמת קודש בנושא הגיוס לצה"ל והם אף יודיעו קבל עם ועדה כי הם מוכנים למות על קידוש השם ובלבד שלא להתגייס לצה"ל
הרב אליהו קאופמן
לפיד אנחנו, יהודים החרדים לדבר ה', אנחנו לא החברים שלך מ"יש עתיד", שאותם אילפת והשתקת. אילו יכולת לכפות עלינו את "כל הקופה" היית עושה זאת אבל כשגילית שהציבור החל למאוס בשנאה שלך לדת ישראל וקם "בוגי" יעלון כנגדך, פתאום אנחנו "האחים" שלך
מרק בריל
מן הראוי היה לפתוח דיון מקיף בשאלה, הכיצד זה 40% מהמתגייסים משתחררים משירות ולא רק אותם 10% חרדים
אבנר אביב
במתמטיקה, אי-שוויון הוא פסוק לוגי, בפוליטיקה החדשה/ישנה, ישנם פוסקים, ובין פסוק לפסיקה אין אפילו פסיק של תקווה
איתמר לוין
יו"ר הכנסת קורא לפעול בהידברות: "מי שחושב שאפשר לכפות שינוי עמוק כזה - טועה ומטעה"    על המצב ביו"ש: זריקת אבנים זה טרור, וכל מי שזורק אבנים מתכוון להרוג; זה לא שונה אם הוא מחזיק נשק אוטומטי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il