X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לקראת הבחירות לרשויות המקומיות, הממשמשות ובאות, עובדים בחלונות הגבוהים על האזרח בעיניים על-ידי עבודות יזומות: חוסמים בשרירות רחובות, מקרצפים כבישים תקינים, מקימים כיכרות מיותרות - והכל רק לצורך הרושם על האזרח הקטן הדפוק כדי לקנות את קולו ביום הבוחר
▪  ▪  ▪
עוד כיכר ועוד כיכר [צילום: עמוס בן-גרשום/לע"מ]
"למען האזרח"
קבלנים, שאמורים לעבוד בשירותן של הרשויות המקומיות, הם אלה שמכתיבים להן מה שיש לעשות במקום היפוכו של דבר. בדרך כלל הם מצליחים לשכנע אותן בצורך של, מה שהם מכנים, "שיפור איכות הסביבה למען האזרח"

רחובות חסומים, כבישים מקורצפים, כיכרות חדשות על ימין ועל שמאל - כך נראית מדינת ישראל בימים אלה של ערב-בחירות לרשויות המקומיות. פתאום, עכשיו, פתאום היום, נזכרים שם למעלה שסוף-סוף צריך לעשות משהו למען האזרח הקטן כדי לזכות בקולו ביום הבוחר.
למען הגילוי הנאות ראוי להודות שבמרוצת השנה מצפצפים בעיריות על האזרח הקטן בגדול. הוא הרי רק בורג קטן ואפסי מול מכונה משומנת היטב, שחולבת אותו בארנונה גבוהה על דיור ובמס גרנדיוזי על מים.
לעומת זאת מתגלמת כעת שעתו היפה כביכול, של האזרח הקטן. כל אחד מאינספור המועמדים לראשות העירייה ניצב למולו כשהוא נוטף כולו נופת-צופים, מבטיח לו הרים וגבעות, ופונה אליו בדחילו ורחימו שרק יואיל להצביע עבורו, כי בסופו של דבר זה רק ישתלם לו. בקיצור: חנופה מגעילה ומעוררת בחילה כלפי מי שבכל השנה נחשב לבורג אפסי ועכשיו הוא הופך למלך לרגע, עם כל הזכויות השמורות לו בתור שכזה; רק שבתום יום-פקודה ישוב, כמובן, הכל לסורו, וחזקה על האזרח, שהובטח לו הכל - שיישאר קירח מכאן ומשם.
עבודה בעיניים
אלא שגם במצב הנתון, זו בסך-הכל עבודה בעיניים. מרבית העבודות המתבצעות בשנה האחרונה בערים השונות אינן אלא עבודות יזומות של הרשויות המקומיות, שעושות יד אחת עם הקבלנים, על גבו של הציבור הרחב.
וכך מתנהל לו שיתוף הפעולה הפסול ללא שום בושה, כשהתוצאה אינה מאחרת לבוא. קבלנים, שאמורים לעבוד בשירותן של הרשויות המקומיות, הם אלה שמכתיבים להן מה שיש לעשות במקום היפוכו של דבר. בדרך כלל הם מצליחים לשכנע אותן בצורך של, מה שהם מכנים, "שיפור איכות הסביבה למען האזרח". או אז הם אינם בוחלים בקרצוף כבישים תקינים בטענות שקריות, כאילו הכבישים משובשים באמת.
בשורה התחתונה העיריות מתפתות והקבלנים חוגגים. את משך הביצוע הם מותחים מעבר לזמן הנדרש, ובדרך זו הם מצליחים לסחוט מן הרשויות עבודה ושכר כאחד כמעט ללא גבול. באותה דרך עולה בידם לשכנע את העיריות בצורך של חסימת רחובות, כדי שעבודתם תתבצע בשקט, ללא הפרעה, הרחק מעין רואה ואוזן שומעת של "דיירים מטרידים". חדשות לבקרים הם מקימים כיכרות, גם כשאין כל צורך בהן, באמתלה שהן משרתות את בטיחות הנהגים החולפים מסביבן.
הגיעה העת שמבקר המדינה, כמו כל גוף מפקח מוסמך, ישימו כבר סוף לפארסה הזאת, שאין לה מקום במדינה מתוקנת.

תאריך:  09/08/2013   |   עודכן:  09/08/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מדינה שהפכה לתעלת-בלאומילך
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
תשובה אולטימטיבית לבעיה:
שולי  |  10/08/13 15:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות - רשויות מקומיות
איציק וולף
דובי כהן מאילת הציג את מועמדותו לראשות העירייה    בביתו בוצעו חריגות בנייה לא חוקיות הכוללות בריכה, תוספות בנייה ופרגולות    אשתו הגישה בשנה החולפת בקשה לאישור בדיעבד של החריגות    בשל הבחירות הועבר העניין להכרעת היועץ המשפטי לממשלה
איתמר לוין
ביהמ"ש העליון אימץ את עמדת הרשות השנייה    קובע: בהעדר הוראה מפורשת בחוק המאפשרת לשדר תעמולת בחירות ברדיו ובטלוויזיה - אין אפשרות להתיר אותה
רו"ח רובי אלמוג
יש לתעד כל תשלום בשיק ובחשבונית וכל תרומה בקבלה, בהעתק שיק ובהפקדה בנקאית. מומלץ להימנע מקבלת תרומות ומביצוע תשלומים במזומן וחלה חובה לפתוח תיקי ניכויים במס הכנסה
אלעזר לוין
רשות מקרקעי ישראל נגד ראשי עיריות הרצליה, רמת השרון והוד השרון, המתנגדים לבניית 23,000 דירות    "בעבר תמכו בבנייה, ועכשיו, בגלל הבחירות, הם מתנגדים"    "הצהרה אומללה שתביא לבכייה לדורות ותמנע טיהור הקרקע והמים"
אלעזר לוין
מכנסים מסיבת עיתונאים בהולה כדי למחות על התוכנית לבנות שכונות מגורים על מגרשי תעש המתפנים    דורשים להפוך את המתחם לפארק    ראשי העיריות יודעים על התוכנית כבר זמן רב, אך מודיעים על התנגדותם חודשיים לפני הבחירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il