X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מחפשים אשמים [צילום: עולמם של חרדים]
חינוך להונאה [צילום: עולמם של חרדים]
הונאה לא הפחידה אף פעם את החרדי. ההפך: מצאו היתרים מדוע מותר להונות את הממשלה וגופים ציבוריים, ואף פעם לא עשו מזה עניין. אני אפילו זוכר מי המציא את שיטת "הצבעת המתים" וכיצד היא פעלה
▪  ▪  ▪
הבדל אחד
אם נעבור על סעיף סעיף בתחום הזה נמצא משהו מדהים, איך שאין פינה ברחוב החרדי שאינם מסלפים, משקרים, גונבים ועושים מעשים הכי קשים וחמורים בשביל להוציא כסף. לכן, צבוע הוא מי שבא עכשיו בטענות על זיופים של זה או אחר. כך לימדו אותנו, החרדים, ומה שעשו בבית שמש עשו בכל מערכת בחירות. ההבדל הוא אחד: בפעמים קודמות חששו ממסירה ולא היו מי שיעשו זאת, ואילו הפעם נמצא מי שפנה למשטרה

מזייף גם בחייו
ברור שאם הכל היה מתנהל למישרין הייתי מעדיף נציג חרדי, אם כי גם זה לא הכי טוב, מאחד ששלטון חרדי הוא רודני, במשך השנים התושבים סובלים, אבל זה עניין בפני עצמו. מה שמעסיק אותי כרגע הוא איך עוצרים את הזיופים האלו. איך מחדירים בראש החרדי, כי זיופים ויושר לא הולכים יחד, ומי שמזייף בקלפי מזייף גם בחייו ובהרבה תחומים

שש על בית שמש
איתמר לוין
מבט נוסף על פסילת תוצאות הבחירות בבית שמש: ההססנות של יהודה וינשטיין, העדר הטיפול בזיופי בחירות אחרים, ש"ס ודרעי שוב מעורבים בפלילים, חרדים שמחללים שם שמים, מבט רחב יותר על האלימות בחברה החרדית ומדוע מנהיגי הציבור החרדי שותקים
לרשימה המלאה

אוהבים להאשים את זה או אחר על מי שגרם למצב בבית שמש, אז בואו נאמר בפרצוף לכל אלו שמדברים גבוהה: האשמים הם כל החרדים מקצה לקצה בשל החינוך להונאה. ככה אנו חיים עשרות שנים ואין פוצה פה ומצפצף.
עד לפני 30 שנה הייתי מעורב אישית במערכות הבחירות במסגרת אגודת ישראל בירושלים. מאז הייתי ילד עבדתי בעבודה הזו, ועד ליום האחרון שלי בארץ ישראל ניצבתי בכל מערכת בחירות, עשיתי כל מה שיכולתי לסייע להם להצליח.
חסיד גור ממשרד הפנים
עשר שנים לפחות הייתי במרכז העניינים והשתתפתי בישיבת המוחות של ראשי אגודת ישראל שחיפשו כל דרך איך להביא עוד קולות לקלפי. זכורות לי ההתבדחויות על חשבון זה או אחר שבעבר הצליח ועשה, ובין היתר לא אשכח את מי שהמציא את הבאת המתים לקלפיות.
היה זה אחד מאנשי גור שגם עבד במשרד הפנים. הוא היה בודק מי מת בחדשים האחרונים ואיזו תעודת זיהוי עוד אפשר להשיג מידי המשפחה, וככה הבטיחו עוד קולות. כשלא יכלו למצוא, זייפו תעודת זיהוי ושלחו מישהו להצביע.
צר וכואב לומר זאת, אבל המציאות היא שאין ולא הייתה מערכת בחירות שהחרדים לא עשו כל סוגי פוילע-שטיק להביא עוד קולות לקלפי, למרות שידעו שמדובר בזיוף ובדבר לא חוקי.
הפעם מישהו פנה למשטרה
זה לא רק בבחירות. קחו את פרשת ישיבת המתמידים, שם מצאו מאות תעודות זהות מזויפות. האם זה הזיז למישהו? האם נידו את מי שעשו זאת? האם יצאו בקול רעש גדול נגד מי שנתנו יד למעשה הזה, או שמא העדיפו למלא את הפה במים?
אם נחזור אחורה עשרות שנים נמצא, כי הונאה לא הפחידה אף פעם את החרדי. ההפך: מצאו היתרים מדוע מותר להונות את הממשלה וגופים ציבוריים, ואף פעם לא עשו מזה עניין. גם מי שנעצרו, נשפטו והודו במה שעשו, לא מצאו את עצמם נאלצים להתבייש בפני מישהו. ההפך: הם המשיכו להסתובב בחברה החרדית כפי שהיה ולעיתים אף בכבוד גדול, מפני שהצליחו להונות בגדול.
אם נעבור על סעיף סעיף בתחום הזה נמצא משהו מדהים, איך שאין פינה ברחוב החרדי שאינם מסלפים, משקרים, גונבים ועושים מעשים הכי קשים וחמורים בשביל להוציא כסף. לכן, צבוע הוא מי שבא עכשיו בטענות על זיופים של זה או אחר. כך לימדו אותנו, החרדים, ומה שעשו בבית שמש עשו בכל מערכת בחירות. ההבדל הוא אחד: בפעמים קודמות חששו ממסירה ולא היו מי שיעשו זאת, ואילו הפעם נמצא מי שפנה למשטרה.
לכל אלו שבאים עכשיו בטענות - שיבואו לעצמם בלבד על ששתקו. כותב שורות אלו יכול להציג שלשים שנות עבודה בתחום הזה. צעקתי וצווחתי נגד ההונאה. עשרות גליונות עם מאות דפים כתבתי בנושא הזה והזהרתי מפני המצב הזה, אבל הדברים נפלו על אוזניים ערלות, מפני שעסקו בכסף, וכל מי שנהנה מן הכסף הזה העדיף את הכסף הלא-כשר על פני היושר שהוא לא עוד הסמל החרדי.
ללמוד בדרך הקשה
לי אישית כלל לא איכפת מי ינצח בבחירות החוזרות בבית שמש, מפני מה שיקרה - יהיה טוב ולא טוב. אם ינצח משה אבוטבול, זה יהיה טוב לחרדים אבל רע מאוד לחינוך והעתיד החרדי. יוכח שגם ולמרות שמזייפים וגורמים לחילול השם ממשיכים לנצח ולהצליח, וזה יגרום לחורבן והרס. מאידך אם אלי כהן ינצח, זה יהיה פחות טוב לחרדים, אבל אולי יחנך את מי שצריך כי עדיף כמה קולות פחות ולחיות ביושר מאשר זיופים והונאה.
השאלה היא מה עדיף על מה: הניצחון החרדי בבחירות או החינוך. לדעתי החינוך, מפני שאם לא נחנך את עצמנו - נתדרדר; זה טבע העולם. אם היינו לומדים ממה שקורה ולא בדרך הקשה, לא היה מפריע לי שאבוטבול ינצח. אבל המציאות היא שאם הוא מנצח, השחיתות תלך ותגבר, והשאלה היא האם אני יכול לתת יד למצב הזה.
ברור שאם הכל היה מתנהל למישרין הייתי מעדיף נציג חרדי, אם כי גם זה לא הכי טוב, מאחד ששלטון חרדי הוא רודני, במשך השנים התושבים סובלים, אבל זה עניין בפני עצמו. מה שמעסיק אותי כרגע הוא איך עוצרים את הזיופים האלו. איך מחדירים בראש החרדי, כי זיופים ויושר לא הולכים יחד, ומי שמזייף בקלפי מזייף גם בחייו ובהרבה תחומים; לא אכנס כאן לפרטים, והמבין יבין.
הגיע הזמן שנאמין במה שאנו מאמינים, ונחיה עם האמת ולא עם השקר. אין זיוף לחצאין ורק בתחומים מסוימים. איש שמסוגל לזייף ולהונות, לא נאמן בתחום כלשהו, וכאן הבעיה של רוב החרדים בימינו. וחבל.

תאריך:  28/12/2013   |   עודכן:  28/12/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
החרדים מרמים בכל התחומים
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
למה רק לאחרים מותר?בגלל שהם יה
קורןנאוה טבריה  |  29/12/13 06:08
2
גם בקיבוצים וגם הערבים מגייסים
קורןנאוה טבריה  |  29/12/13 06:27
3
גם אתה שאולזון?בושה שאתה
שינשין  |  29/12/13 09:45
4
תרבות השקר בחברת פשע-מאורגן ל"ת
השורה התחתונה  |  29/12/13 13:33
5
תמיד הם בוכים שדופקים אותם
קורצ'אק  |  24/01/14 13:59
6
רק מרמים?
גור אריה  |  11/02/14 19:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות - רשויות מקומיות
עופר וולפסון, עידן יוסף
המחוזי פסל את הבחירות בבית שמש והחרדים זועמים    ח"כ מקלב: "בית המשפט הינו שפוט של דעת הקהל והתקשורת המוסתת"    אלי ישי: "אפעל גם הפעם למען אבוטבול"
איתמר לוין
ההחלטה לפסול את תוצאות הבחירות בבית שמש היא בעלת חשיבות החורגת בהרבה מהאירוע עצמו. היא מלמדת שהזיופים לא התחילו באוקטובר השנה, והיא מהווה סטירת לחי עזה למיעוט בקרב החרדים הפועל בדרכים פליליות נגד המדינה
עופר וולפסון, איתמר לוין
פסל את נצחונו של המועמד החרדי משה אבוטבול בבחירות לראשות העיר והורה לערוך בחירות חוזרות גם למועצה    קובע: תעשיית זיופים בקנה מידה נרחב פעלה למען אבוטבול וסיעתו
עידן יוסף
בגלבוע נבחר דני עטר, בעמק חפר נבחר ראש המועצה המכהן, רני אידן, בגלבוע - דני עטר, בדרום השרון מוטי דֶלָג'וֹ, ובמטה אשר יורם ישראלי
איתמר לוין
עלי סאלם נבחר לראש העיר בהפרש של 22 קולות על פני ראמז ג'ראיסי - אך בית המשפט הורה לספור 49 קולות שנפסלו ביום הבחירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il