X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
צה"ל יצא מעזה לפני 9 שנים. שם שולט החמאס-ארגון טרור אכזרי שמאמלל את חיי התושבים שלו עצמו, יורה על אזרחינו ללא הגבלה גם בעיתות שגרה. שולטים שם האומללות והמחסור
▪  ▪  ▪
מעבר ארז [צילום: AP]

הסכם שלום עם אבו מאזן יביא לנסיגת צה"ל מיהודה ושומרון. ממש כמו לאחר הנסיגה מעזה יעלה שם מייד החמאס ויהפוך את השטחים למרכז טרור ירושלים, ת"א, השרון עמק יזרעאל ועוד יופצצו מדי יום ברקטות. צה"ל ייאלץ לכבוש ולנקות את השטחים מנשק במחיר דמים נורא.
זמן קצר מאוד לאחר נסיגת צה"ל מעזה, השתלט החמאס על עזה שהייתה עד אז בשליטת הרשות הפלשתינית. עזה הפכה למרכז טרור שמשבש את חיי תושבי הדרום וישראל כולה. הימים האחרונים הוכיחו שבמתקפה מוגבלת של חיל האויר לא ניתן להרתיע את החמאס. אם לא נצליח ליצור הרתעה בת-קיימא בקרב החמאס ישראל עלולה במוקדם או במאוחר להיאלץ לכבוש מחדש את עזה ולנקות אותה מהנשק הרב וזאת במחיר דמים נורא.
הסכם אוסלו היה הונאת דמים של ערפאת. הוא רימה את ישראל, והגשים את תוכנית השלבים לקיחת עוד ועוד שטחים מישראל בדרכים צבאיות או בדרכי עורמה מדיניות. כשברק בחוכמתו דרש ממנו לחתום על סוף הסכסוך התגלה השקר. מרגע שצה"ל יצא משטחים פלשתינים והובאו לשם עשרות אלפי מחבלים חמושים במסגרת ההסכם האומלל והמופקר הזה, לא הפסיק הטרור הנורא ברחובות ישראל. כאלף אנשים שילמו בחייהם על הבאת ארגוני הטרור לשטחים.
הסכם אוסלו שב והוכיח שברגע שצה"ל יוצא משטחים משתוללת שם ההפקרות. הסכמי שלום מגבירים את הקיצוניות הפלשתינית והפיגועים.
כעת צה"ל שולט ביטחונית ביהודה ושומרון. שם יש משטר מתון, דמוקרטי, שקט ביטחוני ושגשוג כלכלי.
צה"ל יצא מעזה לפני 9 שנים. שם שולט החמאס-ארגון טרור אכזרי שמאמלל את חיי התושבים שלו עצמו, יורה על אזרחינו ללא הגבלה גם בעיתות שגרה. שולטים שם האומללות והמחסור.
עלינו ללמוד מהכישלון הטוטאלי של ההינתקות מעזה. אם נצא מיהודה ושומרון, ישתלט שם מייד החמאס ממש כמו בעזה. יפלו רקטות מדי יום על עוטף יהודה ושומרון - ירושלים, ת"א, השרון, עמק יזרעאל ועוד. מטוס אחד לא ימריא מנתב"ג. ישראל לא תוכל להתקיים כך שכמדינה ריבונית. צה"ל ייאלץ לכבוש מחדש את השטחים במחיר דמים נורא ולנקותם מנשק ומרקטות.
עם החמאס אין אופק מדיני. במהותו הוא שולל את קיום ישראל כאן בכל גבול שהוא. החמאס דוגל בשיטות צבאיות אכזריות במאבק על שחרור פלשתין. אבו מאזן אינו איש אלים אך לדעתי גם לא יחתום לעולם על סוף הסכסוך. אולמרט הציע לו מדינה בגבולות 67 ונענה בהתעלמות מוחלטת. אבו מאזן או כל מנהיג פלשתיני אחר מעולם לא הציע תוכנית נגדית כלשהי שתביא לקץ הסכסוך!
גם אם תיאורטית, לצורך הדיון, ניתן להגיע עם אבו מאזן להסכם הרי שהחמאס כלל אינו כפוף לו כפי שראינו בימים האחרונים. הסכם איתו יביא לנסיגת צה"ל מהשטחים ועליית החמאס באופן מיידי ממש כמו בעזה.
שמעתי בימים האחרונים טיעונים מגוחכים שישראל שולטת בעזה כלכלית. אין טיעונים מטופשים מאלה! מדינות ערב ובראשן מצרים לא רוצות כל קשר שהוא עם עזה והן יודעות היטב מדוע. מצרים סגרה את הגבול עם עזה. ישראל הרי לא שולטת על החלטות מצרים.
זכותה של ישראל לסגור את גבול הטרור הזה ולא להכניס פלשתינים לישראל. לאחר שמדינות ערב התעלמו מעזה, נאלצה ישראל בעל כורחה לספק את תנאי ישות הטרור: חשמל, מים, דלק, אינטרנט, מזון ועוד. ישראל עושה את זה משיקולים הומניים. החמאס אינו משלם על כך גם בעיתות שגרה.ישראל מונעת הכנסת נשק לרצועה אך לא סחורות. משטר הטרור של החמאס מעדיף להשקיע בבניית רקטות מבפיתוח הרצועה. הם אחראיים על גורלם. איננו מונעים מהם לעשות יזמות כלכלית ולהצליח. אין שום סיבה שהיא שהם יתקפו את ישראל, שהיא המדינה היחידה בעולם שבכל זאת מסייעת להם ומספקת את צורכיהם.
הפלשתינים בניגוד למדינות ערב לא נלחמים איתנו על שטחים או גבולות אלא על עצם קיומנו כאן. כל שטח שניתן להם יהפוך לבסיס טרור נורא. צה"ל ייאלץ לחזור ולכבוש כל שטח שניתן להם וזאת כדי שנוכל לקיים כאן חיים נורמליים.

תאריך:  17/07/2014   |   עודכן:  17/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אין אופק מדיני עם הפלשתינים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
הגיוני פשוט הבנת אמת יסודית
יליד הארץ ותיק מא  |  17/07/14 11:22
2
הפשוט זה המורכב החדש
באום  |  18/07/14 14:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
אהרון שחר
לפנינו תמהיל הסברתי המורכב מארבעה מישורים וחצי המבוססים כולם על יסוד נדיר, חריג, לא מוכר באזורנו. אומנם מכוער מאוד, אך עוצמתי בקנה מידה טוטאלי
אליקים העצני
מתבקש "מודוס וויוונדי" - מציאת דרך קיום משותפת בין היהודים והערבים החחים בישראל. לא איך מנהלים רומן, אלא איך - פשוט, חיים. התשובה מקופלת במשל "הווילה בג'ונגל" של אהוד ברק
ד"ר אסתר שניאורסון גרי
ההתאפקות שהתקשורת והשמאל כל כך רוצים לכפות על מדינת ישראל היא מסיבה אחת. הם מעדיפים שהחמאס יכניע אותנו ולא שישראל תכניע אותו! הם בהחלט רוצים לשמר את הכח הערבי כדי שהמדינה היהודית תתפרק ותהיה זו מדינת כל אזרחיה
רון בריימן
המאמר הבא, שפורסם על-ידי בהארץ ב-4 באוקטובר 2009, מובא כאן במלואו, ככתבו וכלשונו, כפי שהופיע לפני פחות מ-5 שנים, כאשר הארץ עדיין התיימר להיות "העיתון לאנשים חושבים". היום מן הסתם לא היה ניתן לפרסם עובדות פשוטות אלה בהארץ. ביטאון השמאל הקיצוני המשיך להידרדר שמאלה ולהקצין בשנים האחרונות
עמוס גלבוע
הסופר א.ב.יהושע מתלונן על כך שאנו מכנים את החמאס "מדינת טרור" ולא "מדינת אויב", ורואה בכך סיבה לתסכולו ואכזריותו. הוא קובע שאחרי שנסגנו מעזה, ופינינו הישובים, העברנו השלטון לחמאס . האם הוא מגלה כאן בורות מדהימה ואינו יודע שהחמאס עלה לשלטון כשנתיים אחר הפינוי תוך מרחץ דמים, או שבכוונה הוא מסלף את ההיסטוריה כדי להמציא תזה מצדיקת חמאס ומאשימת ישראל?
רשימות נוספות
יירוטים מעל תל אביב; תקיפה בעזה  /  איציק וולף
"על ישראל והפלשתינים להסתכן למען שלום"  /  איציק וולף
מטח כבד; יירוטים באשקלון ואשדוד  /  איציק וולף, עידן יוסף
דע את עזה - עובדות בסיסיות  /  שי גרינברג
תודה לחמאס בעזה   /  רביבה בן זאב
מכתב לדוד (גרוסמן)  /  אפרים הלפרין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il