X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תגיד יא אחוי, למה יש אזעקה אצל היהוד? מי ירה עכשיו לכיוון של הקיבוצים רקטות? מישהו התבלבל? אני צריך לירות רק בעוד חצי שעה ופתאום מישהו נכנס לי לתוך הברנסה. אני הולך להתלונן. לא יכול להיות ככה כל אחד יפריע לי להתברנס
▪  ▪  ▪
יירוטים במבצע צוק-איתן [צילום: מן הטלוויזיה]

יאללה יאללה מרואן, דחוף את המריצה קדימה יש לנו הבסקת אש, עוד שיש שעות וצריך להבסיק הרבה דברים עד שנעיף עוד כמה רקטות על אקיבוצים, כאן מסביב. האמת, אני שונא את שלמה מהפלחה של הקיבוץ הזה, איך קוראים לו? אני חושף ניר עוז, אולי קוראים אותו נירים? מה זה משנה? ניר, נירים, כולם יהוד וצריך לשחוט אותם, למה הם אצלם הכל בורח ואצלנו הכל מסרוח. יאללה יאללה, יא ז'למה, תערבב ת'טיח ותתקן את הבינות שהטיח נפל בגלל הפצצות של היהוד האלה.
איזה כיף, איזה כיף, שיש אפסקות במלחמה. בעם אחת, זו אפסקה בגלל אומניטרי. בעם שני, זה בגלל שהיהוד אתעייפו והם צריכים קצת לנוח, יעני וויקנד. אז נתנו להם עוד אפסקה אחת. אבל עכשיף, יש לנו כמעט שבוע שלם לעבוד. אז נלך לחדש את המלאי של הרקטות ואולי נצליח לעשות רקטות חדשות שיגיעו אליהם עד תל אפיף. אני רואה אלה לא בוחדים בכלל מהרקטות אנחנו שמים להם בעוטף עזה, בכלל הם לא סופרים במיל את האלה מהקיבוצים. אלה הלך עליהם, לגמרי. לא חראם עליהם? אלה לא יהוד? אצלנו ברימל יש אלה שלא אוכלים רק פיתות אלה גם אוכלים בשר, אבל כבוד נותנים לכולם.
אני לוקח יום חופש והולך להתרחץ בים. אומרים שבקרוב תהיה פה מרינה. נמל כבר קיבלנו וחיל אפיר אולי יגיע במלחמה הבאה, אז אני הולך להשקיע באדמה שליד הים. ת'שמע לי, יא חביבי, כל הקרקעות מסביב לים יהיו מאוד מאוד יקר, אחרי זה מלחמה. איך אמר הראיס, זה יאסר ערפאת, אללה ירחמו, לכו תשתו מהים של עזה. אני לא הולך לשתות מהים של עזה, אבל מהאדמה של עזה אני אעשה זהף. הרבה, הרבה זהף.
טוב, מה אני מדבר כל כך הרבה. צריך להביא נפצים, מרעומים ושאר הדברים ששלחו לנו החברים הטובים מאירן. אומרים שבשפוע הבא ישלחו לנו משלוחים גם מטורקיה. זה גבר גבר רג'פ טאיפ ארדואן. לא מתבייש שהוא מוסלמי, תמיד מסתיר את מוחמד בכל הדרשות שלו ומקלל את היהוד, באבי אבי אבותיהם. שמעת איך הוא הצליח בבחירות. הוא קיבל רוף של 52% בבחירות עכשיף, שהיו בטורקיה. זה רוף רציני, כי שם יש דמוקרטיה. לא כמו במצרים, של עבד אל פתאח א-סיסי, ששם הוא זכה בבחירות ב97% או 98%, שזה רוף של בלוף. אבל זה רג'פ טאיפ ארדואן, לא בלופר, הוא זכה ברוף אמיתי של כל המוסלמים ששונאים את היהוד שלקחו לנו את עכו, את יפו, את חיפה ובנו את תל אפיף על אדמות שלנו.
תשאלו את הבן שלי, מאמון, איפה הוא נולד. הוא יגיד לכם, באוסול, שהוא נולד ביפו. אפילו שלא ראה את יפו בחיים שלו בעייניים, אבל רק בתמונות. האמת, הכל קלאם פאדי, אבל אני מחנך אותו שיהיה קיצוני, אולי, אינשאללה יהיה שהיד ויצא עם תיק גף מאחת מהמנהרות החדשות עם הרבה חומר נפץ ויקבל 72 בתולות, שם בשמים. הבן שלי חטיב עושה עכשיו טירונות בגדודי חללי אל-אקצה והבן שלי השני, לטיף הוא דווקא בגדודי עז-אל-דין אל-קסאם, יעני גולני וגבעתי של היהוד. אל ת'שאל איזה כבוד הביא לי לטיף במלחמה הזאת שיש לה כל פעם רוורסים, היא נתקעת ליומיים וממשיכה קדימה. הוא יצא ממנהרה ודפק להם שלושה חיילים ואז סדרו לו פגישה עם מוחמד דף, במנהרה המרכזית מתחת לבית חולים שיפא. האמת, הוא קצת נבהל ממוחמד דף, כי לא אמרו לו שחצי פרצוף שלו שרוף והחצי השני של הפרצוף שלו מעוות בגלל הביגועים שהוא היה משתתף בהם והיהוד האלה שניסו לחסל אותו. אבל אחר כך הוא נרגע ואמר שמוחמד דף בשבילו זה אללה, בשר ודם.
תזכיר לי, מתי אפשר לירות ת'הרקטות לפי לוח הזמנים שנתנו לנו במפקדה האזורית של החמאס ולהגיד שאנחנו לא חמאס. להגיד שאנחנו ארגונים קטנים וקיצוניים, כמו הג'יהאד האיסלאמי, אנצאר בת אלמקדס ועוד ארגונים, שיעני - יעני אנחנו בונדמנטליסטים ואנחנו לא מקבלים את המילה של החמאס. אנחנו מתחפשים, בעם אחת לג'יהאד ובעם אחרת לאנצאר ויורים טילים, כאילו אנחנו לא חמאס ואז אנחנו לא שוברים את הבסקת האש. האמת, התבלבלתי לגמרי ובעם יריתי רקטות, בזמן הבסקת האש, מהעמדה של החמאס וכמעט העמידו אותי למשפט צבאי. בסוף ריחמו עלי והבינו זה בגלל שאני עושה שעות נוספות, כי יש לי הרבה ילדים והברנסה קשה מאוד. עכשיו כשסגרו את המעברים.
תגיד יא אחוי, למה יש אזעקה אצל היהוד? מי ירה עכשיו לכיוון של הקיבוצים רקטות? מישהו התבלבל? אני צריך לירות רק בעוד חצי שעה ופתאום מישהו נכנס לי לתוך הברנסה. אני הולך להתלונן. לא יכול להיות ככה כל אחד יפריע לי להתברנס. אני חושב אלה מהחמאס עשו עלינו קומבינה ונתנו שעות שניכנס אחד בתוך השני. זה לא בסדר. יש לי הרבה ילדים לברנס ואי-אפשר לשחק בברנסה של הבנאדם. אני הולך למפקדה האזורית של חמאס לבדוק מי אחראי לברדק הזה ואני אשבור לו את הברצוף. זהו. יש לי עוד חצי שעה עד שאני גומר ת'משמרת והולך הבית. יאללה, נמאס כבר מהתשלומים האלה, צריך לגמור אותם, בבת אחת ולא לתת להם לנשום.

הכותב הוא השותף-המייסד של ד"ר חיים שטנגר, משרד עורכי דין ומשרדו מתמחה בתחום המשפט הפלילי, דיני מעצרים, כמו-גם בתחומי המשפט העסקי, דיני חברות, פירוקים ופשיטות-רגל, דיני ירושות וסכסוכים עסקיים-משפחתיים ודיני משפחה, כמו-גם בהופעות בבג"ץ ובענייני עתירות מנהליות, קניין רוחני ומקרקעין
תאריך:  14/08/2014   |   עודכן:  14/08/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מלחמה בתשלומים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
ערפים נפלו לי בנעימים ל"ת
משה גזעני  |  14/08/14 16:12
2
קול הרעם מישראל
אוהד מחאה  |  14/08/14 17:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע צוק איתן
ציפורה בראבי
אחרי זמן רב שנשמענו להוראות ההפעלה של קרי ואובמה – נשברו הכלים. נגמרו המשחקים. מול המלחמה האמיתית אובמה פורש ונוטש. לא חבר שלנו
אלעזר לוין
על ישראל לקחת יוזמה ולהקים ועדת חקירה משלה לאירועי "צוק איתן"    חבריה נהנים מהכרה בינלאומית, ומסקנותיה עשויות לנטרל את ועדת החקירה הלא-אוביקטיבית של "המועצה לזכויות האדם"
עידן יוסף
בצל משבר האמון בין אובמה לנתניהו מדווח העיתון וול סטריט ג'ורנל כי הבית הלבן מנע העברת טילים לישראל    בסביבת נתניהו סומכים על תמיכת הקונגרס: "ממשל אובמה חלש ונאיבי"
עו"ד חיים שטנגר
ברקע המשפטי נטען בתשובת המדינה לבג"ץ, כי הכרזה על פתיחה במלחמה, הינה עניין שבמדינות חוץ וביטחון, שבו נתון לממשלת ישראל שיקול דעת רחב ובג"ץ אינו מתערב בו כלל. עוד נטען, כי בסעיף 40(א) לחוק יסוד: הממשלה המסמיך ממשלת-ישראל להכריז על פתיחה במלחמה, אין כל הגדרה למונחים: "מלחמה" או "פעולות צבאיות"
יעל ארצי
הקצינים והחיילים נלחמים על הבית, ולא על הכיסא המרופד בממשלה, בכנסת או בלשכה    בעיית הפצמ"רים והרקטות לא נפתרה. האם מוכרים לנו חתול בשק?
רשימות נוספות
הפסקת האש הוארכה בחמישה ימים  /  איציק וולף
"נתניהו - האדם המסוכן ביותר לקיום ישראל"  /  איתמר לוין
צה"ל מעביר כוחות לגבול הרצועה  /  איציק וולף
הגיעה העת להפסיק לתעתע  /  צ'לו רוזנברג
זכותנו על ארץ כנען  /  עו"ד אברהם הללי
מכתב לפרופסור גבריאל מוקד  /  איתן קלינסקי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il