X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חלק בלתי מבוטל של תושבי רצועת עזה הצביעו עבור חמאס. אלה הם הגברים המחלקים סוכריות כל פעם שישראלים נרצחים או נחטפים, וצועדים בהמוניהם בהפגנות של אנשי חמאס וקוראים לטבוח את היהודים. אלו הן האימהות הגאות בבניהן שהפכו לשהידים. מדובר באוכלוסייה המשלימה עם מילכוד בתיה, איחסון אמל"ח בהם וחפירת מנהרות מתוכם
▪  ▪  ▪
חמאס מפעיל מניפולציה על המערב באמצעות ניצול ציני של ערכי זכויות אדם [צילום: AP]

מבצע "צוק איתן" חשף סוף-סוף בצורה בוטה את המניפולציה שמפעיל חמאס על המערב באמצעות ניצול ציני של הערך זכויות אדם.
חמאס לא איפשר לכתבים הזרים לדווח על הנעשה בעזה מלבד הצגת תמונות של נשים וילדים שנהרגו בידי ה"כובש האכזר". במבצעים הקודמים צייתו הכתבים להוראות חמאס וציירו תמונה מעוותת של ישראל שכביכול רוצחת אזרחים חפים מפשע. אבל, במבצע "צוק איתן" אזרו מספר כתבים עוז לאחר שיצאו מעזה וחשפו את קצה הקרחון של מה שבאמת קורה שם. כתבת פינית גילתה שיורים טילים מחצר בית החולים "שיפא", כתב הודי גילה שמול המלון שבו התאכסן, בשכונה צפופת אוכלוסין, הוצב משגר וטילים נורו לעבר ישראל. כתב צרפתי גילה כי ליד מבנה של האו"ם הוצב משגר שירה טילים לעבר ישראל. נציג של האו"ם העז לדווח על קיומם של מאגרי טילים בשלושה בתי ספר של האו"ם. כתב נוסף סיפר כי חמאס חילק סוכריות לילדים במקומות שבהם נזקק להם כמגן אנושי.
עובדות אלה הן כמובן רק קצה הקרחון של מה שמתרחש בעזה. חמאס חפר את המנהרות באמצעות עבודת כפייה של ילדים שבמהלכה מתו רבים מהם. על כך מעיד עזתי שהגניב מכתב לידידו הישראלי. חמאס מילכד בתי מגורים, איחסן טילים בבתי מגורים וחפר את המנהרות מתוך בתי מגורים כדי להסתירן.
במהלך המבצע, אסר חמאס על תושבי עזה להתפנות מאזורי הלחימה כפי שביקשה מהם ישראל בהוראות שהפיצה במגוון אמצעים. במטרה להשחיר פניה של ישראל, הסתיר חמאס את גוויות לוחמיו שנהרגו בקרב ומנה אותם כאזרחים - קורבנות הפצצות של ישראל. משרד הבריאות של חמאס דיווח על כ-1,800 אזרחים שנהרגו בידי צה"ל, בעוד שמבדיקה שערך צה"ל עולה כי בין שמות ההרוגים 1000 הם לוחמים של חמאס וארגונים אחרים ולא אזרחים חפים מפשע.
מעל לכל, חמאס לא גילה כל עניין באיכות החיים של נתיניו. חמאס הזועק לשמיים על מעשי רצח בידי הכובש האכזר, השתלט בכוח על עזה והשליך מהגגות את אנשי פתח ברצועה או ירה ברגליהם כדי להפכם לבעלי מום. חמאס שרף כנסיות ורדף את המיעוט הנוצרי. ובמקום להשקיע את מיליוני הדולרים שקיבל מאירן ומקטר בשיפור איכות החיים של התושבים, בפיתוח תשתיות ויצירת מקומות עבודה, חמאס השתמש בכספים לחפירת מנהרות וליצור רקטות כדי להרוג ישראלים בשם דת האיסלאם ולא למען עצמאות. גם דרישותיו להסיר את המצור ולהקים נמל ושדה תעופה לא נועדו לשפר את איכות החיים של התושבים, אלא לאפשר לחמאס להכניס לרצועה נשק ותחמושת כדי להרוג ישראלים ולחסל את מדינת היהודים.
חמאס השתלט לחלוטין על אונר"א. מלבד היו"ר, כל האדמיניסטרציה וצוות המורים הם אנשי חמאס. מערכת החינוך של אונר"א אימצה את נרטיב הנכְּבה ומחנכת ילדים להעריץ את השהידים ולחלום להיות בעצמם שהידים בעתיד. מערכת החינוך של אונר"א מכשירה את הדור הבא של הטרוריסטים חמאסיים.
הזעקה המרה של חמאס על הפגיעה באזרחים חפים מפשע היא בבחינת "זעקת הקוזק הנגזל". חמאס בז לערכים המערביים של קדושת חיי-אדם וזכויות אדם. אחד ממנהיגי חמאס הכריז בעבר: "אנו ננצח באמצעות דם ילדינו". חמאס מקריב ביודעין ובמתכוון את האוכלוסייה האזרחית שבאחריותו לטובת האינטרס העליון של חמאס. האינטרס הזה אינו כולל רווחה לעם הפלשתיני, אלא רצח האוכלוסייה האזרחית בישראל באמצעות רקטות, טילים, מנהרות, חטיפת נערים ורציחתם ועוד. הכל כדי לחסל את מדינת היהודים ולהקים על חורבותיה מדינה איסלאמית חשוכה שבה נשים, מיעוטים, הומואים ולסביות יועלו על המוקד.
וחשוב לא פחות: חלק בלתי מבוטל של תושבי רצועת עזה הצביעו עבור חמאס בבחירות לפרלמנט הפלשתיני, למרות שזה מעולם לא הסתיר שמטרתו היא רצח ישראלים והריסתה של מדינת היהודים. אלה הם הגברים המחלקים סוכריות כל פעם שישראלים נרצחים או נחטפים. אלה הם הגברים הצועדים בהמוניהם בהפגנות ובלוויות של אנשי חמאס וקוראים לטבוח את היהודים. אלו הן האימהות הגאות בבניהן שהפכו לשהידים. זוהי אוכלוסייה שמשלימה עם מילכוד בתיה, איחסון אמל"ח בהם וחפירת מנהרות מתוכם.
יהיו שיסבירו את כניעת האוכלוסייה בפחד מפני השלטון הרודני האכזר של חמאס. אבל העולם המערבי אינו מאשים את האוכלוסייה בכניעה לחמאס ובכך שאינה מוחה ואינה מתמרדת נגד הפניית המשאבים לטרור במקום לשיפור איכות חייה. לעומת זאת, המערב אינו מהסס להאשים דווקא את ישראל במצבה העגום של האוכלוסייה, שאינה נתונה למרותה או לאחריותה.

פורסם במקור: אתר מגזין "מראה"
תאריך:  12/09/2014   |   עודכן:  12/09/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מומחים להמצאת "נרטיב"
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
החמס ושאר אויבי ישראל מצליחים
ספוילר  |  13/09/14 21:24
2
התנשאות לאומנית של הכותבת
די!!!!!  |  14/09/14 08:35
 
- או !! זה רעיון !!
רעיונאי מרועיין  |  14/09/14 13:25
 
- "השלום" שלך הסתכם במרחץ דמים
שאול א.  |  15/09/14 11:29
3
מקור הלכת ה'מגן האנושי' באסלם:
אבו אחמד אל-גזאלי  |  14/09/14 10:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עידן יוסף
אנשי מילואים המחזיקים בהשקפות שמאל מסרבים להשתתף באיסוף מידע מודיעיני נגד פלשתינים    טוענים: המידע משמש לרדיפה פוליטית ולפלישה לרוב תחומי החיים שלהם
עידן יוסף
בהתעלם מדיווחים חסרי אמינות של הארגון קבעה הוועדה הבוחרת שבצלם ראוי להערכה מיוחדת על מאבקו המתמשך לקידום זכויות האדם
עופר וולפסון
ועדת הכספים אישרה תקנות המאפשרות מתן פיצוי על פגיעה ברכוש עקב אירועי אלימות על-רקע הסכסוך הישראלי-פלשתיני    התקנות נועדו לפצות על הנזקים לרכבת הקלה בבירה
אריאל י. לוין
המאבק שמבטיח ברק אובמה לנהל נגד דאעש, הוא כנראה ההזדמנות האחרונה שלו להראות שהיה ראוי לתואר המפקד העליון של צבא ארה"ב. כישלון בו יעלה ביוקר רב לארה"ב, ולא רק לה
יפעת גדות
העיר בית שמש מתאפיינת באחוז גבוה של תושבים שאין בבעלותם רכב פרטי ומכאן הערך המוסף שביצירת מערך שבילי אופניים כלל עירוני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il