X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
היום אנו יודעים בבירור, הרש"פ וראשיה, החמאס וראשיו, התנועה האיסלאמית וראשיה, חברת הכנסת הערבייה וחבריה, עוסקים ללא הרף בביצוע רצח-עם לעם היהודי ודמוסייד למדינת היהודים
▪  ▪  ▪
הורגים בנו [צילום: פלאש 90]

"פוליטיסייד" מתאר רצח עם בהקשר פוליטי. כלומר, הרג של אנשים שממשלה במדינה שהם חיים בה רואה בהם במכוון, מסיבות פוליטיות-אידיאולוגיות, יריבים או אויבים. הולך ונעלם הפוליטיסייד שנעשה ל'מתנחלים' על-ידי התקשורת הישראלית, ממשלות בישראל, ובאופן אובססיבי על-ידי תנועות השמאל וארגונים הפועלים כביכול בשם השלום וזכויות האדם. בתוך הפוליטיסייד שנעשה למתנחלים, נעשה אתנוסייד כלפי חלוצי הגבעות. כלומר, ניסיון להרס מכוון של תרבות הקבוצה האתנית, הלאומית-דתית הזו.
הפוליטיסייד והאתנוסייד נגד יהודים חלוצים, נבלמו ונעצרו על-ידי העם היהודי. העם היהודי מתנגד להמשך ההתעללות, הייבוש וההשמדה של יישובים חלוציים יהודיים ביהודה ושומרון ובכל מקום אחר בארץ ישראל. העם היהודי התפכח מאסון אוסלו ומצא שה'מתנחלים' והכיפה הסרוגה עומדים במסירות נפש כחומת מגן אנושית להגן על העם היהודי מפני תככיו ומזימותיו של האויב הערבי והמוסלמי הנאצי. העם היהודי נמצא תחת מתקפה של אויב פנימי והעם ינצח.
תהליך הגמילה מההתמכרות לשנאת מתנחלים, מתקדם מאוד לנוכח הג'נוסייד (רצח עם) לעם היהודי ולמדינת היהודים, אותו מתכננים ומבצעים: התנועה האיסלאמית בישראל, בל"ד ורע"מ-תע"ל-מד"ע, חברת כנסת ערבייה ידועה לשמצה וחבריה, ערבים ישראלים מוסתים, הרש"פ והחמאס והג'יהאד האיסלאמי. את המונח ג'נוסייד טבע המשפטן היהודי רפאל למקין, שנחשב לאבי אמנת האו"ם בדבר מניעת פשע הג'נוסייד וענישת מבצעיו. כיום, האו"ם משתתף באופן פעיל מאוד בג'נוסייד אותו מתכננים לעשות שוב, לאחר השואה, לעם היהודי. עלינו לקבל את האמת הזאת. אנו והעולם עומדים בפני אויב ערבי ומוסלמי נאצי המתכנן ומבצע שואה נוספת.
אמנת האו"ם בדבר מניעתו של פשע הג'נוסייד וענישת מבצעיו, התקבלה ב-9 בדצמבר 1948. גם ממשלת ישראל חתמה על אמנת האו"ם ועל יסודה היא חוקקה את חוק הכנסת בדבר מניעתו של הפשע השמדת-עם וענישת מבצעיו (1950). עמדתו של החוק הישראלי חד-משמעית ונחרצת יותר מאמנת האו"ם. חוק הכנסת קובע כי "האשם בהשמדת-עם דינו מיתה". המחוקק הישראלי התבסס על קביעה זו גם בניסוח "החוק לעשיית דין בנאצים ובעוזריהם", שנאכף במשפט אייכמן.
בכל מעשה של רצח עם מעורבים באופן אקטיבי או פסיבי לפחות שלושה צדדים: הרוצחים, קורבנותיהם, ו"הצד השלישי" - מי שאינם שותפים לרצח אך הם עדים להתרחשותו ובידיהם הברירה להגיב על הנעשה לנגד עיניהם. היום אנו יודעים בבירור, הרש"פ וראשיה, החמאס וראשיו, התנועה האיסלאמית וראשיה, חברת הכנסת הערבייה וחבריה, עוסקים ללא הרף בביצוע רצח-עם לעם היהודי ו"דמוסייד" למדינת היהודים. הם רוצחים המבצעים ג'נוסייד, פוליטיסייד, וגם אתנוסייד ליהודים. העליונות הכוחנית של הרוצחים מתגלה בשדה הפוליטי והמדיני. מציאות כזו תלויה במידה לא מועטה בהתנהגותו של הצד השלישי, שהוא תמיד רוב החברה האנושית.
"הצד השלישי" כולל שלוש קבוצות: בקבוצה הראשונה נמצאים מי שעוזרים לרוצחים בשל חישובים שונים, לרבות השיקול שכדאי להיות "ביחסים טובים" עם הרוצחים כי הם ה"חזקים". עם הקבוצה הזו נמנים תנועות וארגונים העושים שימוש ציני באידיאל השלום וזכויות האדם ופועלים לדה-לגיטימציה של מדינת ישראל, דה-לגיטימציה של מדינה יהודית, דה-לגיטימציה של היהדות, דה-לגיטימציה של יהודים דתיים. עם הקבוצה הזו נמנים כל אלה, שמסייעים לטרור הערבי להתעצם ולהתחזק ולהגשים את תוכניות הג'נוסייד, שהוא מתכנן ומבצע כאן ועכשיו.
בקבוצה השנייה נמצאים אלה שעוזרים לעם היהודי ולמדינת היהודים כנגד אויביהם, כגון: 'בני עקיבא', 'אריאל', 'ישראל שלי', 'זו ארצנו', 'רגבים', 'השומר החדש', 'תצפית', 'להב"ה', 'נוער למען ארץ ישראל', 'נחלה', 'חננו', 'מטה יהודי-לאומי', 'הקרן הציונית לישראל', 'מראה', 'ממרי', 'מבט לתקשורת פלשתינית', NGO Monitor, וגם חסידי אומות העולם.
בקבוצה השלישית נמצאים אלה שעומדים מן הצד, הניצבים מנגד שלא עושים דבר - והם רוב החברה האנושית, ובהם גם ישראלים. העומדים מנגד, תומכים, במתכוון ושלא במתכוון, ברוצחים. כשבני אדם מחליטים לא לנקוט עמדה, הם מתייצבים בעצם בצד התוקף. מבחינה מוסרית אי-אפשר לעמוד מנגד לנוכח פשעים של רצח עם. בתורה כתוב "לא תעמוד על דם רעך" ובוודאי שהכוונה גם ל"לא תעמוד על דם עמך". מבחינה מוסרית, העומדים מנגד נושאים באחריות ובאשמה לרצח. התכחשות לקיומו של רצח-עם כנגדנו, אדישות כלפיו או התעלמות ממנו, היא בנפשנו. היהודים מתעוררים. התורה אמרה, "הבא להרגך השכם להרגו". אדם, שהיה רודף אחר חברו להרגו, אמרה תורה, "הצל דמו של זה בדמו של זה" [סנהדרין ע"ב, ב] "וארור מונע חרבו מדם" [ירמיהו מ"ח]. ואם ביחיד הבא להרוג יחיד, כך על אחת כמה וכמה ברבים הבאים להרוג רבים, ולחבל במציאות חיינו בארץ תחייתנו. "כי לא באו לעזרתה' בגיבורים ואוהבי וכצאת השמש בגבורתו" [שופטים ה'].

תאריך:  06/11/2014   |   עודכן:  06/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא תעמוד על דם עמך
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
איירונסייד
אהרון שחר  |  6/11/14 19:56
2
קורבנות השלום/שלום של "אמיצים"
שמ  |  6/11/14 22:11
3
בשביל זה יש ציונות ?
אבנר צפוני  |  7/11/14 08:36
 
- אבו מאזן
גד דרום  |  7/11/14 14:50
 
- וכאשר מכניסים
צלם להיכל,  |  7/11/14 22:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עופר וולפסון
ישראל אפשרה לייצא תוצרת חקלאית מהרצועה ליהודה ושומרון    משאית ראשונה ועליה 10 טון מלפפונים יצאה מעזה לשיווק בחברון    ההערכה: עד 150 משאיות יעברו בין האזורים מדי חודש
רון בריימן
לפני שהביטוי הסלחני אינתיפאדה שוב יתפשט במקומותינו יש להגדיר את המציאות באופן מדויק: מלחמת אוסלו. היא מובלת ע"י ממשיך דרכו של רב-המחבלים ערפאת, שלמרות חזותו השונה מזו של מורו ורבו מטרתו ומטרת החמאס זהה: סילוק עם ישראל מא"י: לא מ"הגדה המערבית" ולא מ"השטחים" ולא רק מיו"ש אלא מכל א"י
נסים גבאי
אסור להפסיק את תהליך ההרס הלאומי בשום מחיר. כל העסק הזה תורם הרבה מאוד מנדטים למה שקוראים בישראל "גוש הימין" – וכדי להנציח את האווירה המאוד אקטואלית ו"סבירה" הזו, חייבים להתחיל להתמגן ברחובות – כבר מאתמול
אריאל י. לוין
אם האלימות הפלשתינית תגלוש מירושלים ליהודה ושומרון, די יהיה בניצוץ אחד כדי להבעיר את האינתיפאדה השלישית    בינתיים בעירק גוברת הסכנה שהמלחמה בדאעש תהפוך למלחמת אזרחים בין-עדתית
עידן יוסף
חייל אחד נפצע באורח קשה ושניים באורח בינוני    הנהג הדורס נמלט דרומה    הצבא מנהל מצוד אחר המחבל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il