X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הצביעות והרשעות חוברים לריקוד מושחת ונלוז במה שאמור להיות טקס האשכבה של מדינת היהודים, חלילה, מנקודת השקפתם של מקדמי מדינת כל אזרחיה, בראשם הפוסט ציוניים והאנטי יהודיים המאיישים תפקידים רמי דרג במערכת השלטונית
▪  ▪  ▪
זהבה גלאון. צביעות [צילום: פלאש 90]

אפשר להתפלץ מעוצמת הצביעות אותה מגלים עוכרי ישראל מבית, אלה שרוממות השוויון בפיהם, המטיפים נגד "גזעני" הימין הקיצוני. בעוד רבים וטובים בעם ישראל ערים לסכנות האורבות לנו היהודים מהאויב הערבי החי בתוכנו, מנסים הצבועים לטעון שאין בעצם כל בעיה ואזרח ערבי באשר הוא איננו שונה מאזרח יהודי לעניין זה.
בשורות להלן אביא ברשותכם כמה דוגמאות במציאות חיינו כיום, כנגדה לא שמענו מחאת איש ממקהלת הצבועים.
בשדה התעופה בן-גוריון עובדים סלקטורים ביטחוניים האמונים על שמירת ביטחונם של הנוסעים. לא שמענו מחאה על כך שבין הסלקטורים אין ערבים רבים או בכלל.
בבית המחוקקים מועסקים עובדים רבים במגוון רחב של תפקידים. תמצאו שם טבחים,פועלי ניקיון,מאבטחים, משמר הכנסת, מזכירים ועובדי תחזוקה לרוב. למעט הגיס החמישי הנבחר, חברי הכנסת הערביים ועוזריהם, לא מצאתי הרבה מועסקים ערבים, אם בכלל.
הצביעו לי בטובכם על הערבים המועסקים בכור הגרעיני בדימונה, על בני דודים העובדים במכון הביולוגי בנס ציונה או על בני מיעוטים המועסקים באלתא או ברפאל.
לא בדקתי אבל אני בטוח שלא אטעה אם אנחש שבין בעלי הרישיון לאחוז בנשק ולשאתו נמצא רוב מוחץ ולא "מידתי" של יהודים. אפליה, קיפוח, גוועלד!!! שמעתם הצעקות? אני לא.
הכיצד לא נבחר מעולם ערבי לכהונת ראש שב"כ או ראש מוסד? היתממות תאמרו כנגדי, נכון? אלא שכל הצדקנים הטוענים לעליונות הדמוקרטיה על היהדות, ככל שמדובר במהות מדינת ישראל, ממלאים פיהם מים. אדרבה, השמיעו קולכם ונדע כי בעניין נפשי קליני מדובר.
ומה עם מנהל ערבי לרשות השידור, מנכ"ל ערבי לחברת התעופה הלאומית, מנכ"ל ערבי לחברת החשמל או לחברת האוניות צי"ם?הכיצד נפקד מקום ה"שווים" בין כל אלה?
ואינני נדרש כאן לאפליה הברורה העולה מקיום המנון בו נזכרת נפש היהודי ההומייה, על הדגל הכחול להן, על סמל המנורה ועוד...שהרי כל אלה שמורים כידוע לימין הקיצוני בלבד, בכללם ככל הנראה גם אוהדי בית"ר ירושלים...
יתכבדו זהבה גלאון, ציפי לבני, יאיר לפיד, בוז'י הרצוג (בעל זכות השתיקה...) אפסי קדימה וריקני נציגות הצבועים לדרוש שוויון מלא. הציבו בים עם רובים במשטרת הגבולות, מלאו את סיירת מטכ"ל בלוחמים מבקה אל גרביה ואום אל-פחם, מנו בחיל האויר מפקדי טייסות מרהט ושימו ראש אמ"ן מטובא זנגריה.
הצביעות והרשעות חוברים לריקוד מושחת ונלוז במה שאמור להיות טקס האשכבה של מדינת היהודים, חלילה, מנקודת השקפתם של מקדמי מדינת כל אזרחיה, בראשם הפוסט ציוניים והאנטי יהודיים המאיישים תפקידים רמי דרג במערכת השלטונית.

תאריך:  02/12/2014   |   עודכן:  02/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הבו לנו רמטכ"ל ערבי
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
ראש שב"כ ומפכ"ל באמת
זעווה גלאון  |  2/12/14 09:39
2
עם חברי כנסת ושרים שמרכיבים
אולי בעתיד?  |  2/12/14 10:45
3
עבדתי ברעות מכבים, אין ערבים.
רמי44מזרח ראשון   |  2/12/14 22:48
4
יש עוד הרבה דוגמאות
שמאלני לשעבר  |  2/12/14 23:50
5
אייזקונט ערבי
אאא  |  3/12/14 19:23
6
ומה לגבי הדרוזים?
ח.ב  |  4/12/14 08:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד צבי שוב, עו"ד קורל בלאיש
14 שנים אחרי פסק דינה השנוי במחלוקת של השופטת דליה דורנר בנושא חיוב בהיטל השבחה בשל תוספת שטחים, מחזיר השופט יצחק עמית את האיזון על מכונו בהחלטה שאמורה לחייב מעתה ואילך את הוועדות המקומיות
רו"ח ראובן שיף
העלאת מיסים כדרך למימון ההוצאות הנוספות בתקציב המדינה, עלולה להיות הרת אסון למשק. מוטב להגדיל את הגרעון בשנת 2015, אך לזכור שמדובר בצעד זמני שאינו מהווה פתרון לבעיות היסוד של המשק
עליס בליטנטל
האם השופטים המכובדים שדנים בערעור על גזר דינו של יונתן היילו, שדן אותו ל20 שנות מאסר, ניסו לדמיין לעצמם מה הם היו עושים לו היו במצבו? האם היה בהם שמץ ממידת החסד והרחמים על נער שעבר התעללויות מיניות ואונס, ובנוסף, סחטנות שלא יכול היה לעמוד בהן?
ראובן לייב
אחרי שהרימה ראש במשך שנים ארוכות ככת המיסטית הגדולה ביותר בישראל - מתגלעים בה עכשיו בקיעים וסדקים, כאשר פעילים בקרבה נוטשים אותה מחמת אכזבה ותסכול
דרור אידר
לא הדיבורים על "אובדן הדמוקרטיה" ועל ה"הסתה" המתגברת ברחוב היהודי (וכמעט שום מילה על מה שמתרחש ברחוב הערבי) ועל כמה שרע-רע-רע פה, יהרגו את העיתונות הישראלית, אלא המעילה היומיומית שלנו באמון הציבור. מיצינו, היה האיש אומר, ואתה, נחום ברנע (ודומיךָ בתקשורת), מיצית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il