X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בוז'י הרצוג מנסה בכל הזדמנות לצייץ את המלה "מהפך". למעשה הוא מעורר רחמים, והמלה נשמעת מפיו כ"מערך" ולא כ"מהפך". ואכן, למרות ניסיונו להגדיר את בריתו עם שותפתו הבכירה לבני כ"מחנה ציוני", אין לנגד עינינו אלא גלגול נוסף של המערך, גם אם המערך של פעם היה נחשב היום לימין. על כן אין פלא שהפריץ מרמאללה מתגייס אף הוא למען המערך
▪  ▪  ▪
יצחק הרצוג. גלגול נוסף של המערך [צילום: AP]

צרפת: על צביעות ועל שתי מדינות
רק לפני שבוע הצטרפה צרפת לדרישת האויב לסיים את "הכיבוש", לחלק את ארץ ישראל ואת בירת ישראל ולסכן את קיומה של מדינת ישראל. הכל, כדמי חסות לפולש המוסלמי לתחומיה, רקונקיסטה נוסח המאה ה-21. גם סממנים אנטישמיים אינם חסרים במדיניות של צרפת ושל מדינות אחרות באירופה. ויש להדגיש: מדובר באנטישמיות מן הסוג הוותיק והמכוער, ולא בהתנגדות למדיניותה של ישראל.
רק אתמול ספגה צרפת מהלומה מידיו של הפולש המוסלמי לתחומיה, אשר היכה בלב בירתה. האם גם הפעם יקרא נשיאה של צרפת לחלק את הארץ ואת בירתה במסגרת האיוולת של "פתרון" שתי המדינות ובמסגרת העלאת קורבנות למולך "השלום", או ש"פתרון" סופני כזה מיועד רק למדינת היהודים ולארצם?
מדד השלום לחודש דצמבר
רק אתמול פורסם (הוצנע?) מדד השלום (לחודש דצמבר 2014) של המכון הישראלי לדמוקרטיה ושל אוניברסיטת תל אביב. בין הממצאים שנכללו בו הייתה השאלה: מי מתאים ביותר לכהן כראש הממשלה הבא? תשובת הנסקרים: 34% נתניהו, 18% הרצוג. כלומר, מספר הרואים את בנימין נתניהו כאדם המתאים יותר לתפקיד כפול כמעט מתומכיו של הטוען לכתר, בוזי הרצוג. על-פי אותו מדד, אם יובאו בחשבון גם אחוזי התמיכה להם זכו נפתלי בנט (10.5%) וציפורה לבני (6%) יסתבר שמועמדי הימין מקבלים ביחד כמעט כפליים: 44.5% תמיכה, בעוד שמועמדי השמאל (ולא מרכז-שמאל כפי שקוראת להם התקשורת המגויסת למענם) מקבלים 24% בלבד. ויש לזכור: הגופים שמאחורי סקר זה אינם מזוהים עם הימין, ונטייתם שמאלה גלויה לעין כל.
להחליף את המושל
בעקבות הצעתו של נתניהו לשנות את שיטת הממשל צייץ בוזי הרצוג ואמר שלא את הממשל צריך להחליף, אלא את המושל. החרה החזיק אחריו בטאון השמאל הקיצוני, שבמאמר מערכת (07.01.15), תחת הכותרת "הבעיה היא המושל", ביקר קשות את ראש הממשלה. על מה? על כך שאינו מטפל "באומץ" בבעיה הפלשתינית, כלומר בהקמת מדינה לאויב? האם לשם כך נבחר ראש ממשלה בישראל, אליבא דעיתון לאנשים שחושבים שהם חושבים? ושוב חוזר בטאון השמאל הקיצוני על שקר "הכיבוש" ומגדירו טרגדיה. הן בעיניהם של יקירי עיתון זה, ובראשם מכחיש השואה מרמאללה, הטרגדיה אינה "הכיבוש" אלא עצם הקמתה של מדינת ישראל, ולא לפני 48 שנים אלא לפני 67 שנים. זו "הנכבה" שלהם!
הארץ אף תקף את נתניהו על כך שהוא מנהל את הסכסוך במקום לפתור אותו, כאילו שיש לסכסוך פתרון כל עוד לא כוננה המדינה הפלשתינית במקומה הטבעי, בעבר הירדן המזרחי, במסגרת הפתרון היחיד האפשרי, אם בכלל: שתי מדינות, שני עמים, שתי גדות. עד אז אין מנוס מלנהל את הסכסוך, כחלופה לדרכם האובדנית של הצמד בוזילבני ותומכיהם. יש לזכור: הבעיה איננה ניהול הסכסוך, אלא נאום בר-אילן של נתניהו.
אתגר לראש ממשלת ישראל
תפקידו המרכזי של ראש ממשלת ישראל איננו עיסוק בבעיה הפלשתינית אלא קידום החזון הציוני, כלומר: ריכוז עם ישראל בארץ ישראל. על-רקע המתרחש בצרפת ובאירופה, נכון יעשה ראש ממשלת ישראל אם יציב לפניו ולפנינו אתגר: העלאת רבע מיליון יהודים מצרפת לישראל בחמש השנים הקרובות. הדבר חשוב ואפשרי. שאלו את הרצל.
תקיעת כף או סכין
אי-אפשר היה שלא להיזכר השבוע בקריקטורה ישנה שבה נישא אהוד ברק כתינוק בזרועותיו של מנהיג אמריקני המשחק בו כמו בבובה. ככה נראה הרצוג בזרועותיה של לבני, המשתמשת בו לצרכיה, במסגרת שאפתנותה הכפייתית להגיע לתפקיד ראש הממשלה. המטרה מקדשת את האמצעים.
אי-אפשר היה שלא להיזכר השבוע בהגדרתו הקולעת של אהוד ברק את ציפי לבני - גימנזיסטית - כאשר הזוג המוזר התראיין השבוע ב"מבט" בערוץ הראשון כמו שני גימנזיסטים בתחילת הרומן הילדותי שלהם, ולא כשני אנשים רציניים המציעים את עצמם לישיבה משותפת על כיסאו של ראש ממשלת ישראל. הגברת התגאתה בכך שהם לא חתמו על מסמך כלשהו, כי הם "אנשים ישרים", וכי מספיקה תקיעת כף ביניהם.
אנשים ישרים? תקיעת כף? ואולי תקיעת סכין. כדאי להרצוג שיחליף כמה מלים עם קורבנות קודמים של הגברת. למשל, עמרם מצנע, שהעיד עליה השבוע בראיון למעריב "שהיא לא סופרת אף אחד ממטר", אחרי שהשליכה אלוף בצה"ל ככלי אין חפץ בו (והוא איננו היחיד), אחרי שימוש חד-פעמי לצרכיה. מעניין כיצד תנהג אחרי שמפלגתו תדיח אותו אחרי הבחירות, לפי מיטב המסורת של המערך.
מה רך המערך
בוזי הרצוג מנסה בכל הזדמנות לצייץ את המלה "מהפך". למעשה הוא מעורר רחמים, והמלה נשמעת מפיו כ"מערך" ולא כ"מהפך". ואכן, למרות ניסיונו להגדיר את בריתו עם שותפתו הבכירה לבני כ"מחנה ציוני", אין לנגד עינינו אלא גלגול נוסף של המערך, גם אם המערך של פעם היה נחשב היום לימין. על כן אין פלא שהפריץ מרמאללה מתגייס אף הוא למען המערך.

תאריך:  08/01/2015   |   עודכן:  08/01/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כמה הערות על המצב (חלק ב')
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
גבר ואשה תוקעים כף? ל"ת
סניל  |  8/01/15 17:07
2
הכל בגלל שחיתות בבית משפט
סהר שוקר  |  8/01/15 19:16
3
כל מילה שלך רון - בסלע ל"ת
alice  |  8/01/15 22:25
4
"מדד השלום" והצבעה בבחירות
שמואל פישר  |  9/01/15 07:05
5
המכון לדמוקרטיה מי מינה אותם?=
יוד יוד  |  9/01/15 09:24
 
- אזרחי ישראל מחכים לפירסום רשמי
על הקרן לישראל הח  |  9/01/15 14:03
6
חשוב להזכיר בהקשר ל"כיבוש"
א. מהמרכז  |  9/01/15 10:53
7
מה למדד השלום ולמועמדים בבחירו
יהודי מפוכח  |  9/01/15 11:11
8
כך נראה ונשמע הצמד בוז'יציפי
ב'מבט'. אוי ואבוי  |  9/01/15 11:48
 
- הבעיה שלנו היא שבכל זאת
יהודי מפוכח  |  9/01/15 16:01
9
אין חידוש בדברים
רפי לאופרט  |  9/01/15 13:00
10
ריכוז עם ישראל בארצו, זה החזון ל"ת
וינטר הניה  |  9/01/15 18:09
 
- אבל "מנהיגי" ישראל עוסקים ב-
יהודי מפוכח  |  9/01/15 19:50
11
בוז'י יקלל את רגע צרוף את לבני ל"ת
זוג= מושחתת+יורם  |  11/01/15 09:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק מאיר
וינייטה לפרשת שמות התשע"ה    פרקי התנגשות הענק בין עלובי החיים לבין אדוני גולגולות המוות, עושה את הספר לספר המספר למה מסוגל האדם אף על-פי שנברא בצלם
דודו חזן
מנהיג צריך להוביל את הציבור ולא לחפש כוכבים שיאירו את שמי הפוליטיקה ויפלו בחבטה ארצה. נבחרי אוויר לא אווירה
מתי דוד
למרות כשלון כל הועידות, ההסכמות, התקוות, האכזבות ו"הכיבוש", אין סיבה לייאוש, מאחר שלפלשתינים יש בפועל שתי מדינות לעם אחד    הם לא זקוקים להמתין ל"הצהרת בלפור", הם לא זקוקים לליגה הערבית    בעזה קיימת מדינת חמאסלנד, בהנהגתו של איסמעיל הנייה ובגדה קיימת מדינת פתחלנדד, בהנהגת מחמוד עבאס
יורם דורי
בשנים האחרונות הפכה התקשורת את תהליך התייעצות תפקיד הטלת הרכבת הממשלה לסוג של תוכנית ריאליטי בדומה ל"כוכב נולד", רק שהפעם מדובר ב"ראש ממשלה נולד". כל העניין המהותי הפך לספירת אצבעות. כמה ממליצים על זה וכמה על אחר/ת. ממש זילות של מוסד הנשיאות וחובת ההתייעצות
KPMG סומך חייקין
תשלום המס בגין שנת 2014 תוך קבלת פטור מלא מהפרשי ההצמדה והריבית    דיווח על בחירה במסלול מיסוי של 10% ביחס להכנסה מהשכרת דירת מגורים בישראל    דיווח על בחירה ביישום התקנות הדולריות    הגשת דוח ותשלום המס בגין מכירת ני"ע סחירים או יחידה בקרן נאמנות במחצית השנייה של שנת 2014
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il