X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בסוף השבוע תצא לדרכה אם כל החגיגות בעולם, הנערכת על-פי המסורת אחת לשנה, כשבין המוני החוגגים לא ייפקד גם מקומם של אלפי התיירים הישראלים
▪  ▪  ▪
הקרנבל בברזיל

שבוע של שכרון-חושים מצפה להמוני החוגגים של הקרנבל המסורתי השנתי בברזיל, שייפתח מחרתיים (13 בפברואר) ברוב הדר ופאר ברוב עריה של המדינה ושיינעל ב-21 בחודש במצעד המחוללות הססגוני, הנחשב לשיאה של ההילולה הגדולה.
במרוצת השבוע החגיגי, הנחשב לאם כל החגיגות בעולם, ישכחו הברזילאים את טרדות היומיום שלהם, יצאו בתהלוכות-רחוב ססגוניות, יעטו תלבושות חושניות וירקדו לצליליה של סמבה סוחפת. בד-בבד יהיה הקרנבל השנתי, כמובן, גם חגיגה משלהבת לעיניהם ולאוזניהם של המוני התיירים שיגיעו אליו, בהם גם אלפי ישראלים.
מארגני הקרנבל מבטיחים השנה ססגוניות ופעלולים ללא תקדים. האירוע המרתק יאגד יחדיו את כל בתי הספר לסמבה של ריו, שיצעדו וירקדו בקבוצות, תוך תחרות מרתקת ביניהם. במצעדים התחרותיים יפגין כל בית-ספר את כוחו ויכולותיו בריקוד קצבי וצבעוני.
טריו אלקטריקו
סגנון הקרנבל יהיה שונה ממחוז למחוז. המפורסם והנוצץ מכולם יהיה, כרגיל, הקרנבל של ריו. שיאו יהיה באצטדיון ה"סמבודרומו" המקומי בתהלוכות-ריקודים, תיפוף, תלבושות ומסכות, שבהם יתחרו ביניהם בתי הספר לסמבה.
אף כי הקרנבל בריו נחשב, ובצדק, למפואר שבקרנבלי-ברזיל - יתקיים הקרנבל האמיתי בסלבדור-באהיה. הוא ישא אופי עממי יותר, פחות ראוותני וקשור יותר לפולקלור המקומי. מבין סגנונות הקרנבל שהתפתחו בו, יבלוט במיוחד סגנון ה"טריו אלקטריקו", הנפוץ במיוחד בעריה של צפון-ברזיל. ב"טריו אלקטריקו" תעבור ברחובות משאית גדולת-ממדים, מצויידת ברמקולים גדולים ובבימה רחבה, עליה ישבו זמרים, שישמיעו שירים מז'אנרים מקומיים, בעוד קהל עצום ינהר אחריה וילווה אותה בריקוד ושירה.
הכוח לחיות
הקרנבל עצמו ייפתח במופעי-רחוב לחימום האווירה ובבחירת מלך ומלכת הקרנבל, שיודיעו על פתיחת החגיגות. בהמשכו יתקיימו נשפים סגורים ויקרים לבני המעמד העליון, שלא ירצו, מן הסתם, להדחק עם ההמון המשולהב. בדרך כלל נחשבים נשפים אלה לפרובוקטיבים מאוד, שעלולים להסתיים באורגיה המונית, או לפחות במסיבה חושנית בסגנון פרוע במיוחד.
חלקו השלישי והאחרון של הקרנבל יוקדש לאירוע הסיום שלו, שאינו אלא המולטי-אורגזמה של כל חגיגותיו. יהיה זה מצעד המחולות, שיתקיים ב"סמבודרומו" של ריו, ושבו ישתתפו בתי הספר לסמבה בתהלוכות מרהיבות, עטויות תלבושות בהחלט מושקעות.
התעריפים בתקופת הקרנבל יזנקו לשמיים, עד פי ארבעה לעומת יתר ימי השגרה. עם זאת,על אף ההשקעה הגדולה בו, עדיין נחשב הקרנבל לעסק רווחי ביותר. האמת חייבת להאמר ששום מדינה בעולם הרחב אינה מצליחה להתקרב לכמות ההפקות ולהשקעה העצומה בקרנבל. אחרי ככלות הכל יש לזכור שהקרנבל הוא זה שנותן לברזילאים את הכוח לחיות ושחייהם מתנהלים בין קרנבל אחד למשנהו.

תאריך:  11/02/2015   |   עודכן:  11/02/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקרנבל הגרנדיוזי של ברזיל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
יש גם באפריקה
אהרון שחר  |  11/02/15 12:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צ'לו רוזנברג
נתניהו מתפאר בהיותו שומר הביטחון האולטימטיבי. איך ייתכן שמזה שש שנים בהן הוא מכהן כראש ממשלה במקביל לכהונתו של אובמה, בסוגיה הרגישה ביותר עבור ישראל, ידו קצה מלהושיע?
יהודה פלד
בית המשפט העליון משנה את ההלכה בנוגע להכרה בבני רשות באגודות שיתופיות כחוכרים לדורות, וכפועל יוצא מכך - את שאלת חיובם בהיטל השבחה. ברוב המקרים זה יעלה להם יותר, אך יש גם מקרים הפוכים
עליס בליטנטל
"אתה לא מייצג אותנו" מכריז יו"ר קבוצת היהודים האמריקנים התומכים באובמה. בטח שלא. נתניהו מייצג את האינטרס של יהודי ישראל. ומי הם שיגידו לנו איך לדאוג לעניינינו?
איתן קלינסקי
אגודת הסופרים, שהתנכלה לאלכסנדר פן בחייו, גם בשנים הרבות שהוא כבר אינו אתנו, לא מצאה לנכון לייחד אירוע אחד לזכרו. ועל כך אני מצר. מצר מאוד
עו"ד ינון הדאיה
הפלגת נופש עלולה להסתיים בצורה לא נעימה - בפציעה בשל החלקה או כאשר חפץ נופל על אחד הנופשים. לצד חובת הזהירות של הנוסעים, ייתכן שיש במקרים כאלו עילה לתביעה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il