+ |
|
|
בתאריך 29.7.18 רכשתי רנו קליאו 2017 מקרסוטריידאין סניף באר שבע נעשה הסכם העברתי את התשלום בסך 75500 הוצאתי תעודה ביטוח גם מקרסו ביטוחים וז הרכב נכנס לטיפול במוסך עמיגל מורשה רנו ומתברר שיש לרכב ריקול פתוח בתושבת המושה האחורי ואין את החלקים לביצוע התיקון ולא ניתן לבצע העברת בעלות .חברת קרסו שדוגלת בשרות ואני מצטט יוצא דופן בכול שלב בנוסף אתם נהנים גם מביטחון הקנייה בזעות היותנו חלק מקבוצת קרסו מוטורס יבואני רנו ניסן נתקלתי בארגון שאין בו תאום והמידע לא זורם בין חטיבות השטח חוסר במקצועיות וגילוי נאות ללקוח מכיוון שהערת ריקול מופיעה בשורה אדומה ברישיון הרכב ולא ניתן לבצע העברת בעלות עד אשור משרד התחבורה וכן כבוד החטיבה העסקית מר אמיר בלכר לא לשינוי החטיבתי הזה יחלת כלקוח יצאתי ממכם מאוכזב כספי אצלכם רכב לא קיבלתי והיום אני צריך להשכיר רכב כדי לרדת עם משפחתי והילדים לחופשה באילת למרות פניות רבות שלי למוקדי קרסו ולליז מנהלת שרות לקוחות בבני עייש עד רגע סה לא חזרו לא נתנו תשובות וגם להתנצל הם לא יודעים אכזבה מחברה שלא יודעת לתת שרות נאות ללקוח.
דוד ישראל באר שבע |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דוד חי ישראל |
|