X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי / News1 מבזקים
●  אקטואליה     ●  משפט     ●  כלכלה     ●  בריאות     ●  המגזין    
● כללי    ● חדשות   ● מבזקים   ●  וידאו    ● מאמרים   ● כתבות   ● תחקירים   ● כספת   ● מיוחדים ברשת   ● מוצרים   ● מינויים   ● יומני בלוגרים   ● נאומים/הרצאות   ● מכתבים/הערות   ● פסיקה   ● מושגים   ● מקורות/מחקרים   ● אירועים/חשיפות   ● מחוברים   ● לוח אירועים/כינוסים   ● ספרייה מקוונת    ● ספרים   ● שירים   ● יומן אישי   ● אישים   ● פירמות   ● מוסדות ● עיתונאים צעירים   ● תמונות מיוחדות   ● הודעות כלליות   ● הודעות שיווקיות   ● הודעות עסקיות   ● כתבות מקודמות ● הזדמנויות עסקיות
שתף:
הנצפים: 24 שעות שבוע חודש
עמוד 1 מתוך 5
נאום ביידן: מוציא לאור את מה שהיה עד כה תחת איפול צנזורה
היכולת של מהלך שכזה, ככל שיצליח לפתח "חיים משל עצמו" ויפעיל את מנופי הלחץ על החמאס, לקחת את העסקה, הוא ישאיר את ההצעה של נתניהו נעול בהצעה אותה הוא עצמו הגיש
01/06/2024  |  קובי ברדה
הקלטה חושפת: יאיר גולן קרא לסרבנות
בהקלטה שנחשפה בעכשיו 14 נראה יו"ר העבודה החדש יאיר גולן קורא לסרבנות לפני שלושה שבועות: "האיום בסרבנות הכניס את נתניהו ללחץ מטורף, צריך להשתמש בזה. עד שהממשלה לא מתחלפת אנחנו לא משלמים מיסים".
29/05/2024  |  עידן יוסף
דיווחים בסוריה על מותה של אשת הנשיא; אין אישור רשמי
ברשתות החברתיות רצה הודעה כביכול מלשכת הנשיאות הסורית שאסמה אסד מתה ממחלת הסרטן שבה חלתה. אין אישור רשמי לפרסום.
03/06/2024  |  עידן יוסף
בעקבות חשיפת News1: גוטליב מאשימה את מנדלבליט ברדיפה ובשקרים
חברת הכנסת טלי גוטליב תוקפת את היועץ המשפטי לשעבר, אביחי מנדלבליט, ומאשימה אותו ברדיפת ראש הממשלה בנימין נתניהו, ובהגשת כתב אישום נגד נתניהו בתיק המתנות למרות שהוא עצמו לא האמין שיש ראיות להגשת כתב אישום. בנאומה בכנסת הסתמכה גוטליב על החשיפה ב-News1, לפיה מנדלבליט הדליף מידע ליו״ר לשכת עורכי הדין, אפי נוה, ואמר כי ״ביבי אינו עבריין״ ואין ראיות לעבירות פליליות בתיק המתנות.
29/05/2024  |  עידן יוסף
בן-גביר: הודעת הפרקליטות למען תומכת הטרור - משקפת את השיבוש של מיארה וסביבתה
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "היועמ״שית שעדיין לא מצאה לנכון להורות על חקירת יאיר גולן בגין הסתה למרד וסרבנות בשעת מלחמה, מיהרה להתערב לטובת תומכת הטרור רשה כרים ממג׳ד אל כרום שנעצרה בידי המשטרה".
31/05/2024  |  עידן יוסף
רחובות: בית כנסת עלה באש ונשרף כליל
ברחוב חזית הדרום פינת אברהם שמחי שבשכונת מרמורק ברחובות, פרצה אש בבית כנסת. כוחות כיבוי הוזעקו לכבות את השריפה, אך בית הכנסת נשרף כליל. המשטרה וחוקי הכבאות יחקו את סיבת השריפה. לא היו נפגעים באירוע.
31/05/2024  |  עידן יוסף
סערה ציבורית במרוקו בעקבות מפת נתניהו
ראש הממשלה נתניהו הציג בראיון לערוץ צרפתי מפה שבה מרוקו מנותקת מהסהרה - ועורר זעם. הסערה מגיעה אחרי שביולי 2023 ישראל הכירה בריבונות מרוקו בסהרה המערבית.
31/05/2024  |  עידן יוסף
פיגוע בגרמניה: מבקר האיסלאם מיכאל שטירצנברגר נדקר ונפצע
העיתונאי האקטיביסט ומבקר האיסלאם, מיכאל שטירצנברגר, נדקר ונפצע במרכז מנהיים שבגרמניה, יחד עם שוטר ועוברי אורח נוספים, ליד דוכן הסברה נגד התפשטות האיסלאם באירופה. המחבל נורה בידי שוטרים.
31/05/2024  |  עידן יוסף
העיתונאית והסופרת נעמי לויצקי מתה בגיל 77
העיתונאית והסופרת נעמי לויצקי הלכה לעולמה (ד'). בת 77 הייתה במותה. לויצקי כתבה בעיתונים ״כותרת ראשית״, "חדשות״ ו״ידיעות אחרונות״.
30/05/2024  |  עידן יוסף
המשטרה: בניגוד לפרסומים שונים לא נפתחה חקירה נגד יאיר גולן
המשטרה מבהירה: בניגוד לפרסומים שונים לא נפתחה חקירה/בדיקה כנגד ח״כ לשעבר יאיר גולן. עד כה התקבלו במשטרת ישראל מספר תלונות אודות לפרסום סרטון באירוע בו נשא גולן דברים, שתוכנם נבחן כרגע ע״י המשטרה.
30/05/2024  |  מירב ארד
הד פיצוץ חזק נשמע בנפת עכו - כטב"ם יורט בהצלחה
אזעקות הופעלו בעכו ובג'דידה מכר. לאחריהן נשמע הד פיצוץ בגליל המערבי. דובר צה"ל מסר, כי לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה כלי טיס בלתי מאויש שחצה לשטח הארץ מלבנון. התרעה על ירי רקטות וטילים הופעלה מחשש לנפילות שברי יירוט.
31/05/2024  |  עידן יוסף
יאיר גולן: נגמרו הימים שמיעוט קיצוני מהלך אימים על הרוב המתון
יו"ר העבודה הנבחר, יאיר גולן: "ביממה האחרונות אני מותקף ע״י נתניהו ומכונת הרעל הביביסטית ושלוחיה בערוץ 14, בתחנות הרדיו, ברשתות ובכל מקום שהם מחדירים את רעל ההסתה והפלגנות שלהם.
30/05/2024  |  מירב ארד
באישור גלנט: אל"מ נורקין ימונה למפקד עוצבת המפץ; אל"מ אלטיט - לראש מטה פיקוד ההכשרות
בדיון איוש שהתקיים היום ( יום ב׳) בראשות הרמטכ״ל, רב-אלוף הרצי הלוי, ובאישור שר הביטחון, יואב גלנט הוחלט על המינויים הבאים: אלוף-משנה יפתח נורקין ימונה למפקד עוצבת "המפץ" (אוגדה 146) ויועלה לדרגת תת-אלוף; אלוף-משנה שרון אלטיט ימונה לראש מטה פיקוד ההכשרות והאימונים ויועלה לדרגת תת-אלוף.
03/06/2024  |  מירב ארד
כביש 4 נחסם לתנועה בשל הפגנות פלג הרב פרידמן נגד הגיוס
בכביש 4, סמוך לכניסה לבני ברק, מתקיימת הפגנה בלתי חוקית נגד בג"ץ הגיוס של חרדים מפלג הרב פרידמן. שוטרים מפנים את הנהגים לדרכים חלופיות. מפרי הסדר התיישבו על הכביש, וארבעה מהם נעצרו.
02/06/2024  |  עידן יוסף
כטב"ם של צה"ל הופל בלבנון מירי טיל קרקע אוויר
דובר צה"ל מסר, כי לפני זמן קצר טיל קרקע אוויר שוגר לעבר כלי טיס מאויש מרחוק של חיל-האוויר שפעל בשמי לבנון. כתוצאה מכך הכלי נפגע ונפל בשטח לבנון. האירוע מתוחקר. נמסר עוד, כי חיל-האוויר ימשיך לפעול בשמי לבנון למימוש משימות צה״ל.
01/06/2024  |  יואב יצחק
בטרומית: הצעת חוק להסדרת זכויות יתומים בוגרים במשפחות השכול
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית תיקון להסדרת הזכויות של יתומים בוגרים של חבר הכנסת מתן כהנא וקבוצת חברי כנסת, אליה הוצמדה הצעה דומה של חבר הכנסת צביקה פוגל וקבוצת חברי כנסת. 14 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת הכנסת לקביעת הוועדה שבה תידון ההצעה.     
29/05/2024  |  עידן יוסף
העבודות באיילון הסתיימו: נתיבים שנחסמו נפתחו לתנועה
העבודות להנפת גשר הולכי הרגל של מתחם ה-1,000 מעל מסילת הרכבת ונתיבי איילון הסתיימו כמתוכנן ובהצלחה, הציר בקרבת מחלף משה דיין לכיוון איילון צפון ודרום נפתח לתנועה, כמו גם הצירים העירוניים בקרבת המחלף.
31/05/2024  |  עידן יוסף
התפטרות גפני צפויה בתחילת השבוע הבא
בסביבת ח"כ משה גפני מזהירים כי הוא יממש את איומו להתפטר מתפקיד יו"ר ועדת הכספים ביום ראשון בבוקר (כאן חדשות).
30/05/2024  |  עידן יוסף
מצרים דורשת מישראל לסגת ממעבר רפיח כדי לאפשר סיוע הומניטרי לעזה
בקהיר הסתיימה הפגישה המשולשת בעניין מעבר רפיח, בהשתתפות ארה"ב, ישראל ומצרים. מקור מצרי אמר לערוץ אל-קהירה: "מצרים דבקה בצורך שישראל תיסוג מהצד הפלשתיני של המעבר עד לחידוש פעילותו, מטילה על ישראל את האחריות המלאה לאי-הכנסת סיוע הומניטרי דרכו ומדגישה את הצורך לפעול מיד להכנסה של לפחות 350 משאיות של סיוע הומניטרי לרצועת עזה מדי יום".
02/06/2024  |  עידן יוסף
טיל חץ יירט טיל בליסטי שנורה לעבר אזור אילת
לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה לפני זמן קצר באמצעות מערכת "חץ" טיל קרקע-קרקע שעשה את דרכו לעבר שטח הארץ ממרחב ים סוף. התרעה על ירי רקטות וטילים הופעלה במרחב אילת, אין נפגעים.
03/06/2024  |  איציק וולף
גנץ נגד גולן: השאירו את צה"ל מחוץ למחלוקת
יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ: ״הדברים פשוטים וברורים: חובה להתייצב לשירות סדיר ומילואים, הרמטכ״ל הוא הדרג הפיקודי העליון של הצבא. לא מסרבים פקודה, לא מסרבים להתייצב - ונוהגים אך ורק לפי הפקודות. זה נכון לכל חלקי החברה הישראלית. אני קורא לחברי לנשק יאיר גולן, ולכל ההנהגה: השאירו את צה"ל מחוץ למחלוקת, עמוקה ככל שתהיה.״
30/05/2024  |  מירב ארד
צרפת: סיכלנו מתקפת טרור שתוכננה להתרחש באולימפיאדת פריז
משרד הפנים הצרפתי הודיעה כי כוחות הביטחון המקומיים סיכלו מתקפת טרור מתוכננת באולימפיאדת פריז, שתתקיים בחודש יולי הקרוב. לפי דיווח בערוץ החדשות הצרפתי "BFM TV", צעיר בן 18 ממוצא צ'צ'ני נעצר ב-22 באפריל בביתו, בחשד שתכנן מתקפה "ממניעים איסלאמיים" נגד צופים באירועים האתלטיים, וכן נגד כוחות משטרה.
31/05/2024  |  עידן יוסף
סופית: עדכון אוטומטי לתגמולי שורדי השואה
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק עדכון סכומי תגמולים לנכי רדיפות הנאצים ולנכי המלחמה בנאצים וביטול המרת תגמולים (תיקוני חקיקה), התשפ"ד-2024. 30 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים.
03/06/2024  |  עידן יוסף
דיווח: ירי לעבר רכב ישראלי בצומת קלקס שבחטיבת יהודה; אין נפגעים
לפני זמן קצר התקבל דיווח על ירי לעבר רכב ישראלי ואוטובוס במרחב צומת קלקס שבחטיבת יהודה, אין נפגעים. כוחות צה"ל פתחו בסריקות באזור וחוסמים צירים במרחב.
03/06/2024  |  מירב ארד
אותרה גופתה של הצעירה בת ה-25 שנעדרה בכנרת
שוטרי יחידת שיטור הימי של משטרת מחוז צפון איתרו לפני זמן קצר את גופתה של הצעירה בת ה-25 שנעדרה בכנרת. מחקירה ראשונית של פרטי האירוע עולה כי המנוחה נכנסה לאגם הכנרת על גביי סאפ ממונע שהיא ללא חגורת הצלה ומסיבה שאינה ברורה נפלה מהסאפ שאותר באזור החוף ממנו נכנסה.
03/06/2024  |  מירב ארד
 1   2   3  >>
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il