X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי / News1 מבזקים
●  אקטואליה     ●  משפט     ●  כלכלה     ●  בריאות     ●  המגזין    
● כללי    ● חדשות   ● מבזקים   ●  וידאו    ● מאמרים   ● כתבות   ● תחקירים   ● כספת   ● מיוחדים ברשת   ● מוצרים   ● מינויים   ● יומני בלוגרים   ● נאומים/הרצאות   ● מכתבים/הערות   ● פסיקה   ● מושגים   ● מקורות/מחקרים   ● אירועים/חשיפות   ● מחוברים   ● לוח אירועים/כינוסים   ● ספרייה מקוונת    ● ספרים   ● שירים   ● יומן אישי   ● אישים   ● פירמות   ● מוסדות ● עיתונאים צעירים   ● תמונות מיוחדות   ● הודעות כלליות   ● הודעות שיווקיות   ● הודעות עסקיות   ● כתבות מקודמות ● הזדמנויות עסקיות
שתף:
הנצפים: 24 שעות שבוע חודש
עמוד 1 מתוך 24
אלוף (בדימ') יצחק בריק: שלושה ימים לפני הטבח אמרו לביבי - "הם מורתעים"
האלוף בדימוס יצחק בריק: "שלושה ימים לפני הטבח מגיעים לביבי ראשי השב"כ ואמ"ן ועוד גורמי מודיעין, אומרים לו תירגע - הם מורתעים".
29/04/2024  |  יואב יצחק
אתונה: מפגינים התפרעו מול מלון בבעלות ישראלית
התפרעויות נרשמו באתונה מול מלון בראון שבבעלות ישראלית. על-פי הודעת משרד החוץ, המשטרה המקומית השתלטה על האירוע ומבחינתם הוא הסתיים. האספסוף שהתקבץ סביב המלון ביקש לפגוע ביהודים ובתיירים ישראלים, ופוזר בגז מדמיע על-ידי המשטרה.
07/05/2024  |  עידן יוסף
אירן: צעיר יהודי עומד בפני הוצאה להורג
אירן עומדת להוציא מחר להורג צעיר יהודי בן 20, ארווין נתנאל, שהיה מעורב בקטטה עם אירני לא-יהודי, שבה מצא האחרון את מותו. משפחת היהודי הציעה לשלם כופר, אך משפחת ההרוג מסרבת לסלוח ולקבל את הכופר. בקהילות יהודיות בעולם מבקשים להתפלל להצלתו של הנדון למוות ארווין נתנאל בן סוניה.
17/05/2024  |  עידן יוסף
אותר אחיו הנעדר של מוישי קליינרמן
(עידכון) אחיו בן 15 של הנער הנעדר מוישי קליינרמן, נעדר גם כן. הוא יצא מביתו והיה אמור להגיע הערב לפנימייה בקריית מלאכי. כל היודע פרטים על מקום הימצאו מתבקש לעדכן את המשטרה. במהלך הלילה אותר האח בריא ושלם.
01/05/2024  |  עידן יוסף
עשרות הפגינו נגד פיטוריו של ראש ישיבת בני עקיבא נחלים
בישיבת בני עקיבא נחלים הפגינו הערב (ד') עשרות תלמידים, הורים ובוגרי המוסד בדרישה שלא לפטר את ראש הישיבה. המפגינים טוענים שהפיטורים מצד מרכז ישיבות בני עקיבא נובעים מכך שהרב שמואל לורנץ חשף העברות כספים שלא כדין מקופת הישיבה.
01/05/2024  |  עידן יוסף
שריפה גדולה במחסן בבסיס צה"ל בתל השומר
כבאות והצלה לישראל מחוז דן מסרה: שריפת מחסן ציוד בבסיס תל השומר. בשעה 14:00 הגיעו 12 רכבי כיבוי ו-3 רכבי אספקת מים לכיבוי שריפה שפרצה במחסן ציוד בבסיס תל השומר. עשן סמיך ורב מיתמר ונראה למרחק מאזור הבסיס. צוותי הכיבוי מתחמים את הבעירה ופועלים לכיבוי המוקד.
14/05/2024  |  יואב יצחק
בכיר באוניברסיטת ת"א: "חבל שנתניהו לא היה גם על המסוק"
יו״ר הוועד המנהל של אוניברסיטת תל אביב אלי גלמן בהתייחסות לתאונת המסוקים באירן: "חבל שנתניהו לא היה גם על המסוק" (חדשות 12). לאחר שדבריו פורסמו, גלמן התנצל.
19/05/2024  |  עידן יוסף
הערכה בצה"ל: המלחמה תימשך עד 2026; מלחמה בצפון בתוך 4 חודשים
הערכה בצה"ל: המלחמה תימשך עד שנת 2026, החזית הצפונית תיפתח לכל המאוחר בספטמבר הקרוב.
20/05/2024  |  עידן יוסף
מינוי קובי יעקובי לנציב אושר בוועדה למינוי בכירים
הצלחה לשר לביטחון לאומי איתמר בן-גביר: הוועדה למינוי בכירים אישרה את מינויו של ממלא המקום קובי יעקובי לתפקיד נציב שב"ס.
20/05/2024  |  עידן יוסף
רלוונט, על מישל רוקביצין: הפצועה הכי קשה מה-7 באוקטובר
ערוץ רלוונט, על מישל רוקביצין, שנפצעה קשה מאוד על-ידי מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר. ״אני הפצועה הכי קשה מהשבעה באוקטובר. ושרדתי ואני פה ואני מתחילה ללכת, ואני מתחילה לאכול. אני לא מוותרת למרות שקרה מה שקרה. חמאס ניסו להרוג אותי ולא הצליחו. אני עדיין פה״. ליאור אוחנה ליוותה את מישל רוקביצין.
11/05/2024  |  יואב יצחק
ח"כ סער על מכינת עלי: לא בכדי בתפקידיו בעבר לא פעל יעלון בכיוון שהציע"
ח"כ גדעון סער תוקף את דברי בוגי יעלון על מכינת עלי: "הצטערתי לשמוע את דבריו של שר הבטחון והרמטכ״ל לשעבר בוגי יעלון נגד מכינת עלי, ש-19 מבוגריה נפלו במערכה בה אנו עדיין נתונים. מכינת ״בני דוד״ בפרט ובני הציונות הדתית בכלל גילו ומגלים מסירות-נפש והקרבה הראויות להערכה ולהוקרה. לא בכדי בתפקידיו בעבר לא פעל יעלון בכיוון שהציע עתה".
01/05/2024  |  מירב ארד
תעלומה: האם מפציץ-חמקני אמריקני מסוג B2 ספיריט נצפה בשמי ישראל
בתמונות שהופצו הבוקר, נראה לכאורה מפציץ-חמקני אמריקני מסוג B2 ספיריט, בטיסה חריגה בשמי ישראל. מדובר במטוס היקר ביותר שיוצר אי-פעם, שמסוגל לחדור מכ"מים בגלל צורתו היחודית, וגם לשאת מגוון רחב של חימושים: מפצצות JDAM ועד נשק גרעיני.
30/04/2024  |  עידן יוסף
שב"כ אוסר על אביעד מהצרי לפגוש את עורכי דינו
שירות הביטחון הכללי החליט לאסור על אביעד מהצרי מבית אל, שנעצר בסוף השבוע בחשד לרצח נער פלשתיני, להיפגש עם עורכי דינו. סנוגריו של מהצרי מארגון חוננו מאשימים: "השב"כ מנסה לצמצם נזקים ומשתמש בכוח לא סביר כדי להשיג ראיות בצורה לא חוקית".
06/05/2024  |  עידן יוסף
עמוס מלכא: הקונספציה נולדה אצל ראש הממשלה
עמוס מלכא, ראש אמ"ן לשעבר בראיון ל-103FM: "הקונספציה לא נולדה באמ"ן, אלא אצל ראש הממשלה".
24/04/2024  |  מירב ארד
למרות התנגדות רוב קבינט המלחמה, הקבינט המורחב יכריע בעניין כניסה לרפיח
יעקב ברדוגו מפרסם: ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש לפעול ברפיח, אך יתר חברי הקבינט, השרים בני גנץ, יואב גלנט וגדי איזנקוט התנגדו. ההכרעה בעניין תעבור לקבינט המורחב.
02/05/2024  |  עידן יוסף
מתאם השבויים והנעדרים לשעבר ירון בלום: חמאס עושה הכול כדי למשוך זמן
מתאם השבויים והנעדרים לשעבר ירון בלום בראיון לכאן רשת ב': "אני כבר שבוע שומע שמחר העסקה וזה לא כך. חמאס עושה הכול כדי למשוך זמן. סינוואר עושה מניפולציות ומכאיב למשפחות ולמדינה. חלק מהטקטיקה של מצרים זה לזרות אופטימיות. מי שחושב שהמשלחת שלנו לא עשתה כלום בסופ"ש - לא מבין".
05/05/2024  |  מירב ארד
זקן מועצת גדולי התורה מת בגיל 89
בירושלים הלך לעולמו זקן האדמו"רים במועצת גדולי התורה, האדמו"ר מביאלא. בן 89 היה במותו. במהלך חייו התגורר בלוגאנו שבשוויץ, בירושלים, בצפת ובמעלה עמוס. הלוויתו תצא היום מבית מדרשו ברחוב יעקובזון בירושלים, ואלפי מלווים צפויים להשתתף בלוויה.
10/05/2024  |  עידן יוסף
סוכנות מאהר: הנשיא ראיסי המשיך בנסיעה ברכב במזרח אזרבייג'ן
נמשך בליל הדיווחים הסותרים. סוכנות הידיעות 'מאהר' מדווחת כי הנשיא ראיסי המשיך בנסיעה ברכב במזרח אזרבייג'ן. מנגד, כלי תקשורת אירני רשמי, טהרן טיימס, אומר שאין כל מידע ושכל מה שנותר לעשות כעת זה להתפלל. מקורותיו מסרו שהמסוק טרם אותר. גם סוכנות ידיעות טורקית מסרה כי המסוק שבו שהה הנשיא אכן התרסק.
19/05/2024  |  עידן יוסף
מפקד בסיס חיל האוויר 'רמון' הועלה לדרגת תת-אלוף
מפקד בסיס חיל האוויר 'רמון' (כנף 25), אלוף-משנה ג׳וש בר, הועלה לדרגת תת-אלוף. תת-אלוף ג'וש בר מפקד על בסיס רמון כשנתיים, בו נמצאות טייסות קרב מסוג סופה F-16i, טייסות מסוקי קרב ויחידות מבצעיות נוספות, והינו המפקד הראשון של הבסיס אשר מועלה לדרגת תת-אלוף.
28/04/2024  |  מירב ארד
דרמה בקבוצת ידיעות אחרונות: המנכ"ל פורש אחרי 30 שנה
שינויים משמעותיים בקבוצת ידיעות אחרונות: מנכ״ל הקבוצה, ציון פרץ, הודיע על פרישתו מהתפקיד שבו שימש בארבע השנים האחרונות, אחרי כמעט שלושה עשורים בקבוצה.
16/05/2024  |  עידן יוסף
שריפה גדולה משתוללת במבני תעשייה בכפר קאסם
בכפר קאסם בוערים שישה מבני תעשייה. 43 לוחמי אש בפיקוד מפקד מחוז המרכז טפסר רוני קדם מנסים לבלום את האש, בשלוש גזרות עבודה. הכוחות כוללים 19 צוותי כיבוי הכוללים רכבי אספקת מים ייעודיים.
09/05/2024  |  עידן יוסף
נתניהו שוקל למנות את דני דנון לשגריר באו"ם במקום ארדן
ראש הממשלה בנימין נתניהו מייעד את ח"כ דני דנון לתפקיד שגריר ישראל באו"ם, כך על פי שלושה בכירים בממשלה ובסביבת נתניהו. לפי הגורמים הבכירים המעורים בפרטים, לאחר תקופת אי-הודאות, כאשר עלתה האפשרות כי השגריר הנוכחי, גלעד ארדן, יקבל ארכה לקדנציה ויישאר בתפקיד השגריר באומות המאוחדות לשנה נוספת, לאחרונה האפשרות ירדה מהפרק והתפקיד, כאמור, בדרך לדני דנון, שבעבר שימש בתפקיד זה (מעריב).
17/05/2024  |  עידן יוסף
קיש על החלטת ביהמ"ש: "התערבות גסה ומיותרת בהחלטות הדרג המקצועי"
שר החינוך הבהיר: "משפחות מחבלים לא יכנסו לכיתות הלימוד של ילדינו, במימון המדינה" * "אפעל בכל האמצעים שברשותי על-מנת לוודא שזה לא יקרה"
24/04/2024  |  מירב ארד
מנדלבליט: "ההפיכה המשטרית חוזרת במלוא כיעורה"
היועמ"ש לשעבר, אביחי מנדלבליט התייחס בראיון לגל"צ לאישור שקיבלה המדינה לייצוג משפטי פרטי בבג"ץ חוק הגיוס והחלתו גם על משרדי הממשלה: "זה ביטול קו ההגנה המרכזי של הדמוקרטיה בישראל, מנסים להגניב את ההפיכה המשטרית בלי שאף אחד יבין". מנדלניט הוסיף: "יועמ"ש פרטי יכול לייעץ לממשלה במקרים חריגים, אבל לא למשרדי ממשלה - אם זה המצב הוא לכאורה גם יכול להורות לצבא ולמשרד הביטחון מה לעשות. אם אין ייעוץ משפטי ציבורי אין הגנה לאזרחים, אני לא זוכר מקרה כזה מאז פרשת בר-און חברון".
02/05/2024  |  מירב ארד
קצינים זוטרים יורשו ללבוש מדי ב' בטקסי הזיכרון
השנה הוחלט בצה"ל כי קצינים בדרגת סרן ומעלה ונגדים בדרגת רס"ל ומעלה ילבשו מדי ב' בטקסי יום השואה, יום הזיכרון ויום העצמאות, המתקיימים מחוץ ליחידות צה"ל, לאור קיום הטקסים בצל המלחמה. יתר משרתי צה"ל ובעלי תפקידים טקסיים ילבשו מדי א'.
03/05/2024  |  עידן יוסף
 1   2   3  >>
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il