X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סקר חדש מגלה: 48% מהמשתתפים אמרו כי לנסיעות יש השפעה ניכרת על שביעות הרצון שלהם מהעבודה ו-32% הכניסו את נושא הנסיעות לשיקולים בבחירת מקום העבודה
▪  ▪  ▪
ייאוש מזדחל [צילום: פלאש 90]

הנסיעות בפקקים אולי לא מזיקות לבריאות שלכם אך סקר חדש שנעשה בארצות הברית גילה כי 4% מהמשתתפים, שהם חמישה מיליון איש, הודיעו שהם חולים ולא יוכלו להגיע לעבודה רק משום שלא היו יכולים להתמודד עם הפקקים בדרך למשרד.
הסקר - The Harris Interactive poll - שבוצע על-ידי המוסד לכוח-אדם, גילה גם כי 48% מהמשתתפים אמרו כי לנסיעות יש השפעה ניכרת על שביעות הרצון שלהם מהעבודה ו-32% הכניסו את נושא הנסיעות לשיקולים בבחירת מקום העבודה.
לדברי עורכי הסקר, מדיניות שתאפשר לעובדים לנסוע במהלך שעות בהן אין עומס בכבישים או לעבוד מהבית, יכולה להגביר את שביעות הרצון של העובדים, ללא שתהיה לה השפעה שלילית כלשהי.
עוד עולה מן הסקר, כי 38% מהעובדים שהשתתפו בו אמרו כי נסעו לעבודה לבד ו-9% נסעו עם אנשים נוספים (תורנות רכב). רק 11% מהעובדים העדיפו את התחבורה הציבורית, 10% אמרו כי הלכו לעבודה ברגל וחלק מן המשתתפים השתמשו ביותר מסוג אחד של תחבורה כדי להגיע לעבודה.
מבין המשתתפים, רק 15% אמרו כי היו מחליפים את מקום עבודתם למקום עבודה קרוב יותר, ו-11% אמרו כי לזמן אותו בילו בתנועה הייתה השפעה שלילית על האיזון בין החיים האישיים לעבודה.
עורכי הסקר הדגישו גם כי חשוב שהמנהלים יהיו מודעים לזמן שהעובדים שלהם מבלים כשהם נוסעים למשרד, משום שהסקר מראה כי יש לו השפעה משמעותית ביותר על שביעות רצונם מהעבודה.
כשליש מהעובדים אמרו כי זמן הנסיעה שלהם לעבודה וחזרה ממנה היה בין שלושים דקות לשעה, ו-16% מהם בילו בין שעה לשעתיים כשהם נוסעים לעבודה וחזרה.
כמעט כל משתתפי הסקר תיארו את הנסיעה כסיוט, ו-7% סיפרו כי נדרשו להם חמש שעות או יותר להגיע למשרד ולחזור ממנו. 30% נוספים בילו יותר משעתיים בדרכים.
רק 6% מהעובדים קיבלו תשלום עבור הזמן שבילו בדרכים ול-14% בלבד ניתנה האפשרות לעבוד מהבית.
אם עובדים היו יכולים לבלות פחות זמן בנסיעות, 50% מהם היו מנצלים את הזמן לשינה, 42% היו נחים, 33% היו מבלים עם המשפחה ו-28% היו עוסקים בפעילות גופנית.

תאריך:  28/04/2011   |   עודכן:  28/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פקקי תנועה - סיבה להיעדרות מהעבודה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
מאחר שאין דחיפות בביצוע הניתוח, סבור בית המשפט שיש לתת לחולה מידע מלא ומורחב זמן מה לפני הניתוח ולא ביום ביצועו    רופא עיניים שלא מסר מידע מלא יפצה את מטופלו ב-100,000 שקל
מירב ארד
דגלי הלאום תלויים בכל פינה בעיר, אלפי תיירים גודשים את האתרים המרכזיים של בית המלוכה    בשעות המוקדמות של הבוקר נערכו החזרות האחרונות לקראת החתונה    מאות צוותי טלוויזיה התמקמו לאורך מדרכות העיר לקראת סיקור החתונה המלכותית
איציק וולף
ראש הממשלה כינס את פורום השביעייה לדיון על הסכם הפיוס שנחתם אמש בין פתח לחמאס    הדיון עסק בתגובת ישראל להסכם ובצעדיה המדיניים העתידיים לנוכח הכוונה להכריז בספטמבר על מדינה פלשתינית
איתמר לוין
המשרד פיטר את מי שהייתה מנהלת לשכתו של סגן השר הקודם, כאשר הייתה בחופשת לידה לאחר חילופי הממשלות    דני איילון סירב להיפגש עם העובדת והותיר את הטיפול בידי ראש מטהו
איתמר לוין
המוסד לא הודיע למבוטחת על זכאותה לקיצבת זיקנה, וכאשר הגישה את התביעה - נקבע שהיא הוגשה באיחור    בית הדין חייב את הביטוח הלאומי לשלם קיצבה רטרואקטיבית לשש שנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il