X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
משרד התחבורה הורה להיערך לאפשרות שביום חמישי ינקטו עובדי הרכבת בעיצומים ועדת המשנה לתחבורה ציבורית שמעה על היערכות המפעילים לחגים המתווה: בהתאם ללקחי אשתקד איסוף בינעירוני מערים חרדיות יתבצע מריכוזים אליהם יגיעו תושבים באמצעות שירות-הסעיות
▪  ▪  ▪
שביתה ברכבת ישראל? [צילום ארכיון: פלאש 90]

משרד התחבורה הנחה העמיד במצב הכן 400 אוטובוסים, למקרה שוועד עובדי רכבת ישראל יחליט להשבית את פעילותה מיום חמישי הקרוב. דרור דנון, סגן מנהל בכיר לתחבורה הציבורית במשרד התחבורה, אמר כי האוטובוסים המתגברים יגיעו מן המגזר הפרטי.
שלשום הורה בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב לעובדים, להסתדרות ולהנהלת הרכבת לקיים מו"מ אינטנסיבי למשך שבועיים, אך נמנע מהוצאת צו מניעה.
גנון אמר את הדברים במהלך דיון בכנסת שהתקיים (יום ג', 20.9.11) בוועדת המשנה לתחבורה ציבורית, שעסק בהיערכות חברות התחבורה הציבורית לחגי תשרי. גנון ציין כי בשנה הבאה חלים החגים באותם ימים בשבוע כמו השנה, ולכן ההנחה היא שהלקחים יופקו על סמך מה שכבר היה. הוא אמר שערוכים גם לבקשות לא-קבועות, של תוספת נסיעות כדי לתת מענה לאירועים בחגים.
לדבריו, יהיו קווים ישירים לבני ברק ובערים שרוב אוכליסייתן חרדית דוגמת ביתר עילית ואלעד, יאסוף שירות-הסעיות את הנוסעים לתחנות איסוף מרכזיות בערים, ומשם יוציאו אותם אוטובוסים קווים בינעירוניים.
סמנכ"ל ההפעלה של הרכבת, הראל אבן, אמר בדיון שברכבת ישראל מצפים להסיע כ-150 אלף נוסעים במהלך חול-המועד סוכות.
יושב-ראש ועדת המשנה לתח"ץ, ח"כ ישראל אייכלר (יהדות תורה), ביקש להאריך את שעות הפעילות של התחבורה הציבורית בלילה במוקדי שמחת בית השואבה הנערכים בחג הסוכות. מתאם אגד במגזר החרדי יצחק רודריך השיב לו שגם בירושלים וגם בבני ברק מוקדי החגיגות סגורים לתנועה וממילא לא ניתן להזרים לשם תחבורה ציבורית. כאשר אייכלר שאל האם ניתן להפעיל קווי לילה, הוא נענה כי קיימת התנגדות לעניין, ואחרי הישיבה נאמר לו שהמתנגדים הם חרדים החוששים לפרצה בחומת הצניעות.
אייכלר ביקש מרב-פקד רוני לוינגר, ראש חוליית תעבורה במשטרת ישראל, לפנות את ציר הכניסה הסמוך לשער האשפות, כדי לאפשר ירידת נוסעים, בעיקר נכים וזקנים, סמוך ככל הניתן לכותל. לוינגר נענה בחיוב לבקשה.
הבעייתית - עיריית בני ברק
מנהל אגף התנועה באגד, יהושע אהרונוב, אמר שביום הכיפורים רבים הנהגים צמים, ולכן מתחדשת תנועת האוטובוסים, כ-200 במספר, כשעתיים אחרי צאת החג. הם אוספים נוסעים בעיקר מריכוזי החסידויות של בעלז וגור.
נציג עיריית ירושלים ציין בדיון כי העיר העתיקה נסגרת לכניסת כלי רכב פרטיים בימי חול-המועד משבע בבוקר ועד חצות.ראש תחום תכנון תנועה בדן, גיל ויטמן, אמר שבימי החג מתמקדים בעיקר בהפעלת קווי בני ברק - ירושלים, בני ברק - פתח תקוה ובני ברק - באר יעקב.הוא דיבר על הקושי להפעיל קווים בבני ברק, משום שהעיר חסרה מסופים לתחבורה ציבורית, דבר המאלץ נהגים לעצור באמצע הכביש, ואף גרר הטלת קנסות מצד פקחי העירייה. אייכלר קיבל את התלונה והודיע כי יפנה בעניין לראש עיריית בני ברק.
הפעימה השנייה - תהליך קשה
נציג דן, שהתבקש בדיון לומר כמה מילים בנושא הפעימה השנייה של הארגון-מחדש בתחבורה הציבורית בגוש-דן, אמר כי על דן עבר תהליך קשה מאוד, שבמהלכו עברו אגד ודן מהפעלת 920 אוטובוסים ביום ללמעלה מ-1,000. הוא ציין כי ההיערכות הייתה מהירה, ועברה את מבחן פתיחת שנת הלימודים בהצלחה. עם זאת ציין, כי בחלק מן המקומות מתקשים התושבים להשלים עם המעברים בין אוטובוסים.
חבר הכנסת יעקב כץ (כצל'ה) שאל מה ייעשה לתגבור הקווים ליהודה ולשומרון בחגים, ונענה כי יתוגברו ההסעות הממוגנות למערת המכפלה בחברון יתוגברו. חברות כלכליות רבות נרתמו כדי לסייע לאגד במלאכה, והתחבורה הציבורית ליו"ש תתוגבר בערבי חגים.

תאריך:  20/09/2011   |   עודכן:  20/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
400 אוטובוסים יעמדו הכן למקרה שביתה ברכבת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
משרד התחבולה של ישראל-לתפארת ה
ראספוטין בן מדביד  |  20/09/11 20:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
הספרדי סגר ל-4 שנים אצל יריבת מכבי ת"א ביורוליג. יעזוב בסוף השביתה?
עופר וולפסון
משווה את תחזית הצמיחה שלה לזו של בנק ישראל מהחודש שעבר, לפיה התוצר יגדל ב-4.8% השנה    ירידה קלה בתחזית הצמיחה לשנה הבאה, במקביל להאטה באינפלציה
עופר וולפסון
החטיבה הכלכלית במשרד מבקר המדינה נמצאת במהלכה של בדיקה בנושא התמלוגים שהמדינה גובה עבור הזיכיונות והרישיונות שהעניקה לגורמים פרטיים על משאבי הטבע שלה    בין השאר נבדקים אופן קביעת התמלוגים, והאם אלו הועברו במלואם
עופר וולפסון
בעל השליטה ברשת "שיווק השקמה" הודיע כי על-רקע המחאה החברתית והפערים הכלכליים בחברה, יחלק את הבונוס שלו לכ-780 מעובדיו המקבלים שכר נמוך    ב-2010 קיבל לוי בונוס שנתי של כ-5 מיליון שקל
אלעזר לוין
גם בנצי ליברמן עצמו אישר כי אכן מונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il