מחלוקת התגלעה לאחרונה בין הנהלת רכבת
ישראל, לעיריית נהריה על-רקע התוכניות להפרדה מפלסית בנהריה, שעליהן עובדת חברת 'יפה נוף' כמעט שנה. הרכבת הציעה בתוכניותיה כניסה ראשית אחת לתחנת הרכבת בעיר. כיום ישנן שתי כניסות: אחת משדרות הגעתון וכניסה צדדית מרחוב לוחמי הגטאות.
עם שדרוג התחנה, מתכוונים ב
רכבת ישראל להעמיד עמדה אחת בכניסה שתכלול מכונת שיקוף ומאבטחים ובכך לבטל את הכניסה הצדדית. ראש העירייה
ז'קי סבג לא הסכים בתוקף שהכניסה מרחוב לוחמי הגטאות תבוטל.
אופס, שונה התאריך תושבי עין שרה ורחוב שקד יכולים רק להמשיך לחלום כי באפריל יפתחו להם את הכביש ממנו מנותקים תקופה ארוכה. השבוע התברר כי שונה תאריך היעד לסיום הפרויקט. על כל השלטים שמפרטים את זמני הביצוע של ההפרדה המפלסית נכתב, כי הצפי הוא אפריל 2012. רק שמדבקה אחת קטנה שינתה הכל ודחתה בשקט-בשקט את העבודות לספטמבר, עיכוב של חמישה חודשים.
תגובת רכבת ישראל: "רכבת ישראל מביעה תמיכה עקרונית בהצעתה של עיריית נהריה, בחיבור רחוב לוחמי הגטאות דרך הפסאז'. הנושא על המשמעויות העולות ממנו ילובן בסיור עבודה שייערך בקרוב בין הצדדים".
מעיריית נהריה נמסר בתגובה: עיריית נהריה נפגשה מספר פעמים בהשתתפות שר התחבורה עם מנכ"ל הרכבת, מהנדס העיר וכל הצוות, וסוכם שמנכ"ל הרכבת יסייר עם ראש העיר והצוות וימצאו הסכמה המאחדת בין שני הצדדים. לפי הצעת הרכבת, הצעה שהעירייה מתנגדת לה, ייסגר השער הנוכחי לכיוון לוחמי הגטאות וכל הבאים מדרום העיר ומיתר המקומות, ייכנסו דרך כניסה אחת ויחידה, מה שיגרום לפקק, לאי-נוחות ובלגן. עיריית נהריה פועלת כדי לתת לתושבים את התנאים הטובים ביותר. לראש העיר ולמנכ"ל הרכבת נקבעה ישיבה, בה מנכ"ל הרכבת צפוי להציע פתרון, ואם הפתרון יהא טוב לנהריה - נשמח לאשרו. בין עיריית נהריה להנהלת הרכבת מתקיימת עבודה משותפת והצדדים עושים הכל על-מנת לסיים את הפרויקט, מהר ככל שניתן”.