X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שלושה קרונות דו-קומתיים בקו רכבת פרברי יוגדרו כקרונות עמידה כדי להקל על הצפיפות יכללו כסאות מתקפלים ומאחזי-יד
▪  ▪  ▪
[צילום: רכבת ישראל]

עומדים ברכבת? בקרוב העניין גם יקבל גושפנקה רשמית. רכבת ישראל תתחיל מן השבוע הבא בניסוי ובמסגרתו ייעשה שימוש בקרונות העמידה.
הניסוי ייערך תחילה בקו הפרברי בין בנימינה לרחובות. כמה קרונות בכל רכבת יסומנו מראש כקרונות עמידה בלבד, מקצתם יהיו כסאות קטנים מתקפלים.
מדובר במיזם ניסיוני במסגרתו יוצבו קרונות מסוג חדש. במשרד התחבורה מעדכנים כי טרם ברור אילו קווים יפעלו במסגרת המיזם וכי הדבר נמצא כעת בבדיקת אנשי המקצוע במשרד. על-פי התוכנית הניסוי יחל לכל המאוחר בראשון הקרוב.
במסגרת הפיילוט, פורקו הכסאות והשולחנות מהקומה התחתונה, ובמקומם הותקנו מושבים מתקפלים בכמות זהה, ומאחזי יד לנסיעה בטוחה גם בעמידה. הקומה העליונה נשארה כשהייתה.
פתרון הקרונות המוסבים של אנשי אגף הנדסת נייד ברכבת ישראל, כולל פירוק כסאות ושולחנות בשלושה קרונות דו-קומתיים המוסבים לנסיעה פרברית. השינוי, שנועד להפחית את הצפיפות ברכבת, יאפשר הגדלת מספר הנוסעים בכל קרון בכ-20 אחוזים, וכן כניסה ויציאה מהירה מהקרונות.
הקרונות ישולבו בקו פרברי בו משך הנסיעה הממוצע עומד על כחצי שעה. נוסעי הקו יוכלו להעניק משוב באמצעות טופס מקוון, אליו ייכנסו דרך קוד QR שיפורסם בקרון וברציפים.
"לצד משימתה העיקרית שהיא הסעת המונים בין המטרופולינים הגדולות בישראל, הרכבת מבצעת משימה של הסעת המונים מפרברי הערים למרכזיהן, תפקיד המבוצע בדרך כלל על-ידי מטרו או רכבות קלות. כל זאת בהיעדר תשתית מסילה מספקת שתאפשר הגדלת תדירות הרכבות", מציינים ברכבת ישראל, "אנו מקווים שמהלך זה, יחד עם מהלכים נוספים שמבוצעים כיום כמו תגבור בקווי הצפון ומידע על רמות העומס ברכבות המופיע באתר והיישומון, יסייעו להפחית את העומסים בקווים אלה".

תאריך:  17/07/2019   |   עודכן:  17/07/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צפוף ברכבת? נפרק לכם כסאות ושולחנות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
טיפול בסימפטום ולא בבעיה
חיים וינברגר  |  17/07/19 13:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
איתמר לוין
איחור של שליש מזמן הנסיעה, דלתות מקולקלות ומיזוג אוויר מינימלי בנסיעה מחיפה לבית שאן - ואיחור משמעותי עוד יותר בדרך חזרה. רכבת ישראל כנראה החליטה להחיות את רכבת העמק על כל המיתוסים שדבקו בה
איתמר לוין
בית המשפט העליון ביטל את האישור שנתן בית המשפט המחוזי בירושלים לתביעה, בטענה שהפקחים של הזכיינית הירושלמית סיטיפס אינם פועלים כחוק
עידן יוסף
מהיום ניתן לשחזר את יתרות התקציב וחוזי הנסיעה גם בכרטיסי רב-קו אנונימיים    וגם: תוקף כרטיס הרב-קו שברשותכם עומד לפוג? מעכשיו תוכלו לחדשו ללא עלות לחצי שנה נוספת
עידן יוסף
שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' הציב למשרדו יעד של כ-2,500 אוטובוסים עירוניים בתוך כחמש שנים, פי 50 מאשר היום
מחלקה ראשונה
החל מהבוקר בשעה 10:00 ולמשך שלוש שנים - נחסמה לתנועת כלי רכב, הכניסה לעיר ירושלים דרך שדרות שז"ר ובנייני האומה, בקטע שבין שדרות הרצל לנשיא השישי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il