X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מבצע משותף של המשרד לביטחון הפנים, משרד התחבורה ומשטרת ישראל לאכיפת תקנות הקורונה בתחבורה הציבורית יצא לדרך לא צפויה אכיפה בקווי הלילה המועדים להדבקה
▪  ▪  ▪
נזכרים לאכוף

באיחור ניכר, בהנחיית השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, ושרת התחבורה, ח"כ מרב מיכאלי, החל (יום ג', 24.8.21) ברחבי הארץ מבצע משותף לאכיפת תקנות הקורונה בתחבורה הציבורית בישראל של מנהלת האכיפה במשרד לביטחון הפנים, משטרת ישראל ומשרד התחבורה, שהקצה לטובת המבצע כוח מפקח מיוחד.
המבצע יימשך שלושה ימים, יתמקד בתחנות מרכזיות, ברכבות ובאוטובוסים, ובמהלכו נפרסו היום מאות שוטרים, פקחים וכוח משרד התחבורה הייעודי. הכוחות מזהים ומחלקים דוחות על הפרת חובת עטיית מסכה בתחבורה הציבורית. האכיפה היום הייתה בארבע הערים הגדולות בארץ, מספר הדוחות שחולקו צפוי להתפרסם בבוקר. בסרטון התדמית שהפיצה לא נראתה אכיפה ממשית אלא חלוקת מסכה לנוסע במקום חלוקת דוח.
כל זאת נעשה לצד הסברה שכותרתה "סליחה? מסכה!", הכוללת פרסום על גבי מאות אוטובוסים, בתחנות ההסעה ובמערכות הכריזה.

אכיפה בתחנת רכבת בלוד [צילום: דוברות המשטרה]

במקביל, נמשכת האכיפה המוגברת ברחבי הארץ, בדגש לחובת הבידוד ועטיית מסיכה במקומות סגורים והומי קהל. ביומיים האחרונים (ימים א׳-ב׳, 23-22.8.21) נמשכה הפעילות המשטרתית המוגברת לפיקוח ואכיפת התקנות ונרשמו ע״י השוטרים 5,345 דוחות בגין הפרות של תקנות הקורונה ברחבי הארץ, בהם: 4,976 דוחות בגין אי-עטית מסיכה, 152 דו״חות בגין הפרות חובת הבידוד וכן 164 דוחות בגין הפרות של מפעילי מקום ציבורי או עסקי.
ככל הידוע, לא צפויה אכיפה בשעות הלילה בקווי הלילה. בקווים אלה, מתלוננים הנהגים, אין הקפדה על עטיית מסכות ושמירת מרחק, ולדבריהם הדבר מהווה מדגרת קורונה.
תומר לוטן, מנכ"ל המשרד לביטחון הפנים, אמר כי "התחבורה הציבורית היא מוקד מרכזי וחשוב לאכיפת תקנות הקורונה ונוכחות המשטרה, לצד הפקחים והדיילים של משרד התחבורה משדרת מסר חשוב לציבור באשר לסכנת ההידבקות ורמת האכיפה".
מנכ״ל משרד התחבורה, מיכל פרנק, טוענת כי מבצע האכיפה הוא צעד חשוב שנועד לאפשר את המשך פעילותם הסדירה של האוטובוסים והרכבות תוך שמירה על בריאות הנוסעים. "בכך", אמרה, "תורם משרד התחבורה את חלקו בשמירה על פעילות המשק ובמניעת סגר נוסף״.
לדבריה, שיתוף הפעולה עם משטרת ישראל מצטרף לגיוס של מאות דיילים ומערך שילוט והסברה, במטרה להגביר את יישום הנחיות משרד הבריאות בתחבורה הציבורית.
ראש אגף המבצעים והשיטור, ניצב אבי ביטון אמר: ״אנו ממקדים מאמץ ופעילות פיקוח ואכיפה במקומות צפופים וסגורים ובריכוזי קהל. האכיפה שתתבצע במסגרת המבצע המשותף אינה המטרה אלא אמצעי חשוב להשגתה. אני קורא לכל אדם להקפיד על קיום התקנות וההגבלות השונות בתחבורה הציבורית ובכל מקום אחר, בכדי שיחד נוכל לצמצם את התפשטות התחלואה ולשמור על בריאות הציבור״.

תאריך:  24/08/2021   |   עודכן:  24/08/2021
+כמעט 10,000 מאומתים חדשים
10:27 25/08/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

מתוך כ-150 אלף בדיקות שיעור החיוביים עומד על 6.69%  ▪  מספר החולים קשה שומר על יציבות ועומד על 692 חולים קשה  ▪  בתי החולים הציבוריים עובדים במתכונת שבת

מתחסנים חיסון 3 [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+פיקוד העורף לא יבצע היום בדיקות סרולוגיות לילדים
08:17 25/08/21  |  מירב ארד

פיקוד העורף הודיע (יום ד') כי לא יבצע היום בדיקות סרולוגיות לילדים. המבצע צפוי להתחדש מחר, יום חמישי, ברשויות שבהן נמצא שיעור נדגמים עם נוגדנים לנגיף הקורונה של יותר מ-12%.

+המפלגות הדתיות מבקשות דיון פגרה בנושא בתי החולים הציבוריים
00:59 25/08/21  |  עידן יוסף

ראשי המפלגות הדתיות דרעי, גפני, ליצמן וסמוטריץ', הגישו בקשה ליו"ר הכנסת מיקי לוי לכינוס מליאת הכנסת בפגרה בנושא: "קריסת בתי החולים הציבוריים, הפסקת קליטת חולי קורונה והפקרתם של מיליוני אזרחים, שישארו ללא בתי חולים ציבוריים".
לדבריהם, "בתי החולים הציבוריים, סובלים מליקוי חסר בתקצוב, ועצירת הספקת ספקים. ובייחוד בתקופה זו שתחלואת הקורונה גואה וישנה התעלמות ממושכת של הממשלה מהדרישות הבסיסיות של מנהלי בתי החולים, אשר ע"כ אנו דורשים לכנס את מליאת הכנסת בדחיפות לדיון על מצוקתם של מנהלי בתי החולים והפקרתם של מיליוני אזרחים".

+משרד הבריאות: הסיכוי לדלקת קלה בשריר הלב אצל מחוסנים - אפסי
00:55 25/08/21  |  עידן יוסף

משרד הבריאות: הסיכוי לקבל דלקת בשריר הלב מהחיסון לנער הוא נדיר, כ-1 ל-30,000 מחוסנים. בכל חמשת המקרים שדווחו היה מדובר בתופעת לוואי קלה מאוד. הסיכוי לקבל דלקת בשריר הלב כתוצאה מקורונה ותופעות אחרות בזמן המחלה ואחריה גדול פי כמה מאות. התוצאות המדעיות חד-משמעיות: החיסונים בטוחים ויעילים מאוד.

+כעשרת אלפים מאומתים חדשים ביממה
23:17 24/08/21  |  עידן יוסף

ביממה האחרונה נרשמו 9,894 מאומתים לקורונה. יציבות במספר החולים קשה - 690. שיעור הבדיקות החיוביות גבוה - 6.62%. עד כה מתו 6,880 איש במגפה.
מספר החולים קשה בקרב לא-מחוסנים גבוה פי 12 מאלה שחוסנו.

+מושל הוואי לתיירים: עזבו את המדינה
20:40 24/08/21  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

משפחת נתניהו שוהה מזה מספר ימים באחד מאיי הוואי שבבעלות לארי אליסון - אחד מעדי התביעה במשפט נתניהו  ▪  יצאו לארה"ב למרות קריאת הממשלה וגורמי המקצוע שלא לנסוע לחו"ל  ▪  התבטאויות אנטישמיות כלפי סגן המושל בעקבות הדרישה מעובדי המדינה להתחסן או להיבדק מדי שבוע

מלון בהונולולו, בירת הוואי [צילום: ג'ניפר קלר, AP]
+חבר קבינט הקורונה נדבק בקורונה
19:34 24/08/21  |  עידן יוסף

השר במשרד האוצר חמד עמאר (ישראל ביתנו) נדבק בקורונה. בתחילת השבוע נדבקה במחלה השרה אורית פרקש הכהן. עמאר השתתף בישיבה האחרונה של קבינט הקורונה. שאר שרי הקבינט שהשתתפו באותו הדיון ושהו איתו באותו חדר ישיבות טרם קיבלו הנחיות לגבי צעדיהם עקב מצבו.

[צילום: יח"צ]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שלושה ימי אכיפה מוגברת בתחבורה הציבורית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
איציק וולף
מהיום יוכלו גם בני 30 ומעלה לקבל את מנת הדחף של חיסון הקורונה    לתיאום תור לחיסון, יש לפנות לקופות החולים
איציק וולף
אחוז המאומתים מתוך 157,994 שבוצעו אתמול מוסיף גם הוא לעלות ועמד על 6.63%    בבתי החולים מאושפזים 1,124 חולי קורונה ומצבם של 678 מתוכם - קשה
איציק וולף
מנכ"ל משרד הבריאות צפוי להחליט היום האם לאשר את ההמלצה להרחבת מבצע החיסון במנה השלישית נגד קורונה גם לבני 30 ומעלה    היעד של משרד הבריאות: חיסון לפחות 3 מיליון ישראלים במנה השלישית עד לסוף ספטמבר
איציק וולף
מדינת ישראל תהיה המדינה הראשונה במזרח התיכון שבה אובחנו עד היום מיליון חולי קורונה, והראשונה בעולם מבין המדינות שבהן פחות מ-10 מיליון תושבים שמגיעה לכמות המצטברת הזאת של חולי קורונה בשנה וחצי
יפעת גדות
מחקר ענק שבוצע על-ידי קבוצת חוקרים מקופ"ח מאוחדת, האוניברסיטה העברית, המרכז האקדמי לב והדסה, מצא כי ערכי סוכר גבוהים מ-105 מ"ג לד"ל בקרב אוכלוסייה שאינה מאובחנת כסוכרתית - עלולים להיות בסיכון גבוה לתחלואה קשה ולתמותה מנגיף הקורונה    המסקנה, בעקבות ההתפרצות המחודשת של נגיף הקורונה: צאו לבדוק את ערכי הסוכר שלכם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il