חברת אגד תשלם 420,484 ש"ח בעקבות חיוב נוסעים ביתר. זאת, במסגרת הסדר פשרה בתובענה יצוגית שהוגשה נגדה, ולצורך פיצוי זכאים נוסעים שחויבו בתשלום באחד מקווי אגד בטבעת המרכזית של באזור ירושלים, עבור נסיעה אשר לפני תום 90 הדקות שבהן מתאפשר מעבר חופשי בין קווים, כאשר קודם לכן נסעו ברכבת הקלה, החל בינואר 2017 ועד סוף אגוסט 2020 או בנסיעות המשך באמצעי התחבורה הציבוריים האחרים, התקופה הרלוונטית מ-1 ביולי 2011 ועד סוף שנת 2019, למעט התקופה שבין 9.2.2015 ל-19.4.2015.
כל נוסע שנכלל בהגדרת קבוצה יהיה זכאי להגיש במהלך שלושת החודשים הקרובים תלונה בעמדות השירות של אגד באמצעות דואר אלקטרוני, ככל הנראה לשירות הלקוחות.
בתום פרק הזמן שיוקצה להגשת הפניות לפיצוי, ייבדק הסכום הכולל של התלונות שנמצאו כזכאיות להחזר. אם סך ההחזר בגין התלונות נמוך או שווה ערך ל-420,484 ש"ח, כל פונה יקבל החזר מלא בגין פנייתו. לעומת זאת, אם סך ההחזר בגין התלונות יעלה על הסכום הנקוב, יקבל כל פונה החזר יחסי בגין פנייתו, כך שסך ההחזר הכולל שיינתן לא יעבור את הסכום.
ככל שסך ההחזר יהיה נמוך מכך, ייתרם ההפרש בין סך ההחזר לסכום הנקוב לקרן לניהול וחלוקת כספים שנפסקו כסעד בהתאם לסעיף 27א לחוק הסדר הפשרה כולל המלצה לפסיקת גמול לתובעת מרגלית דרורי.