X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: רכבת ישראל]
ועד עובדי הרכבת הודיע על עיצומים מיום א'
מיום ראשון יורחבו הצעדים הארגוניים שנוקט ועד עובדי רכבת ישראל במסגרת זו: תופסק פעילות חטיבת המטענים, החטיבה הלוגיסטית והפקידים בחברה - עד להודעה חדשה ההשבתה - מבלי לפגוע בתנועת רכבות הנוסעים

לא רק באוטובוסים. מיום ראשון יורחבו הצעדים הארגוניים שנוקט ועד עובדי רכבת ישראל. במסגרת זו: תופסק פעילות חטיבת המטענים, החטיבה הלוגיסטית והפקידים בחברה - עד להודעה חדשה.
מוועד העובדים נמסר: "כבר כמעט 5 שנים שהנהלת הרכבת מושכת וממסמסת את המו"מ להסכם קיבוצי. בזמן הזה היא ממשיכה לפגוע בעובדים, בשכרם ובזכויותיהם ונוהגת כלפיהם בצורה מזלזלת ואגרסיבית. כך למשל נפגעים העובדים בשכרם כבר שנתיים בגלל עבודות החשמול בגינן נסגרים כל העת קווים ותחנות".
תוקפו של ההסכם הקיבוצי האחרון שנחתם בחברה פג כבר לפני 5 שנים. "אין אף מקום עבודה במשק שנוהג כך כלפי העובדים שלו!", סיכמו בוועד העובדים.
אנחנו מבהירים באופן ברור, ועל-מנת למנוע פרשנויות והפצת פייק ניוז: אין ולא ננקטים צעדים ארגוניים שמשפיעים על תנועת רכבות הנוסעים!
  • יובהר עוד כי כל הצעדים הארגוניים, בגיבוי ההסתדרות ובאישור בית הדין.

תאריך:  16/06/2022   |   עודכן:  16/06/2022
+מיצג המחאה של נהגי האוטובוסים: בקבוקי שתן ודליים בכיכר הבימה
09:13 16/06/22  |  עידן יוסף

ערב העיצומים של ארגון נהגי התחבורה הציבורית מחר, קיימו הנהגים מפגן מחאה ברחבת תאטרון הבימה בתל אביב, שבו בקבוקים ודליים המדמים את "תאי השירותים" של הנהגים. לדבריהם, הם נאלצים להתפנות כאשר הם נוהגים 12 שעות בממוצע ליום בעבודה ללא תאי שירותים ותאי התרעננות ראויים.
מהארגון נמסר: "הגיעה השעה ששרת התחבורה מיכאלי תצא מהטיקטוק ותתחיל לדאוג לנהגים ולנהגות. זה לא נורמלי שנהגים נאלצים לעשות את צרכיהם בתוך דליים ובקבוקים. באנו לפה כדי להמחיש לה עד לאיפה מצבנו הדרדר בגללה. אנו מתכוננים לשביתת התחבורה הציבורית הגדולה בתולדות המדינה וצפויות עוד הפתעות רבות. הגיע שתן עד נפש".
העיצומים צפויים להתקיים מחר בשעות 10:00-08:00 ולא ברור באיזו שביתה גדולה מדובר, שכן רק אתמול הבהיר בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב כי לא התיר לנהגים להשבית את השירות מעבר לכך, כפי שתוכנן לעשות ביום שני הקרוב.

[צילום: ההסתדרות הלאומית]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ועד עובדי הרכבת הודיע על עיצומים מיום א'
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
בשורה לנוסעים בתחנת פ"ת סגולה: רכבת ישראל השלימה את הכשרתו ובנייתו של חניון חדש המכיל כ-300 מקומות חנייה, אשר בהמשך יתוספו אליו עוד כ-200 מקומות חנייה נוספים
עידן יוסף
בעקבות זיהום האוויר המשמעותי באזור התחנה המרכזית בתל אביב הודיעה השרה להגנת הסביבה: "בכוונתי להכריז על התחנה המרכזית כעל אזור נפגע זיהום אוויר, על כל המשתמע מכך, ככל שמשרד התחבורה ועיריית תל אביב לא יציגו בהקדם תוכנית מפורטת לצמצום זיהום האוויר, עם לוחות זמנים ברורים ומחויבות ליישום"
עידן יוסף
שיווקה לציבור של רפורמת תעריפי התחבורה הציבורית עובר במכונת יחסי ציבור משומנת, שבה מוצגים התעריפים באופן מניפולטיבי שנועד לבלבל את הנוסעים ומובאים בה אף נתונים שגויים    רשימה שביעית בסדרה
עידן יוסף
בשל עבודות לביצוע המסילה המזרחית יחולו שינויים משמעותיים בתאריכים 24 עד 30 ביולי בתנועת הרכבות בקו החוף    תופסק תנועת הרכבות בין תחנות נתניה (מדרום) ובנימינה (מצפון) ולא יתאפשר שירות רכבתי בין חיפה לתל אביב
איתמר לוין
התיר שביתה של הנהגים בחברת דן באר שבע, אסר עליה בחברת קווים והתיר שעתיים בלבד ביום - ולא בימי ראשון וחמישי - בחברות בית שמש אקספרס, תנופה, אפיקים ואקסטרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il