שביעות הרצון שנמדדה במהל הנסיעה ירדה בכל רחבי הארץ. היא נמוכה במיוחד במזרח ירושלים (5.3) בפער ניכר מיתר המחוזות. שביעות הרצון בשירות הבין-מחוזי, במטרופולין חיפה ובמחוז גולן, גליל ועמקים טובה, אך גם בה נרשמה כאמור ירידה. ביתר המחוזות היא ברמה בינונית.
ניכרת ירידה בשביעות הרצון בכל המדדים (צפיפות, תדירות הקו, מצב האוטובוס, הביטחון האישי, הבטיחות בדרכים, מערכת המידע ונוחות התשלום). ירידה חדה נרשמה בשביעות הרצון מנהגי האוטובוס, מ־80 ל־74. עמידה בלוחות הזמנים היא המדד החשוב ביותר, וגם הוא ירד וקיבל ציון נמוך (60).
מסקר עמדות הציבור ניתן לראות כי משתמשי התחבורה הציבורית נוטים לראות אותה בחיוב. החשש מהקורונה כמעט נעלם לחלוטין והנושא העיקרי המכביד על השימוש בתחבורה ציבורית הוא האמינות - אוטובוסים שאינם מגיעים בזמן או מדלגים על התחנה.