המערכת מבטיחה תכנון נסיעה, אך אין מדובר בתכנון נסיעה של ממש, משום שהמערכת מוגבלת לנתון אחד. כלומר, לא תוכלו לדעת כיצד להגיע מנקודה א' לנקודה ב' במקרה שהנסיעה מורכבת יותר ומצריכה עלייה ליותר מקו אחד, אך כן תקבלו מידע מתי יגיעו אוטובוסים לתחנה שתבחרו או בקו שאותו תבחרו.
המידע שמספק הבוט הוא תכנוני בלבד. כלומר, לפי לוח הזמנים המופיע ברשיון הקו, ולא מידע בזמן אמת. כך שאם קיים שינוי כתוצאה מגורם חיצוני לא תוכלו לדעת עליו. עם זאת, הנוסעים יוכלו לקבל מידע תכנוני, האם צפויים שינויים בשירות התחבורה הציבורית בקו או בתחנה המבוקשים, והיכן ניתן להטעין את כרטיס הרב קו שברשותם בטווח של 500 מטרים מהמקום בו הם נמצאים.
מדובר בהרחבה של השירותים האוטומטיים שהיו קיימים עד כה. עד היום, הנוסעים שביקשו להשתמש בשירות האוטומטי נדרשו להקיש את מספר התחנה לגביה יימסר המידע, ומי שלא ידע את מספר התחנה המופיע על התמרור הצהוב (505) לא יכול היה ליהנות מהשירות. כעת, יוכלו הנוסעים להשתמש בשירות ולקבל מידע מלא גם ללא צורך בידע מוקדם, כאשר הבוט יזהה (אולי) את התחנה באמצעות הכתובת שתימסר בעל פה.