בבחינה לפי מחוזות, שביעות הרצון הגבוהה ביותר הייתה במטרופולין חיפה עם 7.8, ואילו בירושלים היא הייתה הנמוכה ביותר עם 6.2 בלבד. ייתכן שלתלונות הנוסעים באשר ליחס הפקחים של
אגד כלפיהם, יש תרומה לרמת שביעות הרצון.
השיפור המשמעותי ביותר נרשם במחוז המרכז, שם עלה הציון מ-6.1 ל-7. גם בתל אביב ובחיפה נרשמה עלייה נאה ל-7.5 ו-7.8 בהתאמה.
על-פי הסקר, הגורם המרכזי המשפיע על שביעות רצון הנוסעים הוא אי-עמידה בלוחות הזמנים ואמינות השירות. זוהי בעיה כרונית החוזרת על עצמה בסקרים קודמים.
מנתוני הסקר עולה כי למרות שיפור מסוים, הרשויות עדיין נדרשות לפעול לשיפור השירות בתחבורה ציבורית, בעיקר בכל הקשור לעמידה בלוחות זמנים. יש להתמקד במחוזות בהם שביעות הרצון נמוכה יחסית כגון ירושלים.
הסקר כלל 30,000 שאלונים שחולקו לנוסעים ב-3,770 נסיעות אוטובוס ברחבי הארץ. הוא מבוצע באופן שוטף על-ידי
משרד התחבורה כדי לבחון את תחושות הנוסעים ולשפר את השירות.